Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko ystävällisesti laittaa niihin pyöriinne valot t. jalankulkija

Vierailija
27.10.2021 |

Jalkakäytävällä, ei pyörätiellä, kapealla sellaisella tuli kaksi tätöstä vastaan rinnakkain valottomilla pyörillä tänä aamuna. Meinasin jäädä alle kun ei niitä pimeässä nähnyt. Ko. katu ei ole mitenkään vilkasliikenteinen, ei edes ruuhka-aikoina, joten en muutenkaan ymmärrä miksi siinä pitää jalkakäytävällä ajaa, siksikö kun pyörissä ei ole valoja?

Ja sinä joka nyt ajattelit syyttää minua: Siinä kohti ei ole pyörätietäja minä kävelin kyllä oikeaoppisesti oikeaa reunaa. Itse kun pyöräilen, minulla on valot ja ko. kadulla pärjää mainosti muun liiknteen seassa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko ystävällisesti laittaa niihin pyöriinne valot t. autoilija

.

Ihan oman turvallisuutenne vuoksi. Ei auta olla oikeassa, jos ei tule havaituksi.

.

Samoin heijastimet jalankulkijoille. Sama peruste.

Sehän on minun oma asiani, jos haluan hengestäni päästä joten pää kiinni t:kävelypyöräilijä

On se minunkin asiani, jos kolhit autoni

Vierailija
22/24 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-samaten autoilijat voisivat huolehtia siitä että myös heidän autojensa takavalot palavat -luvattoman paljon pimeäperäisiä autoja on liikenteessä nykyisin jopa ihan pimeälläkin 😠

-pimeäperäisyys on jostain kumman syystä fokusoitunut lähinnä tojota-merkkisiin autoihin, nähtävästi niiden kuskit eivät ymmärrä valojensa toimivuuden / toimimattomuuden päälle! 🙄

-niissä edessäkin palavat vain päiväajotuikut ja perä on ihan pimeänä 😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko ystävällisesti pysyä pyörinenne poissa jalkakäytäviltä.

t. Poliisi

En todellakaan, oletko pimeä? Autojen sekaan ei kukaan halua mennä itsaroimaan.

Liikennesäännöt koskevat myös pyöräilijöitä. Ette voi edellyttää autoilijoidenaan noudattavan sääntöjä, jos ette itse noudata

Luulen kyllä, että jos 1000 mummoa ilmestyy autotielle polkemaan 5 kilometriä tunnissa, niin ovat entisiä mummoja.

Luulen kyllä, että jos on pelkkä jalkakäytävä, on ajotie sen verran rauhallinen, että siinä uskaltaa pyöräillä. Muuten olisi tehty kevyen liikenteen väylä.

Vierailija
24/24 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko ystävällisesti laittaa niihin pyöriinne valot t. autoilija

.

Ihan oman turvallisuutenne vuoksi. Ei auta olla oikeassa, jos ei tule havaituksi.

.

Samoin heijastimet jalankulkijoille. Sama peruste.

Sehän on minun oma asiani, jos haluan hengestäni päästä joten pää kiinni t:kävelypyöräilijä

Kun ei ole, pahoin pelkään että tulisin surulliseksi jos vahingossa tappaisin jonkun, vaikka se olisitkin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi