Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti. Mitä feikkituotteita sinulla on.

Vierailija
03.01.2015 |

mulla on yksi feikkikello ja yksi feikkihuivi. Aitojakin merkkituotteita toki on, mutta en tunne huonoa omatuntoa näistäkään.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko feikit aina huono vaihtoehto?
Tosi köyhät voi saada elintason nousuun niiden avulla.
Ne jotka ostAA feikkejä, tuskin ostaisivat aitojakaan.

Vierailija
22/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki tangle teazer. Mutta se on parempi kun siinä on kahva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:42"]

En mä usko että mulla on feikkejä. Enkä kyllä nyt äkkiä hoksaa onko mulla yhtään merkkituotettakaan, sikäli kuin ymmärrän sitä käsitettä käytettävän. Eiku joo, onhan mulla marimekon kassi jonka voitin jostain! Mutta edes yhtään arabian astiaa en omista.

En tunne merkkejä.

[/quote]

Mikä tässä on nyt outoa? Alapeukuttajat tuskin viitsivät selittää, mutta voisko joku avata jos keksii? Ihan vaan sitä merkkituotteen määritelmää nyt tässä mietin vielä, että onko siitä kyse?

[/quote] argh teidän kanssanne. On tässä keskustelu helppoa sitten.

Vierailija
24/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:46"]Ei ole mitään feikkituotteita. Ei noita kalliita merkkituotteitakaan. En ole niin typerä, että juoksisin jonkun logon perässä.
[/quote]
[/quote]

Vierailija
25/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan paljonkin tuotteita, joiden suunnitteluun on saatu reilusti vaikutteita, mutta ei mitään sellaista, joka yrittäisi kuitenkaan olla muuta kuin on. En ole merkkitietoinen, mutta kuitenkin laatutietoinen.

Vierailija
26/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki-Tripp Trapp lapsilla. Itsetehty aidosta inspiroituen. 

Vierailija
27/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että muita on kuin mahdollisesti yksi Armanin hajuvesi jonka sain nyt joululahjaksi. En tosin siitäkään tiedä onko aito vai feikki, mutta vähän ihmettelen jos lahjan antaja olisi laittanut lahjaani niin paljon rahaa jos tuoksu olisi aito.

Vierailija
28/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantarolex, 1990-luvulla ostettu. Sillä saa yhä naista.

Vierailija
29/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, en seuraa muotia joten en tiedä onko minun mango/zara/esprit/gap/hm-vaatteeni jonkun hienon muotitalon tuotteen inspriroimia ja leikkaukset tai kuosit käljitelmiä. Omistan feikki tangle teezerin ja joululahjaksi saamani zirkonia-hopeasormuksen kaveri bongasi valkokultaisena ja timanteilla tiffanyn sivuilta. Pidän siitä silti :)

Vierailija
30/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko feikki siis tuote joka "väittää" olevansa jonkun merkkinen mutta onkin vain halpa kopio? Niitä mulla ei ole. Mutta näitä "jäljitteleviä" tuotteita löytyy joitakin. Esim Crocsit. mulla on niitä robbarista 5e:llä ostettuja versioita. Mutta nehän ei sinänsä ole feikit kun niissä ei lue Crocs vaan ovat ihan muun merkkiset.

Vierailija
31/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari feikkivuittonia, Dolce&Gabbana-kopioarskat ja yksi burberrymekko. Laukuista toinen on autossa vaippakassina, toinen mökkikassina, aurinkolaseja käytän vain kotipihassa kun ovat niin hiton rumat.

Vierailija
32/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jäljitteleviä tuotteitahan on kaikki vaatekaupat täynnä. Feikkituote on nimenomaan sellainen, joka kopioi kuosin tai "merkin" suoraan kalliimmasta tuotteesta. Eli siis juurikin uskottelee olevansa aito.

Vierailija
33/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:14"]

Onko feikki siis tuote joka "väittää" olevansa jonkun merkkinen mutta onkin vain halpa kopio? Niitä mulla ei ole. Mutta näitä "jäljitteleviä" tuotteita löytyy joitakin. Esim Crocsit. mulla on niitä robbarista 5e:llä ostettuja versioita. Mutta nehän ei sinänsä ole feikit kun niissä ei lue Crocs vaan ovat ihan muun merkkiset.

[/quote]

Näinpä. Sitähän minäkin mietin. Toisaalta en tunne noita yleensä, crocsit nyt luullakseni tiedän että minkälaisia ne puutarhakengät tms. ovat, mutta useiden kohdalla en tiedä vaikka olisi joku vastaava merkkituotekin olemassa. Katson vain hintaa ja sitä miten tuote vastaa tarpeitani.

Ja vaikka siinä nyt lukisi joku nimikin parin kirjaimen erolla, niin en välttämättä tiedä mitä se kopioi, kun en seuraa muotia. 

Sitten taas jos on joku ihan täysin piraatti merkkiä myöten, niin ei kai niitä Suomessa myydä?

Ja toisaalta taas, hummel on merkki, elloksella ja anttilallakin on vaatemerkkinsä, ovatko merkkituotteita vain hinnakkaat? 

2

Vierailija
34/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikuista ostin neljä vuotta sitten feikki iphonen. Ostin tarkotuksella kun sen päästä sai vedettyä antennin ulos ja katsottua paikallisia analogisia lähetyksiä. Ei maksanu ku kaks kymppiä ja toimi puhelimena:)

Vierailija
35/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta feikkeihin. En kyllä sinällään harrasta kalliita asusteita, mutta ei tulisi mieleenkään ostaa jotain feikkejä. 

Vierailija
36/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:14"]

[/quote]

näitä mullakin on, esim. Mariskoolin näköisiä halpiskippoja ja Iittalan Kiven näköisiä tuikkukippija mökillä, mutta ei niissä missään lue että olisivat muka aitoja. Saman asia ajavat paljon halvemmalla.

Vierailija
37/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:21"]

No jäljitteleviä tuotteitahan on kaikki vaatekaupat täynnä. Feikkituote on nimenomaan sellainen, joka kopioi kuosin tai "merkin" suoraan kalliimmasta tuotteesta. Eli siis juurikin uskottelee olevansa aito.

[/quote]

No se on paha sanoa tuleeko tuollaisia ostettua vahingossa. Eihän vuittonia voi olla ollut tietenkään kuulematta, mutta itse täytyy myöntää että juuri kun näin converse-tekstillä olevan kassin, niin mietin että onko se kallis merkkituote, eikö ne ole kalliita ne tennarit sillä merkillä. Joten hyvin monet tuollaisista ovat minulle tuntemattomia, ja kuosit nyt aivan varmasti (paitsi unikon tiedän). Seuraan muotia av-palstan kautta, joten ne nimet joita täällä toistellaan saattavat soittaa jotain kelloja.

2

Vierailija
38/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi saatuna 2 mariskoolin kopiota, ei kopioita mutta kakkoslaatua pentikkiä, 2 juliste-taulukopiota.

Vierailija
39/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa joku iänikuinen t-paita ja reppu olla ulkomaan tuliaisina tullut.
Ostan mieluiten ns. merkittömiä vaatteita. En halua logon näkyvän. En ole kävelevä mainos :)

Vierailija
40/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.