Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on todellinen ruokavaliosi ? (ei kukaan sinua tule tunnistamaan)

Vierailija
27.10.2021 |

Itselläni on seuraa :
Aamukahvi aamulla ainoastaan.
Keskipäivällä työmaaruokalassa maha täyteen ja tosi harvoin salaattia otan.
Illalla 4 kaljaa ja neljä mikrohampurilaista.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaksi leipää ingmariinilla ja juustolla, yleensä myös kasviksia. Lämpimäksi ruuaksi yleensä jotain perus itsetehtyä, en osaa sanoa esimerkkiä kun vaihtelee niin paljon. Lisänä salaatti, ja itse ruoka sisältää kasviksia myös. Iltapalaksi sama kuin aamulla. Joskus joku noista korvataan tilatulla pizzalla tms. Joskus sipsiä tai karkkia tai suklaata. Aika usein kaljaa.

Vierailija
2/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvia ja weetabix tai puuroa. Joskus rahkaa. Lounaaksi yleensä salaatti (valmis), välipalaksi valion profeel-rahka, iltaruoaksi samaa mitä lapset, eli usein ihan normi kotiruokaa, tänään makaronimössöä, iltapalaksi ehkä vielä jotain, nykyään en oo enää klo 18 jälkeen syönyt. Viikonloppuna syön vähä mitä huvittaa ja juon viiniä 2-3 lasia pe ja la.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään:

Kaurapuuro mustaherukoilla ja raejuustolla +

Unelmatorttua siivu (ei ollut enempää) -

Cashewpähkinöitä

Tomaattia ja tonnikalakastiketta spagetin kanssa ×2. Muuten hyvä, mutta en jaksanut keittää parsakaalia lisukkeeksi

Söinköhän muuta? Ehkä pari näkkäriä hunajalla (kaapissa ei mitään herkkua)

Vierailija
4/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvia ja voileipiä, joskus puuroa/jugurttia/hedelmiä / salaattia.

Työpaikalla aamukahvi, joskus sen kanssa croissanttia, pullaa tmv. (jos työkaverit on tuoneet tai itse oon vienyt)

Työlounas on yleensä jokin mikroruoka. Lisänä rahkaa tmv. Joskus tilataan pizzaa tai jotain foodoran kautta.

Iltapäivällä kahvia. Jos työpäivä venyy, syön työpaikan mainoskarkkeja nälkään.

Kotiin meen joskus Hesen kautta.

Kotona leipää ja jugurttia. Joskus hedelmiä tai kevyt keitto.

Vierailija
5/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puoli litraa kahvia.

Iltapäivällä puoli litraa kahvia.

Illalla joko uunikanaa, uuniperunaa, jogurttia tai siemennäkkäriä juustolla. Tai kaikkia.

Iltayöstä puolen kilon tölkki ananasta.

- Kerran viikossa jotain hyvää kuten tomaatteja tai suklaata.

Vierailija
6/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen sekasyöjä. Paljon lihaa ja hiilihydraatteja. Saattaa olla myös päiviä, jolloin syön pelkkää vegeruokaa.

Arkisin otan kaksi kuppia kahvia töiden jälkeen, viikonloppuisin menee enemmän. Vettä en juo tarpeeksi. Tämä monesti kostautuu 🙄

Karkkia syön liikaa. Myönnettäköön.

Alkoholia juon harvoin.

Vierailija
7/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vege-painotteinen ruokavalio, mutta kalaa tulee syötyä silloin tällöin. Lihaa ehkä kerran kuussa. Leipää aika paljon, juustoa ja majoneesia vähän. Paljon raakoja kasviksia ihan rouskutellen.

Vierailija
8/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän mittaan juon kahvia varmaan litran, vettä valitettavasti ehkä saman verran, en ainakaan enempää vaikka pitäis. Muutama kananmuna jossain muodossa, sitten kanaa/jauhelihaa/possua varmaan joku 200-300g, jotain pikkutomaatteja, tuorekurkkua, vihanneksia, maitorahkaa, marjoja. Kahviin pikkuloraus kevytkermaa. Siis ihan pari tl per 4 desin kuppi. Se on vaan väriä antamassa mun kahvissa :D Herkkuhammasta jos kolottaa, niin lidlin sokeritonta proteiinivanukasta kippo tai kaks. 

Kauheen vähältä mun syömiset näyttää, mut tällä ruokailulla mun paino jumittaa 130 kilossa (oon lyhyt nainen!) ja nälkää en näe. Pitäis tehdä jotain (jotta laihtuisin taas), mutta en jaksa. 

Vierailija
9/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon liikaa kahvia. Aamulla menee vähintään kolme jättimukillista maitokahvia. Aamiaisena yleensä munakas. Hiilareita koitan vältellä toisinaan. Luvattoman usein tulee syötyä eineksiä lounaaksi, kun ovat helppoja. Salaatteja syön paljon ja teen itse aina lautasellisen kerrallaan annokseksi. Jotain proteiinia siinä sitten, mm. kinkkusiivuja, paistettua kanaa (ostan usein itselle valmiita grillattuja kanankoipia) tai savukalaa tai tonnikalaa öljyssä tms. Sipulisilli on paheeni. Viikonloppuisin juon iltaisin viiniä. Paljoa en tarvi, oon hetkessä sekaisin ja rentoutunut. Karkkia syön harvoin, suklaasta en juurikaan perusta. Jotain konvehteja menee ehkä pari palaa. Poikkeuksena lemppari wiener nougat, sitä voin syödä kahvin kanssa useamman palan. Ruuasta vielä, että meillä on miehen kanssa ihan eri maku ruokien suhteen niin aika usein kummallakin omat sapuskat.

Vierailija
10/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaksi juustovoileipää, lasi mehua ja kahvi.

Lounaaksi joku einesruoka.

Päivälliseksi joku einesruoka tai 2-4 juustovoileipää.

Suklaapatukka tms.

Vierailija
11/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu: mössö. Sis.kaurapuuroa, mysliä, maustamatonta jugurttia, mustikoita. Plus kahvia.

Lounas: pari palaa leipää, yleensä juusto ja margariini, jotain peruspöperöä mitä eilen syötiin eväspurkissa, salaattia.

Päiväpala: Teetä, banaani tai muu hedelmä+/ muutama keksi/ pullapala/leipäpala

2.päiväpala töitten jälkeen : aamumössö ja kahvi

Iltaruoka: sama koostumus kuin lounas

Joskus iltapala hedelmä tai viikonloppuna jäätelöä.

Ruokajuomat kotimehu tai tee

Perjantaina/lauantaina usein pitsa/ joku noutoruoka esim falafel, intialainen tai sushi

Viikonloppuna välillä kahvipöydässä jotain herkkupullaa tai kuivakakkua

En käytä alkoholia

Arkiruoka on usein einespitoista eli kalapuikkoja ja nakkeja menee. Myös lounassalaatteja ja tonnikalaa. Kun olen reipas, teen kaalilaatikkoa tai lihapullia tai jauhelihakeiton.

Keitettyä perunaa on aina. Taloudessa 2 eläkeläismiestä ja minä.

Vierailija
12/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään:

Aamulla pelkkä kahvi

Iltapäivällä kaurapuuro

Välipalaksi jäätelö

Illalliseksi kikhernepihvejä, palsternakkaa ja sipulia tomaattikastikkeessa

Iltapalaksi varmaankin teetä ja pähkinöitä

Vierailija
13/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ensimmäisenä kaksi kuppia kahvia kauramaidolla, sitten riisipiirakka ja banaani. Töissä olen peruskoulussa, joten kouluruokalounas, kotona taas pari karjalanpiirakkaa kinkulla ja juustolla, pensasmustikoita, äsken salin jälkeen perunamuusia ja kalapuikkoja, omena. That’s it.

Vierailija
14/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tosi monta kertaa peräkkäin. Siis sekä aamiaiseksi, lounaaksi että päivälliseksi. Eikä kyse oo siitä, että oisin valmistanut ison määrän kerralla, saatan ostaa samanlaisen kanasalaatin esim useita kertoja peräkkäin. Ei muita välipaloja tms, aamulla ja iltapäivällä kahvi.

Melko terveellisiä ruokia syön, mut tää on outouteni. Joskus on joku epäterveellusempi ruoka ohjelmassa putkeen pari päivää (letut, karviaishillo, kermavaahto), mut yleensä ihan suositeltavia valintoja.

Ruoka-asbergeriksi mua on kutsuttu.

Vierailija
15/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee kovasti. Tänään aamulla energiajuoma, kahvi ja pari keksiä alkuun. Sitten Kokkikartanon joku pippuriruukku ja vissy. Sitten lounas ulkona, salaatti alkuun, sit nautaa, pottua ja punaviinisoossia, kahvit ja pala marjapiirakkaa. Sittenpä paasto alkoi.

Vierailija
16/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään joskus klo 12:30 Kolme paahtoleipäviipaletta ilman mitään

14:30 kaljaa

16:30 lisää kaljaa

18:30 kaljaa

20:30 kalatäysjyväfile ja lankkuperunat, majoneesi

21:00 kaljaa ->

Tänään vähän erikoinen päivä, kun tuli juotua. Muuten vähän säännöllisemmin ja vähän eri ruokaa.

Vierailija
17/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen.

Kahvia, voileipä makkaralla, lihapullilla/juustolla.

Päiväsafka.

Lidlin valmisruoka: pinaatti-, kirjolohi-, kanakeitto, muusi lihapullilla tai nakeilla, makaronilaatikko, maksalaatikko.

Iltapala.

Suklaata, sipsejä, muutama voileipä, kahvia ja pullaa.

Vierailija
18/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 1-2 mukillista maitokahvia ja kolme voileipää voilla, juustolla ja tomaatilla. Näistä kaksi on vaaleaa ja yksi ruisleipää. Töissä kaksi eväsleipää, voita, juustoa ja tomaattia edelleen. Joskus lisäksi banaani tai suklaa- tai proteiinipatukka. (Jaan muuten postia, ja näitä on kätevä syödä matkan varrella.) Illalla lämmin ruoka, jossa on usemmiten paljon uunikasviksia, joku proteiininlähde ja perunaa, riisiä tai makaronia. Jälkiruoaksi jäätelöä, pullaa, pari keksiä tai vähän suklaata riippuen siitä, mitä sattuu olemaan. Näiden kanssa teetä. Ehkä vielä joku hedelmä ja myöhemmin illalla mahdollisesti voileipä. Välillä joku jogurtti lisäksi illalla. Viikonloppuisin syön vähemmän leipää ja enemmän muuta.

Vierailija
19/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla mustaa kahvia kaksi kuppia, lisänä kauraleipäpala hummuksella, joskus jotain muuta päällä.

Lounas työpaikkaruokalassa, kasviksia otan paljon lautaselle.Ihan perusruokaa työpaikalla tarjolla, ei mitää gourmeeta.

illalla kokkaan kotiruokaa, joka,päivä teen uuden ruoan, tykkään kokata.

Ihan perusruokaa ja välillä teen ,intialaista tms.

iltapalaksi leipäpala päällisellä tai marjajogurtti.

Viikkonloppuna aina päiväkahvilla itse leipomaa pullaa, piirakkaa tai kakkua.

Vierailija
20/82 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kahdesti päivässä kunnon annoksen.

2-3 herkkusientä paistinpannulla.

600-700 gramman sisäfile, syön tämän tosiaan päivässä.

2-3 kananmunaa paistinpannulla, munakas johon lisään joskus ryynimakkaraa tänään laitoin lohipyöryköitä.

Lisään lautaselle raejuustoa.

Jano juomaksi marlin puolukka mehua jossa lisätty sinkkiä.

Ja ruokailu aikana napsin melko roiman annoksen vitamiinia purkeista.

Jos nälkä vielä tuntuu niin syön banaanin hunajalla ja mustikka jogurttia

Mies 25v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan