Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukka harmaantuu - miten värjätä fiksuiten

Vierailija
27.10.2021 |

Tukkani on ollut punertavan ruskea. Ohimoilta ja otsan päältä puskee nyt vaaleaa harmaata, päälaelta ja takaa lähes mustanharmaata. Joukossa on melko paljon myös punaruskeaa.

Harmaiden peittäminen on työlästä, sillä allergian vuoksi voin käyttää vain kasvivärejä. Mielestäni punertavan ja harmaiden hiusten yhdistelmä on aivan kamala.

Olen käyttänyt ruskeita hiusvärejä, mutta harmaat tulevat rumasti esiin tosi pian.

Mitä kannattaisi tehdä? Saako punaisista hiuksista mitenkään harmaita edes keinoväreillä? Jos ottaisi riskin ja kokeilisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en lähtisi värikierteeseen. Itse olin värikierteessä lähes 30 vuotta, mutta kiitos koronalle, että pääsin siitä pois.

Jatkuva värjääminen ja juurikasvua tuijottaminen on äärimmäisen tylsää ja niin turhaa. Kävin kampaajalla värjäyttämässä hiukset viiden viikon välein ja köyhinä aikoina lurasin niitä itse ties millä tököteillä, käytin sävyttäviä shampoita ja tehohoitoa ja kaikkea, mutta sitten muutaman viikon päästä juurikasvu paistoi taas ja harmaat jouhet oikein loistivat. Aloin garmaantymaan 25 vuotiaana, mutta aloitin hiusten värjäämisen jo yläasteen aikana. Hiukseni eivät kärsineet kuitenkaan värjäyksistä, vaan ovat vieläkin pitkät, paksut ja kiiltävät, vaikkakin harmaata on paljon.

Vierailija
2/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violettia ja vihreää ja lyhyeksi leikkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti oman värinen on ehdottomasti paras valinta!

Ja persoonallinen. Kuin tatuoimaton nykypäivän leimavillitysten joukossa.

Vierailija
4/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos koronan, mäkin päästän harmaat valloilleen. Niin tekee muutama muukin.

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/1d8d847e-3e64-4013-8051-7b349cc3073f

Vierailija
5/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennus voisi näyttää hyvältä mutta sekin on työlästä ja varmaan allergisoivaakin.

Vierailija
6/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitoja foliolla.