Mitä teillä on tänään ruokana?
Meillä on juures-linssikeittoa, mausteena kurkumaa ja garam masalaa.
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:21"]Lounaaksi syötiin kasvis sose keittoa raejuustolla ja itsetehtyä rieskaa. Päivälliseksi karjalanpaistia, perunaa ja salaattia. Teen ison satsin niin jää huomiselle lounaallekin.
[/quote]
Kasvis sose keitto
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:59"]
Kauheeta Paskaa täällä kaikki syö! Noh, se selittänee pari asiaa...
[/quote]
No kerropas mitä hanhenmaksapalleroita ja hummeria itse syöt? :D
[/quote]
Syön Terveellistä ja Laadukasta ruokaa. Mutta turha niitä on sinulle luetella, helmiä sioille.
Naudanpihvejä, juustokasvisgratiinia ja coleslawta
Uunilohi, keitetyt perunat, kermaviilikastike, vihreä salaatti.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:16"]Eilistä mausteista jauhelihakeittoa.
[/quote] me syödään eilistä suolatonta jauhelihakeittoa :)
Eilistä lohikeittoa, spagettia ja jauhelihakastiketta, perussafkaa.
Eilistä broilerikeittoa ja nyt tein sienipekoni munakasta
Argh poltin just käteni uunissa!
Ja kuka nirso makkaranpurija täällä alapeukuttaa?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:52"]
Igorin kanaa. Alkuruoaksi avokadoa, jonka päällä sweet chili kastikkeessa aamusta marinoituneita katkarapuja ja punasipulia. Päälle jugurttia. Kanaa niin paljon, että sitä syödään vielä kolmen hengen perheenä vielä keskiviikkonakin.
[/quote]
mä kokeilen tuota tänään eka kertaa eli Igorin kanaa laitoin juuri uuniin. Jouduin vähän soveltamaan, kun smetanaa ei täällä tunneta. Kokeilen ihan kermaan tehdä, kun kaupassa ei ollut edes rasvaista creme fraichea :( Toivottavasti tuosta hyvä tulee kuitenkin.
Riisipuuroa ja kinkkuvoileipiä. Otan pakastimesta esiin sopivasti aina yhden erän pakastettuja kinkkuviipaleita, mitä jäi joulukinkusta talteen. On kyllä parempaa leivällä kun kaupan leikkeet, ja paljon halvempaa. T. mies.
Tomaattikeittoa + valkosipuli patonkia
suppilovahvero-makaroonilaatikkoa :)
Taitaa joku lenkkimakkaran ystävä täällä alapeukuttaa...
Pinaattilättyjä, valkokastiketta ja muusia. Ja puolukkahilloa. Ihan itse tehty tällä kerralla.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:22"]
Pinaattilättyjä, valkokastiketta ja muusia. Ja puolukkahilloa. Ihan itse tehty tällä kerralla.
[/quote]
Itse tehty aina parasta :)
Lounaaksi afrikkalaista pähkinäistä pataa ja illalliseksi kanaa lehtikaalilisukkeella.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:10"]
Argh poltin just käteni uunissa!
Ja kuka nirso makkaranpurija täällä alapeukuttaa?
[/quote]Joku viitsii ilmoittaa jokaisesta ruoasta ettei tykkää. Ei mitään parempaa tekemistä löydy?
Päivällä eilisen jämiä, riisiä ja herkkusienipekonikastiketta + salaattia. Eilen tuon kanssa oli kalaa, mutta sitä ei enää ole. Juuri söimme wokkia ja kanaa. Jälkkäriksi leivoin omenakääretortun.