Koronapassi jokapäiväiseen käyttöön
On se kumma kun ei voi vaatia koronapassia joka paikassa. Suurin osa on jo rokotettuja joten jos joku haluaa olla ilman niin olkoon mutta rokotteen ottaneiden ehdoilla. Julkisiin paikkoihin vain jos on esittää koronatodistus. Tuo meidän pääministerikin ei saa mitään muuta aikaiseksi kuin laskua.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rokottamattomat on niin omaan napaan tuijottajia etteivät voi ymmärtää että lapsia tässä halutaan suojella ja heidän hyvinvointi turvata.
Kyllä mä omaan rokotteeseen luotan, mutta osa perheestä ei saa vaikk haluis. Mut tehän ette ymmärrä mikä laumasuoja on, koska minä minä minä!Tottakai lapset. Siksi ne laitetaan sulkuaikoina kouluun ja hoitoon ja rokotetaan viimeisenä koska tauti on niille vaaraton, paitsi sinulle vaarallinen. Oletko jotenkin heikkolahjainen?
Tällä hetkellä on 12-vuotiaitakin sairaalassa hengitysvaikeuksien takia. Kuolema ei ole ainoa seuraamus koronasta, vaan se voi vaikuttaa tulevaisuuden haaveisiin urheilun saralla.
Että kuka tässä nyt on heikkolahjainen?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Pfizer maksaa näistä aloituksista? 10 €/viesti? Nolottaako yhään tehdä tämmöistä rottamaista työtä?
Meinaatko vaihtaa puolta jos maksavat enemmän kuin trollitehdas sulle vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rokottamattomat on niin omaan napaan tuijottajia etteivät voi ymmärtää että lapsia tässä halutaan suojella ja heidän hyvinvointi turvata.
Kyllä mä omaan rokotteeseen luotan, mutta osa perheestä ei saa vaikk haluis. Mut tehän ette ymmärrä mikä laumasuoja on, koska minä minä minä!Tottakai lapset. Siksi ne laitetaan sulkuaikoina kouluun ja hoitoon ja rokotetaan viimeisenä koska tauti on niille vaaraton, paitsi sinulle vaarallinen. Oletko jotenkin heikkolahjainen?
Tällä hetkellä on 12-vuotiaitakin sairaalassa hengitysvaikeuksien takia. Kuolema ei ole ainoa seuraamus koronasta, vaan se voi vaikuttaa tulevaisuuden haaveisiin urheilun saralla.
Että kuka tässä nyt on heikkolahjainen?
Kuules nyt heikkolahjainen, flunssia on aina ollut ja tulee aina olemaan. Osa sairastaa ne rankemman kautta ja joutuu sairaalaan, se ei silti ole syy laittaa rokotepassit tulille ja alkaa jakamaan kansaa. Ja rokotteet ne muuten vasta haaveisiin vaikuttaakin. Useampi ammatiurheilija on joutunut päättämään uransa piikistä saadun haitan takia.
Tyhmiä rokottamattomia pitää suojella itseltään.
Italiassahan tuo koronarokotus on jo jokapäiväisessä käytössä.
En näe asiassa mitään ongelmaa.
Suomalaistenkin pitäisi jalkautua kadulle vastustamaan natsipassia.
https://mobile.twitter.com/steve_hanke/status/1453021102142377991
Vierailija kirjoitti:
Italiassa myös sortuu sillat,täynnä vinokiikareita ja pyörii sweatshopit. Juuri kuin ihannoimassa Kiinassasi.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalat ylikuormittuu rokottamattomien takia eli siksi.
Tuo ei nyt vaan ole totta. Valitan. Hoitaja- ja lääkäripula on aika iso syy mitä nyt peitellään tällä. Tehohoitopaikkoja on vapaana runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ai pitääkö siellä ottaa uusi rokote joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kuka tässä nyt on heikkolahjainen?Kuules nyt heikkolahjainen, flunssia on aina ollut ja tulee aina olemaan. Osa sairastaa ne rankemman kautta ja joutuu sairaalaan, se ei silti ole syy laittaa rokotepassit tulille ja alkaa jakamaan kansaa. Ja rokotteet ne muuten vasta haaveisiin vaikuttaakin. Useampi ammatiurheilija on joutunut päättämään uransa piikistä saadun haitan takia.
