Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi Suomeen tuotiin M&S ilman ruokaa?
04.01.2015 |
ruokahan on niiden paras tuote ja sen jälkeen lastenvaatteet, kumpiakaan ei yllättäen myydä Suomessa.
Kommentit (4)
En nyt ihan osaa murtaa tota koodia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Älä muuta virka. Harmitti ihan tajuttomasti, kun huomasin ruokia olevan vain hyvin suppean herkkuvalikoiman verran ja lastenvaatteita ei missään.
Alue: Aihe vapaa
Voisiko S-ryhmään yrittää vaikuttaa niin että laajentaisivat valikoimaa?