Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tiesit että on aika erota?

Vierailija
03.01.2015 |

^^

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole vielä edes eronnut, mutta pitäis kyllä. Toinen ei herätä muita tunteita kuin ärtymystä. Ei mitään yhteistä eikä mitään puhuttavaa.

Vierailija
2/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne kuin nro 2. Mies puhuu enemmän kämppiksensä kanssa kuin minun. Ollessani heidän luona, katson usein yksin telkkaria ja mieheni pelaa ja tulee olohuoneeseen vain silloin kun hänen kämppis on siellä. Tuntuu kuin mies seurustelisi kämppiksen kanssa eikä minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan yhtäkkiä tiesi että NYT. Olin vuosia miettinyt että eroanko mutta jikin sai aina jäämään. Kunnes tosiaan tuli se olo että naps, tää oli nyt tässä

Vierailija
4/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pohtinut asiaa jo 2 vuotta ja kaksi kertaa yhdessä asetettu puolen vuoden aikatavoite jonka aikana jonkin pitää muuttua. Kun mielummin menin kavereiden kanssa ulos kuin olin mieheni kanssa. Kun tavallaan olin jo haku päällä ja nautin muiden huomiosta. Kun seksiä ei ollut tippunut vuoteen kuin kerran.

Liian kauan venytin kunnes lopullinen niitti tuli kun ihastuin toiseen. No ei sen toisen kanssa homma lopulta onnistunut mutta hyvä että hänen takiaan tajusin lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi