Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asentohuimauksesta :(

Vierailija
04.01.2015 |

21.12 menin lääkäriin lievän huimauksen vuoksi. Hän laittoi makaamaan ja sai aikaan asentohuimauksen. Käski tehdä kaksi viikkoa harjoitetta.

Pari päivää sain harjoitteen aikana huimauksen esiin mutta sitten en. Niskat menivät täysin jumiin ja olo oli edelleen hutera ja tokkurainen. Sain tulehduskipulääkekuurin ja hierontaa. Olo alkoi pikku hiljaa kohentua.

Eilen iltaa myöten alkoi vähän tuntua taas hassulta. Nojasin 'huimauskorvalla' miehen olkavarteen ja yhtäkkiä tuli järjetön huimaus siinä istuessa. En päässyt sohvalta ylös, itketti ja pelotti. Menin tunniksi nukkumaan ja kun heräsin tein asentohuimaushoidon ja taas humahti niin että huh huh.. Loppuillan pää oli suht kirkas.
Tänä aamuna herätessä tein hoidon mutta huimausta ei tullut.

Mitä ihmettä.. Miksi asentohuimaus tuli eilen vaikka olen tehnyt hoitoa 2 vko? Ja miksi en saaanut sitä aamulla tulemaan?

Tein eilen ja toissapäivänä kuperkeikan kun yritin saada niskajumia auki. Voiko kuperkeikka provosoida asentohuimauksen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä että keskiviikkona olen varannut Rahkolta tampereelta ajan. Onko jollain kokemuksia kyseisestä herrasta?

Vierailija
2/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahko auttaa sut kuntoon=)

Ja jos hän ei muista kertoa, kerron että kuperkeikat ja mielellään kaikki pään ylösalaisin kääntävät eleet voisit jatkossa unohtaa. Sora valuu korvassa väärään paikkaan.

Vierailija
4/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö niiden hoitoliikkeiden pitäisi viedä se hyvänlaatuinen asentohuimaus pois, eikä tuoda sitä esiin? Mulla loppu asentohuimauskohtaus kuin seinään siitä liikesarjasta, minkä lääkäri laitto mut tekemään. Tuntui kuin joku olisi loksahtanut paikalleen... jäljelle jäi vain lievä pahoinvointi, joka siis oli alkanut huimauskohtauksen seurauksena.

Vierailija
5/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla samoin. Jos hoitosarja on oikea, ei tuu pahoinvointia. Mut kuperkeikat kannattaa kyllä jättää. Ja Rahkolla oon ollut, luotan häneen eli ap:lla helpottaa pian.

Vierailija
6/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle asentohoito ei tehoa, joten Betasercillä mennään.

Vierailija
7/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä pelottaa aivokasvain :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi