Voiko kiinnittymisen estää?
Kp 5/6. Mies heräti yöllä panemaan ja kiireessä mieheltä "unohtui" ehkäisy. JE:tä ei mahdollista hakea eikä välttämättä toimisikaan (ylipainoa reippaasti). Voinko tehdä itse jotain mikä estäisi tärppäämisen, jos siittiöitä on vielä viikon kuluttua. Ruoka-aineet jne.? Kun greippi voi edesauttaa raskautumista niin onko jotain, mikä ei edistä. Jos lapsi kuitenkin tulee niin se pidetään, mutta ikävä olisi kesällä olla omissa häissään viimeisillään raskaana.
Kommentit (31)
Tarkoitus kyllä laihduttaa ihan tulevan lapsen takia. Sain jo aikaisemmin kiloja pois aika paljon. Tuli vain lihottua takaisin korkojen kera. Potkaisen alapäähän niin ei halua enää ikinä seksiä... Ap
Kp 5/6? Siis sulla on menkat 6 päivän välein, täh???
Kierukka voisi olla ratkaisu. Jos laitat sen nyt ehtii estää kiinnittymisen.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:00"]Kp 5/6? Siis sulla on menkat 6 päivän välein, täh???
[/quote]
Etköhän tuota itekin tajunu, että viides tai kuudes kiertopäivä meneillään. Enpä tiedä kummasta pitäs puhua, kun keskellä yötä alkaa se rynkytys. Ap
En viitti ruveta kierukkaa hankkimaan, jos alle vuoden sisällä kuitenkin ruvetaan sitä lasta yrittämään. Että sitten tulee jos on tullakseen, eikä inkiväärikään tai mikään muu luonnollinen keino estä. Ap
Jeesus, tän on pakko olla provo... Tai sitten ihmiset vaan oikeasti on saapastakin tyhmempiä! Tässä postauksessa näitä idioottimaisuuden huippuja on oikein useita samaan syssyyn.
Joskus kyllä mietityttää, että miten tällaisten ihmisten lapset selviää elossa...
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:00"]Kp 5/6? Siis sulla on menkat 6 päivän välein, täh??? [/quote] Etköhän tuota itekin tajunu, että viides tai kuudes kiertopäivä meneillään. Enpä tiedä kummasta pitäs puhua, kun keskellä yötä alkaa se rynkytys. Ap
[/quote]
Sivusta seuranneena sanon, että mä ainakin käsitin noin miten aiempikin kommentoija. Sun olis pitänyt kirjoittaa kp. 5-6/? mikä nyt onkaan sun kiertos pituus. Tarkkuutta!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:08"]Jeesus, tän on pakko olla provo... Tai sitten ihmiset vaan oikeasti on saapastakin tyhmempiä! Tässä postauksessa näitä idioottimaisuuden huippuja on oikein useita samaan syssyyn.
Joskus kyllä mietityttää, että miten tällaisten ihmisten lapset selviää elossa...
[/quote]
Me ollaan kyllä ihan normaali pariskunta. Paljon tyhmempääkin ollu tullu kuultua. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:00"]Kp 5/6? Siis sulla on menkat 6 päivän välein, täh??? [/quote] Etköhän tuota itekin tajunu, että viides tai kuudes kiertopäivä meneillään. Enpä tiedä kummasta pitäs puhua, kun keskellä yötä alkaa se rynkytys. Ap
[/quote]
Sivusta seuranneena sanon, että mä ainakin käsitin noin miten aiempikin kommentoija. Sun olis pitänyt kirjoittaa kp. 5-6/? mikä nyt onkaan sun kiertos pituus. Tarkkuutta!
[/quote]
Jotain 26-28 pv. Eli ovis jossain 13. tai 14. Pv:n tienoilla. Olen ovistikusta tosin kattonu jokusen kerran niin saattaa olla myöhäinen ovis jossain 15 pv:n paikkeilla. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:44"]
Jotain 26-28 pv. Eli ovis jossain 13. tai 14. Pv:n tienoilla. Olen ovistikusta tosin kattonu jokusen kerran niin saattaa olla myöhäinen ovis jossain 15 pv:n paikkeilla. Ap
[/quote]
Onko sulla lapsettomuutta vai minkä takia sä vahtaat noin tarkkaan omaa kuukautiskiertoasi? Mitäs jos hankkisit ihan oikeita harrastuksia, ettei tarvis mitään "oviksia" tarkkailla?
Kuparikierukan asennukseen. Huomenna. Kotikonsteja ei asiaan ole