Kysyin naista kahville. Kaverina voi kuulemma lähteä
Eli tarkoittaako tuo nyt että ei ole siinä mielessä kiinnostunut?
Kommentit (31)
Nainen haluaa olla vain kohtelias. Et tule saamaan.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:46"]
Onpa täällä mustavalkoista porukkaa. Sitoutumiskammoinen voi ihan hyvin lähteä "kaverimielellä" kahville, koska haluaa treffeille mutta samalla pitää takaportin auki siltä varalta, että ahdistaa liikaa. "Kaverinahan mä vaan lähdin, mä sanoin heti alussa." Niin. Ja jos ei ahdistakaan, niin on helppo edetä ja ehdottaa itse toistakin "kaverikahvittelua." Ja siitä se lähtee... Näin siis jos nainen on sitoutumiskammoinen. Jos ei, niin kaverina = kaverina. Ja minä olen nainen. (Ex)-sitoutumiskammoinen.
[/quote]
Jos on kerran niin sitoutumiskammoinen niin mitä sinne treffeille menee edes takaporttia aukia pitäen? Eikö treffeille yleensäkin mennä vain tutustumaan ilman hääaikeita?
Tuo ap:n nainen ei näe ap:ta potentiaalisena seurustelukumppanina, mutta voi viettää hänen kanssaan aikaa kaverina. Kannattaa ehkä tarttua tilaisuuteen, niin voi oppia naisistakin jotakin eikä tavitse aina tulla av-palstalta kyselemään.
Ei välttämättä tarkoita ettei ole kiinnostunut. Voi olla vaikka ero vasta takana eikä vielä halua suinpäin suhteeseen vaan tutustua ensin kaveripohjalla.
98 % naisista kuitenkin tarkoittaa tuolla juuri sitä, mitä sanoo: ei ole kiinnostunut sinusta "siinä mielessä". Olen itsekin sanonut lähteväni kahville kaveripohjalta, mutta se tarkoittaa vain kohteliaita rukkasia. Jos yrität sopia kanssani "kaverikahvit", olen aina kiireinen eikä sinulle löydy aikaa. Ehkä 2 % naisista ovat näitä sitoutumiskammoisia, mutta hyvin suurella todennäköisyydellä nainen ei vain ole sinusta kiinnostunut. Kannattaa siirtyä seuraavaan suosiolla.
No varmaan hän haluaa jutella ilman, että tarvitsee pelätä sinun heti yrittävän pussata häntä tms. Tai ei halua luoda liian suuria odotuksia. Jos hän ei olisi ollenkaan kiinnostunut, olisi varmaan sanonut, ettei kahvittele.
Älä tuhlaa aikaasi! Näitä kahvittelijoita riittää. Menee vain rahat hukkaan ja joudut kuuntelemaan tylsiä tarinoita naisen elämästä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:15"]
Eli otanko riskin vai en?
[/quote]
Ota vain. Jos olet oikeasti kiinnostunut hänestä, tietty haluat kuulla hänestä jotain. Etköhän sitten tilanteesa näe, miten hän reagoi mihinkin. Muuten voi olla, että vuosien kuluttua mietit että olisiko sittenkin pitänyt ottaa riski. Eihän tuossa nyt juuri ole menetettävää.
Tuhlaat aikaas jos juokset pillun perässä. Muuten jos on mukavaa seuraa niin et menetä mitään.
No ehdottomasti kannattaa osoittaa kiinnostuksesi jollain tavalla. Älä ota paineita, naisella saattaa mennä montakin tapaamiskertaa ennenkuin alkaa kiinnostumaan. Kannattaa nähdä useammin kuin sen kerran. Älä luovuta ihan heti .. Tsemppiä ! terv, nro 18
P.S... hän kuitenkin suostuu lähtemään kanssasi, eli käyttää aikaansa sinun näkemiseen, niin kyllä hän ainakin jollain tasolla näkee sinut potentiaalisena, mutta hän ei vielä tiedä sen tarkemmin että miten juttunne osuu yksiin jne.. Jos hän ei haluaisi nähdä sinua, hän ei näkisi sinua edes " kaverina" vaan keksisi jonkun tekosyyn miksi ei voi nähdä sinua ollenkaan.