Puhuttaisiinko aiheesta ja aiheen vierestä?
Kaipaan entistä av:ta. Silloin keskustelu rönsyili mihin sattui aivan rauhassa. Eikä poisteltu kaikkea.
Tuossa kaipausketjussakin on ihan hyvää asiaa, muutakin kuin viestejä kaivatulle, mutta nyt näyttää että jotkut haluavat sitä siivota jatkuvasti.
Minäkin kaipaan erästä, mutta ei minun ole järkeä lähettää tunnisteellisia viestejä hänelle, joten tuohon ketjuun en enää kuulu.
Kommentit (4)
Olisiko se sitten vaan niin helppoa kysyä niistä läheisistä, kun oikeasti ei kiinnosta ollenkaan kenenkään kuulumiset. Eikä ehkä halua sorkkia jos sattuu että tapaamalleen ihmiselle ei kuulukaan kovin hyvää.
Läheisistään tuskin moni mitään ikäviä asioita kertoo, ja heidän kuulumisensa on helppo kuitata nopeasti.
Kaivattu. Voi luoja että haluaisin häntä, enkä tajua miksi.
Mietin pitäisikö etsiä yhden yön seuraa edes, jos se saisi ajatukset nytkähtämään liikkeelle.
Mutta tuntuu ihan mahdottomalta ajatuskin jostain toisesta.
Av on tainnut pahasti hiljentyä nyt. Missäs muilla palstoilla keskustelette?
Kaipaan normaalia vuorovaikutusta ihmisen kanssa kasvotusten.Harvakseen joskus jonkun kohtaa.Ei kysytä mitä minulle kuuluu?Vaan vaikka jo lähes 50 vuotiaan aikuisen lapseni kulumiset ja hänen aikuisten lasten.Vaikka he ovat yhteys F.B, netti heihin,ilaset netti puhelut ymm,.En käsitä?Varsinkaan kun itse en ole F.B.Olen ulkoistettu realiajasta ja nyky ajasta. Vastaan takaisin kyllä tylysti: Kysykää henkilöltä itseltänä,en ole mikään tietotoimisto.Ihmiset eivät enää keskustele itsestään omasta perheestään, kun ollan eläkellä, Vaan yritetään udella muista.Eikä muten pätkääkän kinosta mitä minulle oikeasti kuuluu?( jos teksti virheet,johtu lukihäiriöni.anteeksi ne)