Jatkuva kamala olo!
Kuulostaako teidän korvaan yhtään "pahalta"
Olen käynyt siis lääkärissä mutta ei viittaa muka mihinkää.
Selkää ja vatsaan sattuu melkeinpä joka päivä. Selkä ollut kipeä nyt muutaman päivän putkeen. Oon syöny panadolia mutta ei se auta. Päähän on sattunut myös jo useamman päivän. Tänään tuli taas pitkästä aikaa tosi heikko olo ja rupes yhtäkkiä kuumotteleen. Välillä on pakko mennä istuun ku heikottaa niin kovin... Tää alkaa oleen rasittavaa. Koiran kanssa käyn pitkillä lenkeillä päivittäin ja sillon kipuja ei huomaa. Sain tälläisen kohtauksen ennen joulua ja nyt se taas palas. Olisko syytä ottaa verikokeet?
Kommentit (40)
No olisi kohteliasta vastata, kun noinkin tarkkaan penätään. Täällä yritetään auttaa.
Ja oon huomannu myös että oon koko ajan väsyny ja poikki!
Käyppäs testauttamassa kilpirauhasarvot. Myös munuaiset samalla.
Munuaisia epäili yksi tuttava. Kun lääkärissä sanoo että epäilee jotakin niin ei kuulemma kannata olla huolissaan... Arg
Jos mahdollista niin hakeudu parempaan hoitoon, ei se ole kiva jatkuvasti olla ns kipeä!
No olenkin käynyt vaan terveyskeskuksessa=arvauskeskus... Yksityiselle ei oikein ole varaa.
Minä reagoin pää- ja vatsakivuilla stressaavaan elämäntilanteeseen. Voisko sulla olla kyse siitä?
No oon kyllä lähiaikoina stressannut tosi paljon. Koiran, kodin ja rahojen takia. Mahdollisesti siis?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:01"]
No oon kyllä lähiaikoina stressannut tosi paljon. Koiran, kodin ja rahojen takia. Mahdollisesti siis?
[/quote]
Yritä oppia olemaan stressaamatta. Vähän vaikea muuten antaa neuvoja, mulla stressaava elämäntilanne oli se että olin huonossa suhteessa, siitä tietysti pääsi eroamalla mutta sä nyt et voi erota noista mitä luettelit :D
En tiedä, ehkä kannattaa käydä myös lääkärissä verikokeissa, siltä varalta että olisi kuitenkin jotain fyysistä vaivaa. Vaikka terveyskeskuksessa ei tosiaankaan meinaa saada minkäänlaista hoitoa jos ei voida heti diagnosoida jotain. (Tai oikeastaan muutenkaan, kokemusta on)
Olen 20v :)
Ja tosiaan välillä tuntuu että olisin juuri huonossa suhteessa ja muutenkin elämäntilanne tuntuu välillä paskalta. Suhde tosiaan meinannu kaatua 3kk sisään noin 100 kertaa. Mitenköhän sitä oppis olemaan stressaamatta? :D
Tälläkin hetkellä sattuu niin paljon selkään että voisin kuolla.. :D
Minä kärsin kans jatkuvasta vatsakivusta ja muka mitään ei tehtävissä. Kuulostaa niin naurettavalta! Nainen 28v
Voi kurjuus! :(
Mua vaan huolettaa et kyseessä on jotain vakavaa, ei sitä ikinä tiedä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:12"]
Olen 20v :) Ja tosiaan välillä tuntuu että olisin juuri huonossa suhteessa ja muutenkin elämäntilanne tuntuu välillä paskalta. Suhde tosiaan meinannu kaatua 3kk sisään noin 100 kertaa. Mitenköhän sitä oppis olemaan stressaamatta? :D
[/quote]
Googlaa vaikka sanalla stressinhallinta. Osa tuloksista on kamalaa iltapäivälehtitasoista paskaa, mutta tässä yksi hyvä https://www.nyyti.fi/elamantaitokurssi/opi-elamantaitoa/hyvinvointi-ja-stressi/oletko-stressaantunut/vinkkeja-stressinhallintaan/
Voisi hyvinkin olla tuo vajaatoiminta, aika paljon kyseisiä oireita. :/
kipu kasvattaa