Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri hiusmalleihin liittyvät ongelmat

Vierailija
03.01.2015 |

Tuli mieleen tuosta hiustenpesuavauksesta. Kaikkiin hiusmalleihin liittyy omat ongelmansa. Mulla on luonnostaan paksu ja kankea tukka. Lyhyessä mallissa ongelmana on se, että se pitää aina jotenkin laittaa, että näyttäisi joltain. Aamulla sitten on vähintäänkin mielenkiintoinen kampaus, jos muotoilutuotteet päässä menee nukkumaan. Pitää siis pestä joka ilta tai viimeistään aamulla ja laittaa uudestaan. Pidempää tukkaa taas en osaa pitää auki, joten se on sitten aina vaan ponnarilla. Ja kuivuu hitaasti, kuten toisessa viestissäkin valitettiin. Lisäksi mulla on matala hiusraja otsalla, minkä vuoksi useimmat lyhyet mallit ei todellakaan näytä yhtä hyvältä kuin kuvissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyttä tukkamallia pitää leikkauttaa tiuhaan, jotta se pysyy hyvännäköisenä.

Vierailija
2/3 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiukan luonnontaipuisa ja kosteassa pörhööntyvä tukka. Sojottaa minne sattuu ellen vedä suoristusraudalla. Mikä malli tahansa vaikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samantapaisia ongelmia kuin ap:lla. Tukka on paksu ja menee juuri siihen suuntaan kun haluaa, otsani on myös matala. Kun yritin etsiä itselleni uutta hiusmallia, huomasin että mallikuvista noin puolet on sellaisia, että kampaus päässä ei oikeasti voi TEHDÄ mitään. Vähintään toinen silmä oli peitossa tai muuta outoa. Samalla rupesi ärsyttämään, kun mallit (siis) ihmiset olivat "liian kauniita". Onko olemassa mitään sivustoa, missä esiteltäisiin "rumia" ihmisiä ja näytettäisiin, miten kasvojen virheitä voi häivyttää sopivalla hiusmallilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi