Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eilen tapasin perheen
28.10.2021 |
Jossa viides lapsi tulossa. Äiti itse kertoi, ettei keksinyt, mitä muuta tekisi elämällään, niin tekee vauvoja. Miehet vaihtuneet ja vuokran maksaa sossu.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sen äidin sitten vaan maata yksinään syrjäytyneenä jossain vuokrayksiössä? Sekö olisi hyvää elämää?
Ennemmin. Mitä se vauvojen teko köyhyyteen auttaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pitäisikö sen äidin sitten vaan maata yksinään syrjäytyneenä jossain vuokrayksiössä? Sekö olisi hyvää elämää?