Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko johonkin yliluonnolliseen?

Vierailija
28.10.2021 |

Mielestäni jokainen uskoo johonkin jota ei voi selittää. Toisille se on uskonto, toisille salaliitto, jollekin muulle se ettei usko mihinkään. Mihin sinä uskot?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon telepatiaan. Siitä omakohtaisia kokemuksia.

Vierailija
22/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon huomiseen vaikka siitä ei faktaa olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ylipapitar marinointiin

Vierailija
24/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan älykäs ei usko mihinkään mistä ei ole todisteita tai edes vahvaa teoriaa, jolla on aihetodisteita. Valitettavasti suurin osa ihmisistä tuntuu vieläkin uskovan jumaliin, keijuihin, salaliittoihin ja parantaviin kristalleihin. 

Minusta taas älykäs ihminen ymmärtää, että ihmismielemme ja tieteemme ei ole yksinkertaisesti vaan niin kehittynyt, että ne pystyisivät selittämään kaikkia niitä voimia mitä tässä universumissa jyllää. Itse uskon yliluonnolliseen omien henkilökohtaisten kokemusteni perusteella. 

Vierailija
25/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös kokemusta telepatiasta. Paljon myös synkronioita, enneunia, näkyjä jne. Jotkut ovat herkimpiä kokemaan yliluonnollisia asioita ja sitten kun ne itse kokee niin ei voi kyllä enää kieltäytyä uskomasta. Voihan sitä joku pitää merkkinä hulluudesta, mutta mulla on ainakin ollut todella paljon logiikkaa ja järjestystä mukana kaikissa yliluonnollisissa kohtaamissa. Esim. voin meditoidessa tai unessa kohdata henkioppaani, joka neuvoo minua jonkin vaikean elämäntilanteen suhteen. 

Vierailija
26/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin monet itseään järkevinä pitävät ihmiset uskovat maailmankaikkeuden syntyneen tyhjästä, siis ei mistään. Ovat siis varsinaisia huuhaa-uskovia.

Vierailija
27/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni astraalitasolla ennen kuin tapasin hänet henkilökohtaisesti. Kumpikin meistä muistaa tuon 5D kohtaamisen.

Vierailija
28/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 v lapsen lapseni leikki yksin huoneessaan. Äitinsä meni ovelle ja kysyi, että mitä hän leikki?

Lapsi sanoi heittelevänsä kiviä Hilma-tädin kanssa.

Äiti kysyi, onko se täti huoneessa?

Lapsi vastasi, että se meni just pois.

Hilma oli mun tätini, joka oli kuollut edellisenä päivänä ja lapsi tai hänen perheensä ei ollut vielä kuullut asiasta.

Eivät edes tunteneet koko tätiä.

Tämän jälkeen on ollut helppo uskoa yliluonnolliseen.

Vierailija
29/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on olemassa ilmiöitä ja asioita joita ei vielä osata selittää, eikä älymme ja tietomme välttämättä koskaan riitä kaiken selittämiseen. En usko yliluonnollisiin kuitenkaan, kuten esimerkiksi sieluihin.

Vierailija
30/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös kokemusta telepatiasta. Paljon myös synkronioita, enneunia, näkyjä jne. Jotkut ovat herkimpiä kokemaan yliluonnollisia asioita ja sitten kun ne itse kokee niin ei voi kyllä enää kieltäytyä uskomasta. Voihan sitä joku pitää merkkinä hulluudesta, mutta mulla on ainakin ollut todella paljon logiikkaa ja järjestystä mukana kaikissa yliluonnollisissa kohtaamissa. Esim. voin meditoidessa tai unessa kohdata henkioppaani, joka neuvoo minua jonkin vaikean elämäntilanteen suhteen. 

Kannattaa opetella tulkitsemaan unia, henkioppaamme usein lähettävät viestejä meille unien kautta. Voit illalla nukkumaan mennessä pyytää saamaan viestin unessa. Aina viesti ei ole suora vaan henkioppaat viestivät meille symbolien avulla. Kannataa myös kiinnittää huomiota enkelinumeroihin mitä näkee arkielämässä. Nämä ovat usein toistuvia numeroja, joita näet vaikka autonrekkarissa, esim. 111, 222, 333, jne. Silloin kannataa kiinnittää huomiota siihen mitä ajattelin juuri ennen kuin näki tuon numeron. Tiedän, että kuulostaa aivan kaistapäiseltä sellaiselle, jolla ei ole kokemusta asiasta, mutta kun alkaa kiinnittää huomioita näihin asioihin tulee kyllä huomaamaan valtavia synkronioita omassa elämässä.

https://www.mindbodygreen.com/articles/angel-number-sequences-and-what-…

Vierailija
31/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneunet ovat totta, samoin etävaikuttaminen, mutta en laske niitä varsinaisesti yliluonnolliseen, ennemmin veikkaisin että niillä on jotain tekemistä ajan luonteen ja kvanttimekaniikan kanssa.

