Miesystävä mököttää, kun ei saa tahtoaan läpi- mitä teen?
Ei vastaa viesteihin, ei vastaa soittopyyntöön- tätäkö tämä sitten on, jos suhde jatkuu? Pitääkö minun antaa periksi ja lepyttää häntä?
T Morsian,
ps. vuosi tunnettu
Kommentit (33)
en voi aina toimia kuten miesystävä haluaa- vaikka haluaisinkin- olen itsekin isosisko ja tottunut draamoihin--- t. ap
Eikö sulla AP toimi näppäimistössä pilkut vai miksi laittelet noita väliviivoja joka lauseen väliin ja vähän muutenkin oudosti? Tosi raivostuttava ja sekava kirjoitustyyli. Koitahan nyt petrata.
Minä olen myös isosisko ja tottunut selvittämään tilanteet samointein kun ne tulevat, mielestäni on turhaa pitkittää riitaa ja pahaa mieltä mököttämällä.
Jos vaan kestät olla, niin anna miehen ottaa yhteyttä sinuun. Kyllä aikuisen ihmisen täytyy oppia siihen etteivät kaikki juokse juuri hänen perässään.
8
vallankäyttöä tuollainen mykkäkoulu
Saanko kysyä myös omaan tilanteeseeni neuvoja? Meilläkin mies on tuommoinen mököttäjä. Meillä oli eilen miehen kanssa uskomattoman mukava ilta, ja kun päästiin kotiin niin hän menikin heti koneelle, oletin että sen jälkeen oltais menty sohvalle kuhertelemaan, mutta mies viihtyi ja viihtyi koneella ja joi siinä samalla muutaman oluen. Vihdoinkin kun mentiin sohvalle, niin otti vielä lisää juotavaa, ja kysäsin että haluaako hän vain ryypätä tänään, itse odotin romanttista iltaa, mihin olisi myös sisältynyt seksi. Meillä ei ole pariin päivään ollut seksiä, joten oletin että tänään hänen olisi varmaan tehnyt mieli kun oli niin supermukava päivä muuten. Mutta sitten hän sanoikin että haluaa vain ryypätä. Minä harmistuin pahasti ja aloin epäilemään omaa viehättävyyttäni yms., ja tahdoin tietää miksi hän mielummin ryyppää kuin rakastelee kanssani. Sanoi vaan että "haluan tänään juoda, ja enkä halua rakastella kännissä". Minä mökötin pari tuntia, hän kävi jotain sanomassa että rakastaa minua, mutta en heti siihen vastannut kun olin niin maassa. Myöhemmin kun minä olin päässyt suurimmasta vitutuksesta eroon, ja halusin sopia, niin hän lähtikin "hakemaan tupakkaa". Lähti baariin, ja tuli sieltä ihan helvetin myöhään takaisin. Tästä seurasi hirveä vitutus, mies haukkui minua, hakkasi pöytää, oli täysin tunteeton, ei voinut ymmärtää miksi olin laittanut tälle illalle romanttiset odotukset. Mies on kuitenkin juopotellut tässä parin viikon sisällä useamman kerran, kun ollut ylimääräisiä vapaapäiviä. Nyt olen niin rikki, en omasta mielestäni ansainnut ihan tällaista käytöstä, ansaitsenko teidän mielestä? Myönnän että ylireagoin ehkä vähän kun suutuin kun hän ei halunnut seksiä illan päätteeksi vaan mielummin ryypätä, mutta en omasta mielestäni ansainnut noin mulkkua käytöstä kun hän tuli kotiin "hakemasta tupakkaa". Ei ole sanonut sanaakaan minulle herättyään, eikä minunkaan kyllä huvita puhua hänelle, vihaan häntä tällä hetkellä niin perkeleesti. Tuntuu kuin minun tunteillani ei olisi mitään väliä. Nyt tuntuu siltä kuin tämä olisi nyt meidän parisuhteen loppu. Tuntuu kamalalta.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:35"]
