Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Meneeköhän olutpullokokoelma(tyhjiä kaikki) hyvään hintaan kaupaksi Torissa?
28.10.2021 |
vai kannattaako pitää ne itsellä..Vuosia olen keräillyt näitä mutta vaimo ei näistä oikein pidä kun joutuu pyyhkimään pinnalta pölyjä. Upealta näyttää kokoelma ledvalojen alla takkahuoneessa. +-2000 eri merkkistä pulloa. En näistä kyllä alle tonnin luovu.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pullonpalautusautomaatilla voit testata niiden arvon :)
Noin 200e, jos kaikki on pantillisia.
Ei välttämättä tonnia saa, vaikka olisi paljon enemmänkin laittanut niihin. Kuljettaminen on hankalaa, eikä monella ole tiloja noin isolle kokoelmalle. Minä en myisi.
Alue: Aihe vapaa
Joku voi maksaa vaikka kymppitonnin jos haluaa ne. Ei hinnalla ole ylärajaa.