Millainen miehen tulee olla?
Kuvailkaa mahdollisimman tarkkaan millainen miehen tulee olla, että kelpaa teille. Luonne, ulkonäkö... Pitääkö olla mallin näköinen, sosiaalinen, menestynyt jne... Kertokaa nyt ihan omin sanoin ja suoraan kun on mahdollisuus.
Kommentit (12)
luotettava, vuorovaiktustaitoinen, tarpeeksi varakas laskujen 50% maksuun vaimon kanssa, lapsirakas, empaattinen, ei luonnehäiriöinen, perusterve, ajokortin omaava, akateeminen
Vahvat mielipiteet omaava oman tiensä kulkija, akateeminen, komea, kohtelias, rehellinen ja luotettava. Tämä herrasmies olisi unelmieni puoliso:
Raamikas (en tarkoita mitään lihaskimppua), pitkähiuksinen, ystävällinen, kohtelias, avoin ja avarakatseinen, huumorintajuinen, itsevarma. Taisinpa juuri kuvailla oman mieheni.<3
Kätevä käsistään, miehekäs, ei puhu, mutta pussaa, viihtyy luonnossa ja kotona, jatkuva puuhastelu iso plussa. Laaja yleissivistys ja ymmärrys asioista ja maailman menosta. Yrittäjyys iso plussa. Ei koreile, mutta ei myöskään kulje mörrimöykkynä. Omaa normaalit sosiaaliset taidot, ystävällinen ja kohtelias.
Luotettava, uskollinen ja kiltti. Se riittää.
Hirveä renttu, mutta taantuu kunnon mieheksi heti lasten syntymän jälkeen:) Sitten kun lehmät lentää:D
Älykäs, raitis, koulutettu, huumorintajuinen ja hauska mutta ei mikään tyhjännauraja, mieluummin hiljainen kuin liian puhelias, miehekkään näköinen kasvoista, urheilullinen (lihaksikas), kiinnostunut kulttuurista, minun pituiseni tai pidempi ja suomalainen. Näitä olen tavannut useampiakin ja mieheni sopii kuvaukseen
Hauska,mukava,luotettava,rento ei mikään nipottaja ja sellainen joka haluaa olla kanssani ja rakastaa minua
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:51"]Älykäs, raitis, koulutettu, huumorintajuinen ja hauska mutta ei mikään tyhjännauraja, mieluummin hiljainen kuin liian puhelias, miehekkään näköinen kasvoista, urheilullinen (lihaksikas), kiinnostunut kulttuurista, minun pituiseni tai pidempi ja suomalainen. Näitä olen tavannut useampiakin ja mieheni sopii kuvaukseen
[/quote]
Rehellinen unohtui listalta! Haluan lisäksi vielä korostaa että varallisuudella ei ole mitään merkitystä. -4
Varakas, isomunainen, väkivaltainen ja mielellään ulkomaalainen. Muhamettilaisuudesta plussaa, samoin lukuisista aiemmista parisuhteista/avioliitoista, rikosrekisteristä ja linnakunditaustasta. Narsismi olisi kiva ylläri!
Sosiaalisesti lahjakas, menevä, nokkela, intohiimoinen, vähän renttu, rehellinen, ei petä, ei panomies, syvällinen, spontaani, menevä, haluaa tehdä kaikenlaista kanssani, käydä tapahtumissa...
Söpön näköinen http://images6.fanpop.com/image/photos/35100000/Frodo-Fellowship-of-the-Ring-frodo-35148831-900-380.jpg
tai komea
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:11"]
Sosiaalisesti lahjakas, menevä, nokkela, intohiimoinen, vähän renttu, rehellinen, ei petä, ei panomies, syvällinen, spontaani, menevä, haluaa tehdä kaikenlaista kanssani, käydä tapahtumissa...
Söpön näköinen http://images6.fanpop.com/image/photos/35100000/Frodo-Fellowship-of-the-Ring-frodo-35148831-900-380.jpg
tai komea
http://data1.whicdn.com/images/153088677/large.jpg
[/quote]
Niin ja sosiaalinen, komea, renttu, menevä ja intohimoinen mies ei ole panomies?