Vierailija
32/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhä kolminaisuus: Usko, toivo ja rakkaus. Kaikkia tarvitaan.

Ei tämä ole pyhä kolminaisuus vaan sen muodostavat isä, poika ja pyhä henki. Poika on isänsä poika mutta hänen äitinsä saattoi raskaaksi kuitenkin pyhä henki. Olikohan kyseessä siis keinohedelmöitys? Tätä olen miettinyt joskus.

Vierailija
33/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemuksia yliluonnollisesta, joten uskon. En usko horoskooppeihin niihin joita nähdään lehdissä päivittäin.

Kauan sitten olin tärkeän päätöksen edessä ja soitin tunnetulle miehelle - astrologille. Olin yllättynyt mitä hän näki tähtikartastani, kun kerroin tarkan syntymäaikani.

Sain myös vastauksen tärkeään kysymykseeni, vaikka en paljastanut mitään, mitä se sisälsi/ koski. Hän tiesi sanoa tarkan ajankohdan, jolloin olin sen jo " päättänyt" mutta halusin varmistaa olenko oikealla polulla.

Vierailija
34/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmismieli on hyvin egoistinen. Se ei millään halua uskoa että muiden yliluonnolliset kokemukset voisivat olla tosia vain koska itse ei ole pystynyt näitä kokemaan. Vuosituhansien ajan yogit, shamaanit sun muut ovat kertoneet spirituaalisista kokemuksistaan, mutta eihän ne millään voi olla totta koska minä, joka en asiaan ole yhtään edes perehtynyt en ole kokenut sellaista mihin parhaimmassa tapauksissa vaaditaan vuosien intensiivisiä meditointiharjoituksia.

Vierailija
35/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepatia, etiäiset ne olen perinyt äidiltäni.

Uskon tietyin rajauksin yliluonnolliseen.

En usko meedioihin tms ja päivähoroskooppeihin.

Vierailija
36/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan älykäs ei usko mihinkään mistä ei ole todisteita tai edes vahvaa teoriaa, jolla on aihetodisteita. Valitettavasti suurin osa ihmisistä tuntuu vieläkin uskovan jumaliin, keijuihin, salaliittoihin ja parantaviin kristalleihin. 

Minusta taas älykäs ihminen ymmärtää, että ihmismielemme ja tieteemme ei ole yksinkertaisesti vaan niin kehittynyt, että ne pystyisivät selittämään kaikkia niitä voimia mitä tässä universumissa jyllää. Itse uskon yliluonnolliseen omien henkilökohtaisten kokemusteni perusteella. 

Älykäs ihminen ei kuvittele maailman olevan valmis ja kaiken jo tiedossa. Onneksi meillä on näitä älykkäitäkin, jotka tutkivat ja löytävät koko ajan lisää tästä maailmankaikkeudesta! Itse en usko noihin lueteltuihin jumaliin, keijuihin ym., mutta voin hyvin kuvitella että on jotain, mitä me ei vielä olla opittu näkemään, tai keksitty mittaria mittaamaan.

Vierailija
37/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskominen on jotain mitä lapset tekevät. Koulutetut aikuiset hankkivat tietoa ja uskovat todisteita. 

Ei se tietokaan yleensä ole mitenkään itsestään tullut, vaan nimenomaan on menty tutkimaan jotain sellaista mitä ei ole ennalta vielä tiedetty ja on ollut vain uskomus mahdollisuuteen, että on olemassa jotain muutakin mitä nyt tällä hetkellä ei vielä ihan ymmärretä. Tiede ei ikinä kehittyisi mihinkään jos vaan uskoisimme, että nyt tällä hetkellä tiedämme 100 prosenttisesti kaiken mikä maailmankaikkeudessa on mahdollista koskaan tietää. Kvanttifysikka muutes nykyään tukee sitä mahdollisuutta, että ihmisen tietoisuus ei kenties lopukaan kuolemaan, joten aivan mahdollista että esim. jälleensyntyminen on mahdollista.