Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada lapsi innostumaan liikkumisesta?

Vierailija
03.01.2015 |

Pelaisi pleikkaa ja surffaisi netissä päivät pitkät. Tilanne on ollut se että olen itse huonossa kunnossa selä henkisesti että fyysisesti. En vaan ole jaksanut väitellä lapsennkanssa pelaamisesta.
Paria lajia on kokeillut mutta innostus loppunut parin kerran jälkeen.
Nyt henkinen jaksaminen hitusen parempi ja ns heräsin ongelmaan.
Miten saan lapsen innostumaan liikkumisesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä poika 11v. Ap

Vierailija
2/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas se sama "hahmotushäiriöinen" poika? Se jonka äidille ei mikään ehdotettu asia käy, milloin milläkin tekosyyllä? Poika joka mm. ei voi mennä uimahalliin kun hän eksyy siellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapselle useampi vaihtoehtoinen liikuntalaji, josta sitten saa (pitää) valita vähintään yksi, jota kokeilee. Auttaisiko, jos tekisitte yhdessä jotain liikuntajuttuja? Tai innostuisiko lapsi jos voisi aloittaa jonkun harrastuksen jonkun kaverinsa kanssa?

Jos ei auta niin varmaankin sitten keppiä tai porkkanaa. Pleikkariaika määritellään ja sitä saa lisää sen mukaan mitä liikkuu. Tai joku sopiva palkinto esim. leffaan meno tms. jos jaksaa harrastaa koko kauden jotain.

Nythän on hyvä aika aloittaa joku uusi laji kauden alkaessa, jos vain ryhmään vielä mahtuu.

Vierailija
4/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää yhdessä jotain vähemmän sporttista kuten käykää keilailemassa ja vähän sulkista pelailemassa ja uimahallissa ja kävelyllä. Jos itse et liiku mielelläsi, ei lapsikaan innostu. Mulla itsellä oli lapsena äiti, joka inhosi liikuntaa ja mulle aina skitsosi, että "liikuntaa PITÄÄ harrastaa". :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä