Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronapassi jokapäiväiseen käyttöön

Vierailija
27.10.2021 |

On se kumma kun ei voi vaatia koronapassia joka paikassa. Suurin osa on jo rokotettuja joten jos joku haluaa olla ilman niin olkoon mutta rokotteen ottaneiden ehdoilla. Julkisiin paikkoihin vain jos on esittää koronatodistus. Tuo meidän pääministerikin ei saa mitään muuta aikaiseksi kuin laskua.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkö mihin.

Kuka niitä tarkistaa

Vierailija
2/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän se olisi, mutta ei Suomessa haluta näin radikaaleja tekoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta kusiiho vinokiikari Kiinaan, jos ei Suomi kelpaa?

Vierailija
4/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi. Etkö luota rokotuksiin vai miksi pelkäät.

Vierailija
5/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo alle 12 Veet pitäs kokonaan lukita koteihinsa.

Vierailija
6/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat on vähemmistössä mutta heidän annetaan määrätä ehdot miten kaikkien pitää elää.

Vierailija
7/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se rokotettuja haittaa jos rokottamaton on samassa tilassa? Eikö rokote toimi vai?

Vierailija
8/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat on vähemmistössä mutta heidän annetaan määrätä ehdot miten kaikkien pitää elää.

Emme me määrää mitään ehtoja. Minun puolestani tämä hysteerinen vouhotus voisi loppua tällä sekunnilla ja voisimme palata normaaliin elämään. Riskiryhmään kuuluvat ja muut halukkaathan ovat jo saaneet rokotteen, jolla on erinomainen suoja.

Vierailija
9/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette tarvi koronapassia terveenä pysymiseen niin mihin te sitä tarvitta sitten?

Vierailija
10/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut pelkäävät eniten, miten tragikoomista.

Vierailija
11/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Pfizer maksaa näistä aloituksista? 10 €/viesti? Nolottaako yhään tehdä tämmöistä rottamaista työtä?

Vierailija
12/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko Pfizer maksaa näistä aloituksista? 10 €/viesti? Nolottaako yhään tehdä tämmöistä rottamaista työtä?

Veit sanat suustani.

Oma veikkaukseni näiden aloitusten rahoittajaksi on Suomen valtio. Nyt pitää tuputtaa ihmisille ajatusta pakkorokotuksista ja koronapassista kaikilla elämän osa-alueilla. Uusi normaali.

Vierailija
13/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod näk oikeasti vain 50% on rokotettu. Loppu emävaletilastoa ja ahdistavaa kedian avustuksella painostamizta.

Vierailija
14/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalat ylikuormittuu rokottamattomien takia eli siksi.

Vierailija
15/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rokottamaton odottaa että psykoosinne on ohi ja palataan normaaliin arkeen. Me ollaan yli kasikymppisten mummojen ja ukkojen vankina koska on päätetty suojella niitä koko ihmiskunnan kustannuksella.

Vierailija
16/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rokottamattomat on niin omaan napaan tuijottajia etteivät voi ymmärtää että lapsia tässä halutaan suojella ja heidän hyvinvointi turvata.

Kyllä mä omaan rokotteeseen luotan, mutta osa perheestä ei saa vaikk haluis. Mut tehän ette ymmärrä mikä laumasuoja on, koska minä minä minä!

Vierailija
17/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi hyvä, kannatetaan.

Vierailija
18/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olenkin Suomen sensuuriviraston agentti numero 666.

Vierailija
19/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rokottamattomat on niin omaan napaan tuijottajia etteivät voi ymmärtää että lapsia tässä halutaan suojella ja heidän hyvinvointi turvata.

Kyllä mä omaan rokotteeseen luotan, mutta osa perheestä ei saa vaikk haluis. Mut tehän ette ymmärrä mikä laumasuoja on, koska minä minä minä!

Tottakai lapset. Siksi ne laitetaan sulkuaikoina kouluun ja hoitoon ja rokotetaan viimeisenä koska tauti on niille vaaraton, paitsi sinulle vaarallinen. Oletko jotenkin heikkolahjainen?

Vierailija
20/48 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki rokotetut, miksi marmatatte muiden rokottamattomuudesta, kun teillä on ne piikkinne otettuina, nehän suojaa teitä, te olette turvassa. Siksi te kai piikillä olette käyneet, vai kuinka?

Yhteiskunta on auki ja baariinkin pääsette sillä passilla, eikö asiat ole nyt hyvin?

Jos te uskotte niiden rokotteiden voimaan ja autuaaksi tekemiseen, antakaa muiden elää elämäänsä valitsemallaan tavalla, maassamme ei ole, eikä tule rokotuspakkoa.