Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä tulee luokseni

Vierailija
04.01.2015 |

usein tukka rasvaisena ja hikisenä. Mistä tällainen voisi johtua, eikö arvosta minua? Muuten esim. pukeutuu viimeisen päälle. Sitten vielä valittelee, että "sori kun mulla on tukka niin rasvainen" ja minä yritän olla, että "ei se haittaa". Mut haittaahan se :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ei vain pidä hygieniastaan huolta ja pitävät ihan normaalina käydä esim. kerran kolmessa päivässä pesulla. Tosin se, että ei vaivaudu peseytymään edes uuden naisystävän vuoksi, kertoo aika välinpitämättömästä luonteesta.

Vierailija
2/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:27"]

Toiset ei vain pidä hygieniastaan huolta ja pitävät ihan normaalina käydä esim. kerran kolmessa päivässä pesulla. Tosin se, että ei vaivaudu peseytymään edes uuden naisystävän vuoksi, kertoo aika välinpitämättömästä luonteesta.

[/quote]

Niinpä, ja ihmetyttää että mies itse aina ottaa esille asian. Miten vastaisin hänelle seuraavan kerran, kun tuota tapahtuu? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:27"]

[/quote]

Niinpä, ja ihmetyttää että mies itse aina ottaa esille asian. Miten vastaisin hänelle seuraavan kerran, kun tuota tapahtuu? ap

[/quote]

Sinuna sanoisin jotenkin niin, että pidän kyllä kovasti siitä, kun ihminen on käynyt suihkussa ja tukka on puhdas. Jos hän ottaa onkeensa, niin hyvä juttu! Jos ei, niin sietänee harkita suhteen lopettamista. Itseäni ällöttää ajatus hikisestä rasvaletistä...

Vierailija
4/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että no jos sulla on ollut niin kiire nähdä minut, että et ole ehtinyt suihkuun, niin mennään kulta yhdessä saunaan/suihkuun nyt yhdessä. Tai no itse toki ehdin jo käymään, mutta mene ihmeessä sinä samontein niin ei sitten tarvitse sitä murehtia. Kulta.

Vierailija
5/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voisiko miehellä olla ongelma päänahkansa kanssa? Älä heti tuomitse, ennen kuin tiedät asiasta enemmän. Miehillä on usein ongelmia juuri päänahan rasvoittumisen kanssa, eikä siihen auta pesu vaan ongelman ratkaisu (onko se sitten lääkkeet tai huolellinen hoito?).

Vierailija
6/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot, ettei se haittaa, jos kerran haittaa. Pitääkö parisuhteessa valehdella jo heti alusta saakka?

Vierailija
7/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se odottaa et pääsee suihkuun sun kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan