Vihaan ihmisiä ja elämää. Kysy minulta halutessasi jotain?
Näin on päässyt käymään, mitä enemmän on ikää tullut lisää. :-)
Eniten rakastan nykyisin eläimiä. Ne ei tuomitse, on aitoja, helliä ja rakastettavia!
Kommentit (10)
Onko sulla keskivaikea vai vaikea?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:42"]
Onko sullakin menkat?
[/quote] On itseasiassa tällä hetkellä, mutta loppumaan päin kuitenkin. :) ei tämä johdu siitä, vaan just sinunlaisista ihmisistä. Ne tekisi mieli tappaa, olen harkinnut vakaasti että teen joku päivä vielä henkirikoksen.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:43"]
Onko sulla keskivaikea vai vaikea?
[/quote] Mulla on diagnosoitu keskivaikea masennus + ahdistushäiriö. Kiitos vaikean elämän! :)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:54"]
Vihaatko myös itseäsi?
[/quote] Osittain kyllä joo. Vihaan että minusta on syntynyt tämänlainen, olen aikoinaan oman luonteeni takia ajautunut ongelmiin ja ajaudun osittain vieläkin, vihaan myös tiettyjä piirteitä ulkonäössäni... Haluaisin olla kauniimpi!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:42"]
Onko sullakin menkat?
[/quote] On itseasiassa tällä hetkellä, mutta loppumaan päin kuitenkin. :) ei tämä johdu siitä, vaan just sinunlaisista ihmisistä. Ne tekisi mieli tappaa, olen harkinnut vakaasti että teen joku päivä vielä henkirikoksen.
[/quote]haahaa (räkäset naurut täält) mulla ihan sama juttu (kun sulla ap siis) :D
Miks sä vihaat elämää? Mun elämä ei ole ollut ruusuilla tanssimista, mut en mä itse elämää vihaa. No joo, mulla on ollut hyviä hetkiä, pääasiassa omassa pääkopassa. Olisin halunnut jakaa ne toisen kanssa, mut siinä tuli stoppi. Ei löytynyt sielunkumppania. Ehkä tämän elämän onnistuminen on jokaisen omasta tahdosta kiinni? Aika paljon kyllä auttaisi, jos olisi joku joka ymmärtäisi edes hieman sua (tai mua).
Älä vihaa elämää, se on kaunista. Rakkauskin on kaunista, toivon sitä sulle. Ja kaikkea hyvää.
Onko sullakin menkat?