Miten pääsen Aihe vapaan ylläpitäjäksi?
Olen duunia vailla ja saisin samalla tehdä lempipuuhaani - palstailla. Ylläpito tai tietoiset, voisitteko vastata tähän?
Kommentit (10)
Miksi kyttäätte, mistä ip:istä tietynlaiset mielipiteet tulevat? Turmeleeko valta? ;)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:51"]Opiskele journalistiikkaa ja hae töitä Sanoma Medialle. Ystävällisin terveisin, Anna ylläpidosta [/quote] Noinko paljon siihen vaaditaan?
[/quote]
Aika erikoista. Pitääkö osata lukea mitä ketjuun on kirjoitettu? Miksi pitää poistaa hyvä ketjun yhden ihmisen häiriintyneen kommentin vuoksi?
No joku muu in kirjoittanut tuon, en usko että oikeasti ylläpidosta joku. Btw, aika kovat vaatimukset, jos sanoma medialle pitää hankkia töitä....
Opiskele journalistiikkaa ja hae töitä Sanoma Medialle.
Ystävällisin terveisin,
Anna ylläpidosta
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:51"]Opiskele journalistiikkaa ja hae töitä Sanoma Medialle.
Ystävällisin terveisin,
Anna ylläpidosta
[/quote] Noinko paljon siihen vaaditaan?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:51"]
Opiskele journalistiikkaa ja hae töitä Sanoma Medialle. Ystävällisin terveisin, Anna ylläpidosta
[/quote]
Hei Anna! Miksi et poista Chicago-Iidan kunniaa loukkaavia ketjuja? Miksi kissaketjut poistetaan?
Miksi ylläpito itse aloittaa läskivihaketjuja ja alapeukuttaa eriäviä mielipiteitä?
Siis eikö tänne pääse ihan noin vaan? Eihän sivuston moderoimiseen tai ylläpitämiseen paljoa vaadita. Poistelee keskusteluja ja tiedottaa asioista, antaa banneja jne.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:06"]Miksi ylläpito itse aloittaa läskivihaketjuja ja alapeukuttaa eriäviä mielipiteitä?
[/quote] En usko että näin tehdään.
Up