Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti. Mitä feikkituotteita sinulla on.

Vierailija
03.01.2015 |

mulla on yksi feikkikello ja yksi feikkihuivi. Aitojakin merkkituotteita toki on, mutta en tunne huonoa omatuntoa näistäkään.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko että mulla on feikkejä. Enkä kyllä nyt äkkiä hoksaa onko mulla yhtään merkkituotettakaan, sikäli kuin ymmärrän sitä käsitettä käytettävän. Eiku joo, onhan mulla marimekon kassi jonka voitin jostain! Mutta edes yhtään arabian astiaa en omista.

En tunne merkkejä.

Vierailija
2/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti. En tiedä. Sama selitys kuin kakkosella, eli en tunne merkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eioo, eituu. 

Vierailija
4/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, en tuo järjestäytynyttä rikollisuutta.

Vierailija
5/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Enkä käytä muutenkaa mitää hienosto tyylisiä releitä.

Vierailija
6/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään,aitoja nää on kortteineen ja todistuksineen

Vierailija
7/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään feikkituotteita. Ei noita kalliita merkkituotteitakaan. En ole niin typerä, että juoksisin jonkun logon perässä.

Vierailija
8/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sarjakuvahahmojen kuvilla varustettuja pyyhkeitä nyt ainakin, ei mitään sen kummempaa.

Rantarolex oli nuorempana kova juttu -nyt on varaa ostaa aitoja.

Vierailija
9/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:46"]Ei ole mitään feikkituotteita. Ei noita kalliita merkkituotteitakaan. En ole niin typerä, että juoksisin jonkun logon perässä.
[/quote]

Vierailija
10/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En arvosta "merkkituotteita", joten ei ole tarvetta jäljittelyyn.

Vierailija
11/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani on feikki-crocsit, toki ei niissä väitetäkään että olisivat crocsit, ovat vain niitä nimettömiä kopioita.

Ihan suoraan väärennettyjä tuotteita en halua ostaa. Ensinnäkin se on rikollista toimintaa jota en halua tukea, mutta lisäksi en saisi siitä mitään iloa että feikkaisin itselleni luksusta. Se ei tuntuisi luksukselta kun tietäisin sen olevan pelkkä laiton väärennös. Tiedän sen omasta kokemuksesta: joskus nuorena minulla oli feikkilaukku ja feikkikello, ja niiden käyttäminen osoittautui pelkästään noloksi. Joutui aina niihin "ohoh, guccin kello - ei sentään varmaan aito" -tyyppisiin keskusteluihin, jotka olivat minusta vähän kiusallisia. Ja vaikkei niillä kyselijöilläkään kalliita merkkituotteita ollut, oli minusta aika kaukana luksuksesta päätyä toistuvasti puhumaan siitä miten feikkejä mun käsilaukkuni ja kelloni ovatkin...

Vierailija
12/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo. Kulissi.

Vierailija
13/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään feikkituotetta. Merkkilaukkuni ja -huivini ovat aitoja. En pystyisi kantamaan rikollista toimintaa tukevia, noloja ja rumia feikkejä. Jos ei ole varaa ostaa aitoa, älä osta feikkiäkään!

Vierailija
14/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja cd-levyjä 90-luvulta, mallia Tallinna.Mustamäen tori.. No, oikeastaan ne ovat olleet jo 10-15 vuotta jossain varastossa, tai mahd ehkä jo heitetty pois. En muista.

Vierailija
15/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti; ei mitään.

Vierailija
16/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti? Ei yhtäkään. Jos mulla ei ole varaa ostaa aitoa, en kehtaisi pitää feikkiä. Eikä syynä ole se, että joku toinen voisi huomata sen, vaan että itse tietäisin tavaran olevan feikki.

Vierailija
17/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtäkään. En tue järjestäytynyttä rikollisuutta ja terrorismia.

Vierailija
18/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:42"]

En mä usko että mulla on feikkejä. Enkä kyllä nyt äkkiä hoksaa onko mulla yhtään merkkituotettakaan, sikäli kuin ymmärrän sitä käsitettä käytettävän. Eiku joo, onhan mulla marimekon kassi jonka voitin jostain! Mutta edes yhtään arabian astiaa en omista.

En tunne merkkejä.

[/quote]

Mikä tässä on nyt outoa? Alapeukuttajat tuskin viitsivät selittää, mutta voisko joku avata jos keksii? Ihan vaan sitä merkkituotteen määritelmää nyt tässä mietin vielä, että onko siitä kyse?

Vierailija
19/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vercacen feikkihajuvesi Turkista, käytän vessanraikastimena. Adidaksen treenikassi myös Turkista. Lisäksi yksi kirppikseltä ostettu laukku, jota en edes tiennyt feikiksi ostohetkellä (perus musta nahkalaukku, ei mitään näkyviä merkkejä ulkona ja merkki oli tuntematon, aidon hinta n. 1500€ ja omasta maksoin 2€).

Vierailija
20/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli yhdet Livekset. Luis Vutton huivi kirppikseltä.