Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aikuisen päiväunet nolo juttu?

Vierailija
04.01.2015 |

Minusta on! En mielelläni alennu sellaiseen, ja jos on pakko edes hetki pitää silmiä kiinni, en myönnä moista kenellekään.

Tiedän muutamia vätyksiä, jotka nukkuvat tuntitolkulla iltapäivällä ja tunnen suurta myötähäpeää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun lähes joka päivä ruokatunnillani 20-30min. päikkärit. Ei hävetä yhtään!

Vierailija
2/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vauva, todellakin nukun päikkärit jos toisetkin!

Vierailija
4/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otetaan viikonloppuisin ja vapaapäivinä miehen kanssa aina päikkärit, jos ehditään. Se sallittakoon meille aamuvirkuille. Joskus nukutaan vartti, joskus kaksi tuntia ja toisinaan ei nukuta ollenkaan. On noloa puuttua muiden ihmisten samantekeviin asioihin. Minun puolestani joku saa seisoa vaikka kolme tuntia päällään kotonaan, ihan sama. 

Vierailija
5/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka työpäivä nukun työmatkalla bussissa noin 20 min päikkärit. Jaksan tehdä kotihommat paremmin.

Vierailija
6/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään joka aamu 5.00 kotona olen 17.30 jonka jälkeen ruokailu, pyykit, lapsen kanssa leikki, koiran ulkoilutus jne jne...ja nukkumaan klo 22.00 ei mahdu päikkäreitä mun päiviin ei..

Vierailija
7/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan päikkäreitä!

Vierailija
8/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen syvää myötähäpeää ap:n puolesta. Tuleeko koskaan näitä aivottomia aloituksia tehdessä mieleen että ihmisiä ja elämäntilanteita on erilaisia? Meillä nukutaan tällä hetkellä yöt huonosti, sattuneesta syystä joten ihan varmasti nukumme päiväunet jos väsyttää.

Vierailija
9/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin herään 4.00 ja kun tulen kotiin klo. 13.00 ja syön mahan täyteen, niin kyllä on mukava siihen päälle ottaa 1h unet.

Vierailija
10/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:50"]

Herään joka aamu 5.00 kotona olen 17.30 jonka jälkeen ruokailu, pyykit, lapsen kanssa leikki, koiran ulkoilutus jne jne...ja nukkumaan klo 22.00 ei mahdu päikkäreitä mun päiviin ei..

[/quote]

Harmi. Ehkä joskus tulevaisuudessa. Kyllähän kauneusunet hyvää tekee.

Vierailija
11/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun ne aina kuin voin:) Ihaninta maailmassa, yleensä ei vaan ehdi nukkumaan...

Vierailija
12/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:34"]

Minusta on! En mielelläni alennu sellaiseen, ja jos on pakko edes hetki pitää silmiä kiinni, en myönnä moista kenellekään.

Tiedän muutamia vätyksiä, jotka nukkuvat tuntitolkulla iltapäivällä ja tunnen suurta myötähäpeää.

[/quote]

Mitäpä luulet, jos herätys 4.30 ja kotona ~15.00. Jaksatko iltaan asti?

Vierailija
13/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:52"]

[/quote]

Mitäpä luulet, jos herätys 4.30 ja kotona ~15.00. Jaksatko iltaan asti?

[/quote]

mulla on työpäivinä herätys tuohon aikaan ja kotiuduin vasta kahdeksan jälkeen. Vapaapäivinä herään viimeistään seitsemältä, mutta varmasti nukun just niin monet päikkärit kun ehdin ja onnistuu. En pode huonoa omaatuntoa, vaan nautin täysillä!

Vierailija
14/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tässä vuoden pingottaja-palkinto ap:lle, ole hyvä. :) Minusta on liikuttavaa, että nuokut väsyneenä omassa kodissasi mutta et uskalla nukahtaa,  siinä pelossa, että ehkä joku tuntematon henkilö kenties jossakin tilanteessa, jota nyt et osaa noin tarkemmin kuvailla mutta silti, voisi jostain syystä ajatella, että olipas noloa että nukuit kun sua nukutti. Tuolla lailla sitä ap just tehdään itsenäisiä päätöksiä elämässä, hyvähyvä. :)

Vierailija
15/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä nukun lähes joka (työ)päivä päikkärit. Yksinkertaisesti menen sellaiseen horrostilaan että on pakko nukkua, nukahdan vaikka istualtani tai ruokapöytään.

Vierailija
16/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Olen kateellinen niille, jotka saavat unta aina kun väsyttää. Itselle jo yöunille meno on vaikeaa ja hidasta ja päivät sitten kituutan mieluummin väsyneenä kuin rimpuilen unta kettuuntuneena.

Vierailija
17/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväunet on todella terveelliset ihmiselle.

Päikkärien ei tarvitse olla pitkät, jos nukahtaa nopeasti, sellainen 20min on se joka virkistää. Pidemmät ei auta yhtään sen enempää.

Itse en valitettavasti voi ottaa päikkäreitä, vaikka olisin kuinka väsynyt, en sitten saa illalla unta. suljen silmäni hetkeksi istuallaan, hengitän syvään, ehkä se on meditointia? ja annan itselleni pienen lepohetken, se riittää.

Vierailija
18/18 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun lähes joka päivä päikkärit, koska neurologinen sairauteni ja lääkitykseni väsyttävät, mutta käyn töissä uuvuttamassa itseni, koska olen hyvä ammatissani ja en halua veronmaksajien elätiksi. Mielestäni en ole yhtään nolo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan