Mitä teillä on tänään ruokana?
Meillä on juures-linssikeittoa, mausteena kurkumaa ja garam masalaa.
Kommentit (130)
Olen äidin luona, valmistaa juuri kaalilaatikkoa. Nam!
Hirvikäristystä ja perunamuusia. Siihen hyvä salaatti ja karpalohyytelöä. Nam nam...
Itsetehdyt lihapullat ja lidlin valmispussista perunamuusi.
Just laitoin perunat uuniin!
Syön yksin ja mulle on tulossa siis veneperunoita, jerk-tofua ja paistettua ananasta. Voishan tohon jotain muutakin vielä heittää. Ihanata liikunnan päälle!
Illalla syön vielä eilen tekemääni munakoiso-juustopaistosta.
No mulla on toi broileripaketti ja inkiväärin pala kaapissa eli varmaan broilerisuikaleita, perunaa ja vihanneksia. Perusateria.
Ei jaksa laittaa ruokaa tänään. Olutta, jätskiä, valkohomejuustoa, karkkia...ups.
Igorin kanaa. Alkuruoaksi avokadoa, jonka päällä sweet chili kastikkeessa aamusta marinoituneita katkarapuja ja punasipulia. Päälle jugurttia. Kanaa niin paljon, että sitä syödään vielä kolmen hengen perheenä vielä keskiviikkonakin.
Tein makaronilaatikon ja lasagnen
Kauheeta Paskaa täällä kaikki syö! Noh, se selittänee pari asiaa...
Tänään syötiin saarioisen kaupan pizzat (semmoset isommat) suurempaan hätään. Oli tarkotus jotain oikeetakin ruokaa väsätä mutta ei oo oikein ollu nälkä. Just muutaman karjalanpiirakan söin.
Mut huomenna kermainen lohikeitto. Sen jälkeen riisiä ja broileri-currykastiketta. Ja sen jälkeen tonnikalakiusausta. Sitten taas mietinnässä mitäs tehdään :)
Tässäpä kauhistelijoille meidän päivällinen: Hodarit.
Kaupan esipaistetut sämpylät paistetaan ohjeen mukaan. Sen väliin sinappista kurkkusalaattia, paistettuna kebablihaa, sipulia, bratwurst-grillimakkaraa ja kananmuna. Komeus hunnutetaan ketsupilla, sinapilla ja Hesburgerin valkosipulimajoneesilla maun mukaan. Salaattiakin oli tarjolla, mutta ei mahtunut enää tuon ihanuuden sisään..=)
Aika mukava tapa saada sydänkohtaus ja luoja miten ihanaa äijämättöä oli! Nam!
Aamulla mustikka-viiniherukka-rahkasmoothie
Lounas täysjyväpaahtoleipä, avocadolevite (avocado-valkosipuli-sitruuna-suola-mustapippuri) ja keitettyä kananmunaa
Päivällinen, itsetehty perunamuussi, kanakastike (kana, sipuli, ananas, ruokakerma) ja salaatti
Iltapala tonnikala-juusto-tomaatti uuniruisleivät
Välipalaksi satsumaa ja kiiwiä
Äsken syötiin pakkasesta leivät pois, tehtiin tonnikala-punasipuli-juusto-tomaatti-lämppäreitä. Illaksi lasagnettea :)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:59"]
Kauheeta Paskaa täällä kaikki syö! Noh, se selittänee pari asiaa...
[/quote]
No kerropas mitä hanhenmaksapalleroita ja hummeria itse syöt? :D
Hirven paistia, kokoperunoita ja punaviinikastiketta.
Pinaattikeittoa ja lihapiirakoita