Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta Bodycampin nettivalmennuksista?

Vierailija
03.01.2015 |

Eli nyt pitäisi saada ruokavalio oikeasti kuntoon ja jotain puhtia salitreeniin (kohta 1,5 vuotta käynyt ja suurta muutosta en ole havainnut). Silti tuntuu tyhmältä maksaa 140€ pelkästä nettivalmennuksesta kun internet on ohjeita pullollaan. En vain jotenkin osaa itse etsiä/soveltaa netin todella laajaa valikoimaa ja tuommoinen ns. valmis räätälöity paketti kuulostaisi periaatteessa hyvältä. Onko kellään kokemusta tuosta Bodycampista tai vaikka linkata jotain oikeasti hyvää ja yksinkertaista (ilmais)sivua? Harkinnassa tuo uusi MASS-paketti eli painon nousua ja mahdollisimman suurta lihaskasvua, koska olen aina ollut tosi hoikka ja alkaa tämä pikkupoika-tikkukroppa kyrsiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös bodyworkers.fi vaikuttaa aika hyvältä ja ensimmäisen kuukauden ohjelmat saa vielä ilmaiseksi. Siitä kokemusta?

Vierailija
2/4 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siel avattiin just rekisteröinti.. kaikki treeniliikkeeet näkyy videoina ohjelmassa, ja ne saa heti käytöö. Otin 3kk jakson ni se makso reilu 30e.. Se on viel halvempi ku ottaa esmes 6kk ni 59e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodycampin ohjelma toimi ja Bodyworkersin eräs perustaja on juuri entinen bodycampilainem

Vierailija
4/4 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on kokemusta bodycampin valmennuksista Ms.Fitnesistä ja ne oli ihan mukavia, kun pääsi tutustumaan yhteistaamisissa muihin tyttöihin. Sieltä lähti minun aikana muutama loistava valmentaja, jotka vastailivat kysymyksiin ja antoivat vinkkejä ja heidän lähdettyään meininki muuttui aika radikaalisti. En tykännyt siitä, että siellä foorumeilla ei enää vastailtu kysymyksiin tai jos vastattiin, niin saattoi olla viikonkin tauko tai useasti jouduttu inttämään samaa kysymystä ja kyse on kuitenkin maksavista asiakkaista. 

Nyt olen tammikuusta asti ollut bodyworkerssin valmennuksessa, mikä on juuri näiden lähteneiden valmentajien omayritys. Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Valmentajat todella vastaavat kysymyksiin ja antavat paljon vinkkejä ja tekevät henkilökohtaiset ohjelmat kaikille. Treenit on juuri sopivan tehokkaita ja voin suositella tutustumaan www.bodyworkers.fi sivustoon. Ei taida vastaavaa edes löytyä ja hinnat ei todellakaan ole päätä huimaavia. Jos rekisteröityy, niin ei joudu sitoutumaan mihinkään, vaan voi vaan jättää seuraavan kuukauden maksamatta ja se päättyy siihen. Mutta rekisteröitymällä pääsee privaattiin fb ryhmään jossa pulina käy koko ajan ja vinkkejä saa ilmaiseksi. Nää jätkät on reiluja kaikella tavalla. <3

Tsemppiä treeneihin ja ruokiksen kuntoon laittamiseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme