Mies! Ihastut. Aluksi menee hyvin ja hakeudut luo, mutta sitten alat yhtäkkiä vältellä. Miksi?
Tämä ilmiö on nimittäin todellinen. Ensin ihastutaan, mutta sitten mies alkaa vältellä. Mitä siinä välissä tapahtuu?
Kommentit (45)
Suomen matala palkkataso, alhainen ostovoima ja sama euro kuin naisella on.
Ei voi perustaa perhettä tai muuttaa yhteen.
Siihenhän se aina päätyy ja se on janan loppupätkä.
Taloudellisessa mielessä tässä maassa voi vain elää yksin ja harrastaa masturbointia.
Nää katoajat on reppanoita. Eivät osaa sanoilla ilmaista asioita , ole iloinen että lähti. Tod. näköisesti kun puhuminen ei suju olis ottanut nyrkit käyttöön. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa mietin. Olisi kiva jos voisi sitten sanoa vaikka että ei tästä tule mitään, kiinnostus loppui jne sanoa jotain eikä vaan kadota.
Minäkin ajattelin nuorempana noin.
Nykyään lähemmäs kolmikymppisenä ajattelen, että välttely on selvä merkki siitä _ettei miestä vaan kiinnosta_, ja aivan sama sanooko siitä jotain vai katoaako.
En ylipäätään ota enää miehiä ”tosissaan”, joten jos joku tuore tuttavuus tekee ihansamamitä, niin I don’t care.
Köyhä maa kirjoitti:
Suomen matala palkkataso, alhainen ostovoima ja sama euro kuin naisella on.
Ei voi perustaa perhettä tai muuttaa yhteen.
Siihenhän se aina päätyy ja se on janan loppupätkä.
Taloudellisessa mielessä tässä maassa voi vain elää yksin ja harrastaa masturbointia.
Lol mitä selitystä
Miksi kukaan mies ottaisi sen riskin, että kertoisi syyn tapailun lopettamiseen. Tapailu on tapailua. Moni mies välittää omasta turvallisuudestaan enemmän kuin tuntemattomien ihmisten tunteista, ja hyvä niin!
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko tämä sen jälkeen, kun mies näki sinut ensimmäistä kertaa ilman meikkiä?
Tai ilman rintsikoita?
Ahdistaa kun tajuaa mihin on sotkeutumassa.
Näin on tapahtunut minullekin naisena. Eli kiinnostuin yhdestä miehestä, mutta kun päästiin vähän pidemmälle keskusteluyhteydessä, niin kiitos ei. Ei vaan ollut sitä mitä hain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa mietin. Olisi kiva jos voisi sitten sanoa vaikka että ei tästä tule mitään, kiinnostus loppui jne sanoa jotain eikä vaan kadota.
Minäkin ajattelin nuorempana noin.
Nykyään lähemmäs kolmikymppisenä ajattelen, että välttely on selvä merkki siitä _ettei miestä vaan kiinnosta_, ja aivan sama sanooko siitä jotain vai katoaako.
En ylipäätään ota enää miehiä ”tosissaan”, joten jos joku tuore tuttavuus tekee ihansamamitä, niin I don’t care.
Mimä ajattelen että nuorempana se on normaalimpaa hävitä vaan, kun ei olla tarpeeksi kypsiä sanomaan suoraan tai puhumaan asioista ja sitten näin aikuisena yli kolmekymppisenä voisi asiat sanoa suoraa ja olla rehellinen eikä vaan lapsellisesti kadota.
Koska olen kyllästynyt aina olemaan se aloitteellinen osapuoli.
Jos homma menee niin että minä teen kaiken työn ja nainen vaan nauttii kyydistä, niin ei se jaksa kauaa innostaa.
Syy tähän on yksinkertainen, ensin mies alkuhuumassa ajattelee perinteiseen tapaan munalla, sitten alkuhuuman huurruttua jälkeen järjellä.
Yleensä tuo tapahtuu siinä vaiheessa kun paljastuu että nainen ei ole semmoinen kun hän antoi ymmärtää
Oon nainen, hieman hitaasti syttyvää sorttia ja kokenut saman MONESTI. Omalla kohdalla taustalla on ollut ainakin seuraavat syyt:
- mies löytänyt toisen ja aloittanut suhteen sen kanssa
- mies on kyllästynyt piirittämään kun juttu ei etene (selvää aloitetta ei kuitenkaan tehnyt)
- mies on lämppäillyt mua vaan huvikseen/paremman puutteessa/ seksin toivossa ja nyt ei enää huvita
Ei ole varaa naiseen 10e tuntipalkalla.
Parempi vain pistää tunteet poikki.
Sen verran kallis ja köyhä maa ettei tässä perheitä perusteta tai muuteta edes yhteen.
Parempi näin molemmille.
Ero siinä kuitenkin tulee.
t. realisti
Mies voi ensin maalata ruusuista kuvaa naisesta, sitten ei natsaakaan. Eli ei ole haaveiden kaltainen. Jollain voi vaikka olla pinttymä suosiosta tai oikeanlaisesta perhekeskeisyydestä. Ellei noita löydy, alkaa vältellä.
No mitä ihmettä siinä naisen ympärillä pitää pyöriä, kun toista ei kiinnosta niin ollenkaan?
Voi olla, että nainen olisi ollut hitaammin lämpenevä, tai sitkeydellä valloitettava tai on joku ***** kookospähkinä, mutta todennäköisemmin ei vaan tykkää, joten se siitä.
Olen tuntenut tällaisen vetäytyjän, hän ei lainkaan itse huomannut sitä, ihmetteli vain miksi ei koskaan saanut haluamaansa. Useampi nainen vuorollaan koki asian samalla tavalla kuin minä. Mies oli hölmistynyt saatuaan tietää,
Minusta tuntui, ettei hän pystynyt heittäytymään suhteeseen, enkä siis odottanut liikoja. Hän mm. teki selkäni takana isoja päätöksiä, joissa hänen olisi pitänyt ensin kuulla minua, jos haaveili yhteisestä tulevaisuudesta. Hän huomasi ainostaan minun vetäytyvän, mutta mielestäni hän oli jo paljon sitä ennen vetäytynyt itse henkisesti, päättämällä yksin isoista asioista.
En olisi pystynyt järjestämään omaa elämääni hänen tekemiensä päätösten varassa. Merkillistä on sekin, että avioiduttuaan hän kuitenkin antoi kaiken päätösvallan vaimolleen. Missä yhteistoiminta?
Kuntoile ja laihduta.