Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei amiskavereiden kanssa synny mitää järkevää keskustelua!?

Vierailija
27.12.2014 |

Raivostuttavaa! Ja jos kysyn jonkun sähkömieskaverin mielipidettä johonkin asiaan, niin vastauksena saan epämääräistä murahtelua :D ilman perusteluita tietenkin. En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Vaikka itse olenkin ns. akateeminen, niin olisi hyvä olla jokaisen ihmisen edes vähän hajulla ajankohtaisista tai yleistietämykseen perustuvista asioista. Muita kohtalontovereita? Tai välkyhköjä raksamiehiä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas yksi Porvoon YliYliOpistosta valmistunut...

Vierailija
2/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä yliopistossa vissiin opetettu sydämen sivistystä. Osaatko sinä vetää sähköt omakotitaloon? Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ei kiinnosta ne aiheet, joista sinä yrität juttua vääntää. Opiskelen itsekin yliopistossa mutta harvemmin jaksan jauhaa kenenkään kanssa  mistään ajankohtaisista aiheista.

Vierailija
4/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneks tarvii meikämandoliinkaa osata vetää niit johtoja omakotitaloon,  ku riittää et o varaa ostaa itse talo :) Itse tosin tunnen jopa muutaman fiksun sähkömiehen!

Vierailija
5/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aiheista yrität keskustella ap?

Vierailija
6/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt amis

Vierailija
7/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele niille keitä kiinnostaa, joitakin ei kiinnosta ja sille ei voi mitään. Ei nämä yliopisto tutukaan kaikki kovin perillä asioista ole.

Vierailija
8/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toiset haluavat keskustella ranskan kielen kehittymisestä Merovingien aikana, toiset uuden Audin polttoaineen kulutuksesta. Kumpi on sitten älykkäämpi, sitä en tiedä, koska en ole kummastakaan aiheesta kiinnostunut.

Vierailija
9/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:42"]

Mistä aiheista yrität keskustella ap?

[/quote]

Olisi kiva jutella edes yleisellä tasolla suomen politiikasta tai vaikka olla hajulla siitä, mistä Helsinkiin suunnitteilla olevasta Guggemheim-museossa on kyse :) Osa minun amiskavereista ei edes osaa nimetä Suomen pääministeriä.

Ap

Vierailija
10/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:33"]Jahas, taas yksi Porvoon YliYliOpistosta valmistunut...
[/quote]

Porvoossa on vain amk. Kannattaa perehtyä ennen kuin haukkuu. Opiskelen Helsingissä.
Ap

Vierailija
11/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:33"]Jahas, taas yksi Porvoon YliYliOpistosta valmistunut... [/quote] Porvoossa on vain amk. Kannattaa perehtyä ennen kuin haukkuu. Opiskelen Helsingissä. Ap

[/quote]

Voi lapsi, tiedätkö mitä Porvoo palstalla tarkoittaa?

Vierailija
12/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskustelutaito riipu varsinaisesti koulutuksesta. Maisterikaverini paapattavat kuin kanat, eikä heiltä tule tyttöporukassa mitään fiksua kommenttia.

Vierailija
13/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän tunteen. Minulla on myös muutamia epäsivistyneitä, täysin ummikkoja amiskavereita. Ei ne yliopiston käyneet kaikki ihan virkeimpiä ole, mutta amiksesta tulevilla yleisivistys on valitettavan usein tasoa 1/10, jos halutaan asteikkoa laittaa. Yliopistomaailmassa ei pahimman as-tyypitkään ole niin pihalla ympäristöstään kuin amisporukka usein. Toki poikkeuksia. Esimerkiksi oma mieheni on amis, mutta sivistynyt sellainen. Joitain onnahduksia ihan perustiedoissa joskus tulee, mutta enimmäkseen on hyvin kartalla ja seuraa ympäristöään. Ei tarvi hävetä.

Vierailija
14/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:00"]

Ap, tiedän tunteen. Minulla on myös muutamia epäsivistyneitä, täysin ummikkoja amiskavereita. Ei ne yliopiston käyneet kaikki ihan virkeimpiä ole, mutta amiksesta tulevilla yleisivistys on valitettavan usein tasoa 1/10, jos halutaan asteikkoa laittaa. Yliopistomaailmassa ei pahimman as-tyypitkään ole niin pihalla ympäristöstään kuin amisporukka usein. Toki poikkeuksia. Esimerkiksi oma mieheni on amis, mutta sivistynyt sellainen. Joitain onnahduksia ihan perustiedoissa joskus tulee, mutta enimmäkseen on hyvin kartalla ja seuraa ympäristöään. Ei tarvi hävetä.

[/quote]

Määrittele "amisporukka"?

Vierailija
15/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä olet niin tylsä ja tampio, ettei ketään kiinnosta vaivautua teidän porvoolaiseten kanssa juttelemaan?

Vierailija
16/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:57"]

Ei keskustelutaito riipu varsinaisesti koulutuksesta. Maisterikaverini paapattavat kuin kanat, eikä heiltä tule tyttöporukassa mitään fiksua kommenttia.

[/quote]

Taidat puhua kasvatustieteilijöistä kenties? He ovatkin oma lukunsa, enkä varsinaisesti laske heitä yliopistolaisiksi.

Ap

Vierailija
17/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaakohan joku tuollaiselle kuivan kalpakalle äijälle torrrrrrttua koskaan...minä en ainakaan antaisi...ei kostuisi...yöööööök!

Vierailija
18/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas saa akateemistenkaan kavereiden kanssa järkevää keskustelua aikaiseksi. En kyllä amiskavereidenkaan kanssa.
t. Putkiasentaja

Vierailija
19/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamiehiä en tunne, mutta esimerkiksi eräs autonasentaja on laajasti perehtynyt rockin historiaan, pystyy keskustelemaan tai luennoimaan siitä tuntikausia, muistaa ulkoa valtavan määrän vuosilukuja ja mielenkiintoisia tarinoita yms. Vastaavasti on todettava, että teki taannoin mieli lyödä päätä seinään, kun eräs maisteri ei ollut muka koskaan kuullutkaan Simo Häyhästä. Eli koulutustaso ei todellakaan ole merkki yleissivistyksestä tai keskustelutaidosta. Akateeminen voi olla aivan samanlainen yhteen asiaan keskittynyt ääliö kuin amiskin, tai päinvastoin.

Vierailija
20/31 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:05"]

Antaakohan joku tuollaiselle kuivan kalpakalle äijälle torrrrrrttua koskaan...minä en ainakaan antaisi...ei kostuisi...yöööööök!

[/quote]

Ai et vai? ;) olen 27-vuotias OTM,  188 cm/85 kg atleettinen mies. Aina on torttua irronnut.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi