Rehellinen mielipiteesi Victoria's Secrerin bodymisteistä?
Kommentit (48)
saisiko saman kysymyksen ymmärrettävässä muodossa?
Tytär sai yhden joululahjaksi ja äiti ihastui vähintään yhtä paljon kuin tyttö. Tykkään tuollaisista "teinituoksuista", esim. Escadan kesätuoksut eivät kuulemma sovi aikuiselle, mutta tykkään niistäkin. Mutta mikä tuossa VS:ssa on parasta, niin en saa siitä päänsärkyä niin kuin nykyään lähes kaikista muista hajusteista. VS on kevyt, mutta silti tuoksu säilyy pitkään iholla ja vaatteissa.
Aika karmean hajuisia. Terv. teinin äiti, joka joutuu niitä kotonaan haistelemaan
Kaikki mitä mun tyttärellä on, on todella hyvän tuoksuisia. Hemmetin voimakkaita kyllä, vartalovoiteet varsinkin. Taitaa tuoksuu voimakkaammalle kuin nuo suihkeet.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:04"]Tytär sai yhden joululahjaksi ja äiti ihastui vähintään yhtä paljon kuin tyttö. Tykkään tuollaisista "teinituoksuista", esim. Escadan kesätuoksut eivät kuulemma sovi aikuiselle, mutta tykkään niistäkin. Mutta mikä tuossa VS:ssa on parasta, niin en saa siitä päänsärkyä niin kuin nykyään lähes kaikista muista hajusteista. VS on kevyt, mutta silti tuoksu säilyy pitkään iholla ja vaatteissa.
[/quote] Ja paskat. Oletko siis teiniäiti?
Mun 12-vuotiaalla on niitä paljon. Aika pissistelyä ja pidän vähän hassuna aikuisilla.
Yli-imeliä kaikki, joita olen nuuhkinut.
Ihania <3! Tosin ne rasvat vähän ylituoksuvia ;)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:04"]Tytär sai yhden joululahjaksi ja äiti ihastui vähintään yhtä paljon kuin tyttö. Tykkään tuollaisista "teinituoksuista", esim. Escadan kesätuoksut eivät kuulemma sovi aikuiselle, mutta tykkään niistäkin. Mutta mikä tuossa VS:ssa on parasta, niin en saa siitä päänsärkyä niin kuin nykyään lähes kaikista muista hajusteista. VS on kevyt, mutta silti tuoksu säilyy pitkään iholla ja vaatteissa.
[/quote] Ja paskat. Oletko siis teiniäiti?
[/quote]
Mun yli 40v äiti tykkää näistä :))
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:10"]
Mun 12-vuotiaalla on niitä paljon. Aika pissistelyä ja pidän vähän hassuna aikuisilla.
[/quote]
Pidän vähän hassuna hajuvesiä ja Victoria's secretiä lapsilla. Mutta sanoitkin jo itse että on pissistelyä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:04"]
Tytär sai yhden joululahjaksi ja äiti ihastui vähintään yhtä paljon kuin tyttö. Tykkään tuollaisista "teinituoksuista", esim. Escadan kesätuoksut eivät kuulemma sovi aikuiselle, mutta tykkään niistäkin. Mutta mikä tuossa VS:ssa on parasta, niin en saa siitä päänsärkyä niin kuin nykyään lähes kaikista muista hajusteista. VS on kevyt, mutta silti tuoksu säilyy pitkään iholla ja vaatteissa.
[/quote]
Sulla on hajusteallergia. Kannattaisko nyt lopettaa ne hajuilla läträämiset.
Karseen äklöjä ja imeliä! Halvan tuoksusia
Bodymistit on mun juttu :) VS:ltä löytyy viitisen tuoksua, pääsin jenkeissä tuoksuttelemaan niitä oikein ajan kanssa ja valitsemaan parhaat.
Osa hyviä, osa ei niinkään. Itse en voi perinteisiä hajuvesiä sietää, joten bodymistit on must.
Up