Saanko kysyä myös omaan tilanteeseeni neuvoja? Meilläkin mies on tuommoinen mököttäjä. Meillä oli eilen miehen kanssa uskomattoman mukava ilta, ja kun päästiin kotiin niin hän menikin heti koneelle, oletin että sen jälkeen oltais menty sohvalle kuhertelemaan, mutta mies viihtyi ja viihtyi koneella ja joi siinä samalla muutaman oluen. Vihdoinkin kun mentiin sohvalle, niin otti vielä lisää juotavaa, ja kysäsin että haluaako hän vain ryypätä tänään, itse odotin romanttista iltaa, mihin olisi myös sisältynyt seksi. Meillä ei ole pariin päivään ollut seksiä, joten oletin että tänään hänen olisi varmaan tehnyt mieli kun oli niin supermukava päivä muuten. Mutta sitten hän sanoikin että haluaa vain ryypätä. Minä harmistuin pahasti ja aloin epäilemään omaa viehättävyyttäni yms., ja tahdoin tietää miksi hän mielummin ryyppää kuin rakastelee kanssani. Sanoi vaan että "haluan tänään juoda, ja enkä halua rakastella kännissä". Minä mökötin pari tuntia, hän kävi jotain sanomassa että rakastaa minua, mutta en heti siihen vastannut kun olin niin maassa. Myöhemmin kun minä olin päässyt suurimmasta vitutuksesta eroon, ja halusin sopia, niin hän lähtikin "hakemaan tupakkaa". Lähti baariin, ja tuli sieltä ihan helvetin myöhään takaisin. Tästä seurasi hirveä vitutus, mies haukkui minua, hakkasi pöytää, oli täysin tunteeton, ei voinut ymmärtää miksi olin laittanut tälle illalle romanttiset odotukset. Mies on kuitenkin juopotellut tässä parin viikon sisällä useamman kerran, kun ollut ylimääräisiä vapaapäiviä. Nyt olen niin rikki, en omasta mielestäni ansainnut ihan tällaista käytöstä, ansaitsenko teidän mielestä? Myönnän että ylireagoin ehkä vähän kun suutuin kun hän ei halunnut seksiä illan päätteeksi vaan mielummin ryypätä, mutta en omasta mielestäni ansainnut noin mulkkua käytöstä kun hän tuli kotiin "hakemasta tupakkaa". Ei ole sanonut sanaakaan minulle herättyään, eikä minunkaan kyllä huvita puhua hänelle, vihaan häntä tällä hetkellä niin perkeleesti. Tuntuu kuin minun tunteillani ei olisi mitään väliä. Nyt tuntuu siltä kuin tämä olisi nyt meidän parisuhteen loppu. Tuntuu kamalalta.
[/quote]
Jos mies sanoo, että vetää kännit, niin miksi ryhdyt inttämään vastaan? Ei halua naida niin ei halua naida. Ihme vedätystä tuokin.
"Jos mies sanoo, että vetää kännit, niin miksi ryhdyt inttämään vastaan? Ei halua naida niin ei halua naida. Ihme vedätystä tuokin." No jos minä olisin vetämässä kännejä, ja mies sanoisi että eikö voisi joskus toiste, että olisi hauskempi viettää romanttinen ilta, niin totta munassa kuuntelisin hänenkin mielipidettään. Meillä tällaisia romanttisia iltoja ei ole kovinkaan usein, kun niihin ei aina ole varaa. Kyllä parisuhteessa pitäisi kuunnella toisiaan. Eikä tuollainen käyttäytyminen ole muutenkaan sopivaa, että aletaan riehumaan kun tulee pieniäkin vastoinkäymisiä.
ok,
olen aikaisemmin saanut tilanteen auki olemalla 2 päivää hiljaa---ja mies on itse tehtnyt aloitteen-
nyt tulin lapsen kanssa ulkomaanmatkalta viikon aikasemmin miesystävän näkemisen takia, en arvannut, että menee viikko lomasta "hukkaan" miesystävän mökötyksen takia...
t. ap
Lopeta roikkuminen heti, ei aikuinen nainen tuolla tavoin roiku ja ruikuta!! Pistä viesti, että prkle ole keskenäsi ja että tämä oli tässä. Ei tuollainen ole mistään kotoisin, typerä mammari mies on ja siellä vain nauraa sinulle ja sinun typerille epätoivoisille viesteille! Miten ap edes kehtaat pistää jotakin noin epätoivoista eteenpäin tuollaiselle aasille? Miten surkimus pitää olla...?
Kiitos nro 19- niin teen- en vastaa kahteen päivään, vaikka kipeää tekee t. ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:35"]
[/quote]
Ensimmäinen mikä pisti tekstistä silmään:
Huomaatko,että itsekin käytit sanamuotoa "oletit"? Sinä siis vain oletit, että mitä seuraavaksi tapahtuu (kuhertelua sohvalla), muttet kertonut miehellesi mitä toivoisit tapahtuvan. Entäpä jos oisit kertonut jo etukäteen, että haluat istuskella sohvalla? Sen sijaan istuit itseksesi ja annoit kiukun kerääntyä. Marttyyrimaisesti odotit,että mies älyäisi tulla sohvalle siksi koska sinä tahtoisit sitä.
Toinen, mikä on varmasti työntänyt miestä entisestään kauemmaksi:
Seuraavaksi aloit tenttaamaan mieheltä,etät miksi ei ole seksiä? Miksi mielummin ryyppäystä? Jos sinun tekee mieli seksiä, niin kuvitteletko, että se ajatus mystisesti siirtyy itsestään miehen päähän ja se tulee himokkaana luoksesi? Entä jos vihamielisen tenttauksen sijaan, pehmentäisi ääntä, alkaisi flirttailla ja saada siten ehkä miehen halut hyrräämään?
Kolmas pointti, jonka olet autuaasti unohtanut:
Ei miehiäkään aina automaattisesti haluta ja se on täysin normaalia ja OK! Aina mieskään ei halua seksiä, ei vaikka olisi parin päivän tauko ollut. Ja jostain satunnaisesta haluttomuudesta on typerää vetää "se ei halua mua en ole viehättävä, yhyyy!!" -tyyppistä draamaa, kun kerta seksiä kuitenkin on ollut viime aikoina useasti viikon sisään? Miehetkin pitää toisinaan sytyttää. Miksi et mennyt miehen luokse ja tehnyt viehkeillä eleillä selväksi mikä on mielessä? Käyttäisit sitä viehätysvoimaasi ja sytyttäisit miehen, jos kerta toivot seksiä. Ei se itsestään tapahdu...
Lopuksi:
Mies tuli ensin hieromaan sovintoa sanomalla, että se rakastaa sinua, mutta sä et halunnut tulla vastaan vaan jatkoit mököttämistä. Sittenkun SINÄ OLIT VALMIS sopimaan niin olet kiukkuinen kun mies lähtikin pois. Miksi sinä saat tyrmätä sovinnoneleet mutta mies ei saa tehdä samoin?
Lopputulos:
KYLLÄ, MINÄ KÄRJISTIN TEKSTIÄSI. Mutta ehkä se auttoi huomaamaan,että oma käytöksesi ei ollut parhaimmasta päästä. Ymmärrän miehen suuttumuksen ja turhautumisen. Koko tekstistä näkyi vaan se,että tärkeintä sinulle oli että asiat menee niinkuin sinä haluat ja jos mies ei ole samalla tuulella, niin se onkin henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan.
Mitä tapahtuu jos mies haluaa seksiä ja sinä et? Ei sinunkaan tarvitse siihen suostua jos et halua, eikä se tarkoita sitä, että mies olisi jotenkin vastenmielisempi kuin ennen, eihän?
Sama asia tuo sovinto. Sinä suostut siihen vasta kun sinulle itsellesi sopii. Toinen tulee aseettomana vastaan sanoen rakastavansa sinua, ja sä vaan käännät selän.
Toivottavasti luit kirjoitukseni ajatuksella läpi. Ylireagoit ja pahasti. Valitat ettei sun tunteilla ole väliä, mutta sun näkökulmasta ei miehen tunteilla (jos ei seksiä halua) ole väliä.
Eikä tilanne ole parisuhteen loppu. Suorista selkäsi, astele miehesi luokse, halaa ja pyydä reilusti anteeksi käytöstäsi. Sitten juttelette rauhassa siitä, miltä kummastakin tuntui ja miten molemmat koki tilanteen. Muista myös aidosti kuunnella mitä miehelläsi oli sanottavana.
Ok Kiitos nro 8- mun isä oli mököttäjä ja minä esikoisena se joka sai tilanteen aukeamaan
- näen netistä, että miesystäväni on lukenut viestini ja aamulla tuli pulimeeni nimetön soitto- jossa ei vastausta- eli hän on kartalla- ei vaan vastaa minulle---
huoh- latoin "minä rakastan" -viestejä miesystävälleni takaisin nettiin- toki voisin olla ihan hiljaakin- reagoimatta-
kuten nro 8 ehdotti---kiitos vinkistä t. ap