Ticket to Heaven haalari
Vaaleanpunainen toppahaalari 80cm, rinnuksissa tumma tahra, muuten todella hyväkuntoinen.
Ajattelin laittaa kirpputorille hinnaksi 4e. Voisikohan sitä korottaa?
ja minkä verran :o aikamoisia hintoja pyytävät tollasista.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:17"]Lippu taivaaseen haalari??
[/quote]
Niin, pääsee suoraan taivaaseen, eikä tarvitse olla hihhuleiden kanssa. Kätevää, eikö.
Ehkä kymppiin kehtaisin korottaaa... tai en mä tiiä. Kun joku mainihti sen vaihtoehdonkin et sitten jos liian halvalla myy niin joku ostaa sen vaa sen takia että itte myy paljon kalliimmalla.
Mutta eihän se mitä, jospa laitankin 20e hinnaksi, ja jos ei mene kaupaksi niin, ei se ole multa pois, pikkusisko voi käyttää sitä. Ap
Menee varmasti kahdella kympillä. Ihmiset maksaa siitä ihan hunajaa. Ihan hullua totta puhuen. Itseäni vähän nolotti kuin myin käytettynä T2H haalarin niin huutiksessa sen hinta nousi -siis käytettynä- kahta euroa vaille siihen millä olin itse ostanut sen uutena, lähes satkuun. Ihan nolottikin, totta puhuen. Tais olla haluttu kuosi tai jotain.
Nosta nyt ihmeessä hintaa, 40 tai 50€ ainakin. Mulla kävi muuten manduca rintarepun kans sama huutiksessa, sain siitä pari euroa vajaa sen mitä olin maksanut uutena, noh, ei se minua haitannut!
20€