Nämä sun kommentit konkretisoi hyvin sen keskustelun tason mitä palstalla voi käydä.
Mutta sovitaan, että useamman maan hallitukset ja valtaosa ihmisistä rokottautuneena heikkolahjaisia, ja sinä rokotehysterioinesi olet ylemmällä tasolla kuin edellä mainitut.
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki rokotetut, miksi marmatatte muiden rokottamattomuudesta, kun teillä on ne piikkinne otettuina, nehän suojaa teitä, te olette turvassa. Siksi te kai piikillä olette käyneet, vai kuinka?
Yhteiskunta on auki ja baariinkin pääsette sillä passilla, eikö asiat ole nyt hyvin?
Jos te uskotte niiden rokotteiden voimaan ja autuaaksi tekemiseen, antakaa muiden elää elämäänsä valitsemallaan tavalla, maassamme ei ole, eikä tule rokotuspakkoa.
Eihän se suojaa mitenkään ja siksi ne haluaa että se toinenkin on samassa tilassa. Looginen päättelykyky ei tunnu viihtyvän rokotetun päässä.
Jännää että se kulkee nyt nimellä KORONApassi, keväällä se oli vielä ROKOTEpassi... ?
Tuo rikkoo jo nyt todella montaa peruslakia että roskiin menee.
Meillä on sairaalassa 12 vuotias, ei vuotiaita. Normaalissa influenssassa on lapsikuolleisuus 2% suomessakin. Koronassa on 0% lapsikuolleisuus tähän mennessä.
Sen mukana kuljettaminen vain on hankalaa, kun se "mikä-se-nyt-olikaan" ei saisi rypistyä. Ei huvittaisi joutua maksamaan toista kertaa 20 sentin tulostusmaksua sen takia, että edellinen koronapassi on mennyt lukukelvottomaksi repussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kuka tässä nyt on heikkolahjainen?Kuules nyt heikkolahjainen, flunssia on aina ollut ja tulee aina olemaan. Osa sairastaa ne rankemman kautta ja joutuu sairaalaan, se ei silti ole syy laittaa rokotepassit tulille ja alkaa jakamaan kansaa. Ja rokotteet ne muuten vasta haaveisiin vaikuttaakin. Useampi ammatiurheilija on joutunut päättämään uransa piikistä saadun haitan takia.
Sinulla on tavallista heikommat lahjat, kun Venäläiset ovat saaneet sinut likaisten asioidensa juoksupojaksi ja vielä ihan omasta halustasi. Hyödyllinen idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi. Etkö luota rokotuksiin vai miksi pelkäät.
Koronapassin tarkoituksena on säädellä rokottamattomien sairastumista niin, että terveydenhuolto ei ylikuormitu. Rokotetun enemmistön elämää onkin ihan turha enää rajoittaa.
Kasvojen tunnistus kaduilla ym missä vaan ja kansalaisten pisteytysjärjestelmä seuraavaksi
Maz zi kirjoitti:
Jännää että se kulkee nyt nimellä KORONApassi, keväällä se oli vielä ROKOTEpassi... ?
Tuo rikkoo jo nyt todella montaa peruslakia että roskiin menee.
Koska sen passin voi saada myös negatiivisellä koronatestituloksella tai jos on puolen vuoden sisään sairastanut taudin. Ei edellytä rokottautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki rokotetut, miksi marmatatte muiden rokottamattomuudesta, kun teillä on ne piikkinne otettuina, nehän suojaa teitä, te olette turvassa. Siksi te kai piikillä olette käyneet, vai kuinka?
Yhteiskunta on auki ja baariinkin pääsette sillä passilla, eikö asiat ole nyt hyvin?
Jos te uskotte niiden rokotteiden voimaan ja autuaaksi tekemiseen, antakaa muiden elää elämäänsä valitsemallaan tavalla, maassamme ei ole, eikä tule rokotuspakkoa.
Eihän se suojaa mitenkään ja siksi ne haluaa että se toinenkin on samassa tilassa. Looginen päättelykyky ei tunnu viihtyvän rokotetun päässä.
Rokotetulla ei kierrä enää veri normaalisti yläkerrassa, veri on liian hyytynyttä.
Sitten kasvojen tunnistus ym kuten kiinassa