Jaahas, säädöllä onkin raskaana oleva tyttöystävä!
Eli! Parisen kuukautta sitten tapasin ihan mukavan miehen baarissa. Silloin vaihdettiin vain numeroita ja parin päivän päästä hän otti yhteyttä. Tavattiin ja harrastettiin seksiä. Ei mitään ihmeellistä. Tämä on toistunut näiden parin kuukauden aikana aina välillä. En siis etsi mitään poikaystävää, mutta meneehän tämä paremman puutteessa. Viimeisin kerta oli viime viikonloppuna. No tänään sitten menin salille ryhmäliikuntatunnille. Sali oli täynnä ja menin vain jollekin paikalle enkä pahemmin katsonut ympärilleni. Laskin juomapullon maahan ja vilkaisin peiliin: vieressä seisoi hoitoni ja hänen raskaana oleva tyttöystävänsä!! :D Hän ei ole koskaan maininnut tästä "pikku" tilanteesta enkä olisi koskaan hänen kanssaan mitään tehnyt jos olisin tiennyt. No, käänsin vain katseeni ja etsin toisen paikan. Minua itseäni tilanne ei harmita, koska mies ei ole mikään super-ihmeellinen, mutta onhan tuo ihan paskaa tehdä noin omalle tyttöystävälle, vielä tuossa tilanteessa? Tiedän, että tyttöystävä on töissä yhdessä vaatekaupassa, koska käyn siellä useasti. Tekisi mieli käydä kertomassa miten mukava mies hänellä on, ihan vaan ettei mies pääse kuin koira veräjästä. Äääääh! Itse ainakin haluaisin tietää, mutta sitten taas eihän tämä ole minun asiani?
Kommentit (12)
Kerro. Mieti ittesi sen hoitosi tyttöystävän tilanteeseen. Haluaisit varmaan tietää?
Itse kertoisin, jos nainen ei olisi raskaana
Kerro. Tee vaikka tekaistu profiili facebookkiin jos et uskalla omalla nimelläsi....kirjoita tyttöystävälle että tiedät miehen pettävän ja laitat ajat kun mies on ollut luonasi. Voipi olla että tyttöystävä ei usko mutta se on sitten hänen ongelmansa...
On kyllä sika mies, ei voi muuta sanoa. Sääli jos nainen jatkaa tuollaisen luuserin kanssa elämäänsä...ei se pettäminen tähän jää.
Tiedätkö varmuudella et kyseessä oli oikeasti tyttöystävä, ettei esim sisko tai hyvä ystävä?
Voithan sä sanoa miehelle jotakin asiasta. Ehkä oppii jotakin, kun on sitten pelko persiin alla.
Jos olisin tuo raskaana oleva tyttöystävä olisin kiitollinen jos mulle kerrottaisiin tuo asia. Sitten voisin erota ja jättää miehen ja antaa lapsen adoptioon. Noin mulkun miehen lasta en pitäisi.
Tiedä vaikka tuo raskaana oleva likka on av-mamma. Raskaana oleva nainen - miehesi saattaa pettää.
En mä sille naiselle mitään kertoisi, mutta mieheltä kysyisin asiasta, kun ethän sä voi tietää, jos on sisko, serkku tai muuten vaan kaveri...
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:55"]Jos olisin tuo raskaana oleva tyttöystävä olisin kiitollinen jos mulle kerrottaisiin tuo asia. Sitten voisin erota ja jättää miehen ja antaa lapsen adoptioon. Noin mulkun miehen lasta en pitäisi.
[/quote]
Vuoden äiti selkeesti
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:55"]
Jos olisin tuo raskaana oleva tyttöystävä olisin kiitollinen jos mulle kerrottaisiin tuo asia. Sitten voisin erota ja jättää miehen ja antaa lapsen adoptioon. Noin mulkun miehen lasta en pitäisi.
[/quote]
Niin, paitsi että lapsi ei olisi ainoastaan vain "mulkun miehen lapsi", vaan myös sinun lapsesi. Minä en ainakaan pystyisi antamaan omaa toivottua lastani pois paljastuisi sen isä millaiseksi mulkuksi tahansa. Voihan pettäminen paljastua siinäkin vaiheessa, kun lapsi on vanhempi. Anna siinä sitten leikki-ikäistä tai vanhempaa lasta pois, koska se onkin idiootin miehen siittämä.
Mistä tiedät, että se oli sen hoitosi _tyttöystävä_? Entä sisko, ex, työkaveri... Ja millaiset miehet käy ryhmäliikuntatunneilla?
Mistä tiesit, että kyseessä oli "säätösi" tyttöystävä?
Ja ihanko oikeasti tunnistit hänet joksikin vaatekaupan myyjäksi? Kuinka usein käyt vaatekaupassa?