Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sekava tilanne...

Vierailija
03.01.2015 |

Sain tietää, että miesystäväni oli pettänyt minua kesällä kännissä, jonkun tuntemattoman naisen kanssa. Mies ei pettämisestä itse heti kertonut, mutta myönsi heti, kun kysyin. (Ei kuulemma uskaltanut heti kertoa, kun tiesi menettävänsä minut) Näin kyllä selvästi, että mies katui tekoansa. Rakastan miestäni yli kaiken ja tiedän, että hänkin rakastaan minua, vaikka virheen tekikin. (Ei tarvitse siis sanoa, että ei hän minua rakasta). Ollaan puhuttu, puhuttu ja vielä kerran puhuttu tämä asia läpi ja ollaan yritetty jatkaa suhdetta normaalisti. (Ihan hyvin onnistunut). MUTTA N.2 kk jälkeen, kun sain tietää pettämisestä niin minulle tuli joku kummallinen kostonhalu! Päädyin siis pettämään miestäni kerran vanhan ihastukseni kanssa! :( En tiedä mitä teen...kertoakko miehelleni? Rakastan miestäni joka solulla tapahtuneista asioista huolimatta. Elämä on vaikeaa...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaikeassa tilanteessa.
Kaikesta päätellen kadut kuitenkin syvästi. Jos olet todella surullinen omasta teostasi ja varma siitä, että se ei toistu, niin ehkä oma katumisesi on sinulle rangaistuksena riittävä. Jos kuitenkin asia jää painamaan sinua, se voi tulla teidän väliinne ennemmin tai myöhemmin. Sinun on siis itse päätettävä voitko jättää virheesi taaksesi vai tuleeko siitö salaisuus, joka kummittelee teidän suhteessa ikuisesti.

Vierailija
22/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vain, tehtyä kun ei saa tekemättömäksi vaikka sen salaisit. Se, miten mies siihen suhtautuu, on sitten eri asia. Typeriä olette molemmat, mutta ehkä tämä on teille opiksi ja ymmärrätte toisianne. Lopettaisin sinuna myös tuon rakkaudesta toitottamisen koska kumpikaan teistä ei selvästikään rakkautta arvosta ollenkaan ja sana väärentyy ikäväksi ja arkipäiväiseksi. Miettisin todellakin suhteen jatkoa, lapsia älkää tehkö tuollaiseen kahden madon suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:20"]

no et todellakaan rakasta joka solullasi. jos jotain rakastaa niin ei sellaista ihmistä halua satuttaa tahallaan. kannattaisiko nyt vaan erota kun kumpikin sotkee ympäriinsä eikä ole valmis sitoutumaan.

[/quote] kyllä rakastan. Halusin vain, että mies kokee kuinka paljon se satuttaa, kun toinen pettää! Mutta nyt en pystykkään kertoa.

ap

Vierailija
24/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:23"]Kerro vain, tehtyä kun ei saa tekemättömäksi vaikka sen salaisit. Se, miten mies siihen suhtautuu, on sitten eri asia. Typeriä olette molemmat, mutta ehkä tämä on teille opiksi ja ymmärrätte toisianne. Lopettaisin sinuna myös tuon rakkaudesta toitottamisen koska kumpikaan teistä ei selvästikään rakkautta arvosta ollenkaan ja sana väärentyy ikäväksi ja arkipäiväiseksi. Miettisin todellakin suhteen jatkoa, lapsia älkää tehkö tuollaiseen kahden madon suhteeseen.
[/quote]

Olen eri mieltä. Joskus kasvuprosessin kuuluu mokata. Kysymys on siitä oppiiko virheistään..
Onneksi tämä tapahtui nyt, kun teillä ei ole vielä lapsia. Mikäli rakkautta löytyy ja mikäli olette valmiita yhdessä kasvamaan ihmisinä, teillä on mahdollisuus hienoon suhteeseen -sellaiseen joka on varmalla pohjalla ja johon voi hyvinkin toivottaa tervetulleiksi lapsia joku päivä.

Vierailija
25/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän miksi mies ei uskaltanut heti kertoa omasta mokailustaan. Itse pelkään nyt samaa...menetänkö hänet..toisaalta hänen pitäisi antaa myös minulle anteeksi, koska minä annoin hänelle. Vaikka teinkin sen jälkeen jotain todella typerää. Tiedän kuitenkin, että en tee enää samaa ikinä! Kertoakko vai ei.

Ap

Vierailija
26/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse tietää? Jos asia olisi siis toisinpäin.

Mitä voitat kertomalla? Itsellesi kevyemmän taakan?

Vierailija
27/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Nyt olette tasoissa.

Vierailija
28/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:46"]

Haluaisitko itse tietää? Jos asia olisi siis toisinpäin. Mitä voitat kertomalla? Itsellesi kevyemmän taakan?

[/quote] No jos totta puhutaan, en tiedä olisinki halunnut tietää miehen hairahdusta...niinku näkyy siitä ei tullut kuin harmia...olin erittäin onnellinen ennen tietoa. Mutta nyt kun sain tietää, niin melko varmasti miehen pettäminen jäi yhteen kertaan. Keneenkään ei tosin voi 100 % luottaa..

Ap

Vierailija
29/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuitko kysymään kuinka monesta muusta kerrasta on jättänyt kertomatta?

Vierailija
30/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:00"]Sain tietää, että miesystäväni oli pettänyt minua kesällä kännissä, jonkun tuntemattoman naisen kanssa. Mies ei pettämisestä itse heti kertonut, mutta myönsi heti, kun kysyin. (Ei kuulemma uskaltanut heti kertoa, kun tiesi menettävänsä minut) Näin kyllä selvästi, että mies katui tekoansa. Rakastan miestäni yli kaiken ja tiedän, että hänkin rakastaan minua, vaikka virheen tekikin. (Ei tarvitse siis sanoa, että ei hän minua rakasta). Ollaan puhuttu, puhuttu ja vielä kerran puhuttu tämä asia läpi ja ollaan yritetty jatkaa suhdetta normaalisti. (Ihan hyvin onnistunut). MUTTA N.2 kk jälkeen, kun sain tietää pettämisestä niin minulle tuli joku kummallinen kostonhalu! Päädyin siis pettämään miestäni kerran vanhan ihastukseni kanssa! :( En tiedä mitä teen...kertoakko miehelleni? Rakastan miestäni joka solulla tapahtuneista asioista huolimatta. Elämä on vaikeaa...
[/quote]

Mitä sekavaa tuossa on. Miehesi petti sinua ja sinä kostoksi häntä. Suosittelen eroa koska kun kynnys on ylitetty, on pettäminen helpompaa jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän