Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla koskaan ollut mahdotonta ihastusta?

Vierailija
27.10.2021 |

Kerro.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö?

Vierailija
2/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parikin. Liian suuret ikäerot kumpaankin suuntiin. 

Vierailija
4/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, että tarkoititko tuolla että onko ollut ihastusta, jonka kanssa on mahdotonta päästä suhteeseen. Jos tarkoitit, niin kyllä, kaikki ihastukseni ovat täysin mahdottomia, koska he ovat heteroita ja itse olen homo. En voi edes kertoa ihastuksestani heille, koska lopputulos olisi sama, eli en saa sitä miestä, mutta sitten väleistämme tulisi kiusalliset.  Vituttaahan se, mutta ei voi mitään.

Vierailija
5/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerot eli liian nuori ja liian vanha. Ja kumpikin öh naisten mieleen...

Sitten tietty varatut.

Nyt harmittaa kun jäi yks ihana joka oli saatavilla, työssäkäyvä, sänkysilmäinen ja simmost kaikkee.

Älykäs, kiva ja järjissään.

❤️❤️❤️

Vierailija
6/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mitä haluat tietää?

Vierailija
7/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta aikaa. Työkaverini on maailman ihanin nainen, mutta valitettavasti jo varattu ja vieläpä miehelle.

Vierailija
8/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaankin.

Vierailija
9/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Ihmemies ja Angel.

Vierailija
10/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. En minä koskaan saa niitä joihin olisin jo ennakkoon ihastunut, enkä saa pidettyä niitä muitakaan.

t. ruma nainen

Vierailija
11/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kerroin myös tunteistani mutten saanut vastakaikua. Ihastus ei vain millään meinannut hellittää koska naiivisti ajattelin että pakkohan miehen on jossain vaiheessa ymmärtää kuinka hyvin sovimme yhteen. Odottelin sitä sitten kiltisti aikani ja katselin vierestä kun mies tapaili muita. Lopulta luovuin toivosta muttei ihastus silti kuollut vaan sattui edelleen. Ei kai tuohon muu auta kuin aika. Harmittaa kun tunteita on niin vaikea sammuttaa.

Vierailija
12/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Kerroin myös tunteistani mutten saanut vastakaikua. Ihastus ei vain millään meinannut hellittää koska naiivisti ajattelin että pakkohan miehen on jossain vaiheessa ymmärtää kuinka hyvin sovimme yhteen. Odottelin sitä sitten kiltisti aikani ja katselin vierestä kun mies tapaili muita. Lopulta luovuin toivosta muttei ihastus silti kuollut vaan sattui edelleen. Ei kai tuohon muu auta kuin aika. Harmittaa kun tunteita on niin vaikea sammuttaa.

Mitä tapahtui, kun kerroit tunteistasi? Tuliko kiusallinen tilanne? Välttelikö hän sen jälkeen? Miten tuollaisesta edes pääsee eteenpäin?

Vierailija
13/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, parhaillaan menossa. Tykkäämme molemmat toisistamme todella kovasti mutta silti jotenkin vaikeaa... hän rupesi välttelemään minua. en tiedä.

Vierailija
14/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui, kun kerroit tunteistasi? Tuliko kiusallinen tilanne? Välttelikö hän sen jälkeen? Miten tuollaisesta edes pääsee eteenpäin?

Hän sanoi että pitää minusta ystävänä muttei romanttisessa mielessä. Hän suhtautui ymmärtäväisesti joten en kokenut tilannetta kiusalliseksi. Olimme tuolloin siis tunteneet jo jonkin aikaa ja viettäneet yhdessä aikaa kavereina. Ja jonkinlaisina kavereina jatkoimme tuon jälkeenkin. Hän kai ajatteli ettei ihastukseni niin vahva ollut ja pääsen siitä yli ja minä taas salaa toivoin hänen muuttavan mieltään. Mutta koen ettei tuollaisesta oikeasti kunnolla pääse yli ellei vaan ota kunnolla etäisyyttä. Siis jos ihastus on vahva kuten minulla oli.

Vierailija
15/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, parhaillaan menossa. Tykkäämme molemmat toisistamme todella kovasti mutta silti jotenkin vaikeaa... hän rupesi välttelemään minua. en tiedä.

Eikö tuo vältteleminen ole jo aika selvä merkki siitä, että häntä ei kiinnosta suhde?

Vierailija
16/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo vältteleminen ole jo aika selvä merkki siitä, että häntä ei kiinnosta suhde?

Riippuu tapauksesta.

t: välttelijä

Vierailija
17/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihastunut varattuna varattuun, ja hän oli ihastunut minuun. Hiuksetnostattava jännite meidän välillä jatkui vuosia ja kiusaus oli aivan valtava. En onneksi jättänyt puolisoani hänen vuokseen, vaikka heikkona hetkenä kävi mielessä.

Vierailija
18/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tapauksesta.

t: välttelijä

No siinä tapauksessa voisitko vähän avata tätä asiaa, että miksi välttelet, jos se toinen ihminen kuitenkin kiinnostaa? Ei aikuisten ihmisten enää tarvitsisi ryhtyä mihinkään kissa ja hiiri -leikkiin.

Vierailija
19/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman puolison kaveri.

Vierailija
20/37 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin välttelen t: ujo nainen