Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähäkalorista naposteluruokaa?

Vierailija
03.01.2015 |

Ei mitään porkkanoita vaan kaipaisin tietoa vähäkalorisista naposteluruoista. Olen aloittanut laihdutuksen. Olen tottunut syömään todella usein. Kaipaisin jotain naposteluruokaa, jossa olisi vähän kaloreita, jotta se ei hirveästi lihottaisi, mutta kuitenkin auttaisi, etten sorru karkkiin ja muihin kiellettyihin lihottaviin herkkuihin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman öljyä tehdyt popparit. Maissinaksut. Hapankorppu pelkältään. Vihannekset.

Vierailija
2/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purukumi+virkkaus
Vesi ja jääpalat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaja ei napostele.

Vierailija
4/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö "oikeilla" aterioilla tarpeeksi, niin ei tarvitse napostella. Mutta esim. kirsikkatomaatit, jo mainitut porkkanat ja muut vihannestikut dipattuna kermaviiliin (voit maustaa esim. valkosipulilla, pippurilla, sitruunamehulla...), pähkinät kohtuudella, raejuusto, maitorahka marjoilla.

Vierailija
5/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni määrä pähkinöitä, manteleita tai ruissipsejä. Ruissipsit dippaan itsetehtyyn avokadodippiin.

Vierailija
6/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei onnistu laihduttamaan, jos napostelu on noin tärkeää.

Vierailija
7/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit on kevyttä naposteltavaa.

Vierailija
8/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:52"]

Ap ei onnistu laihduttamaan, jos napostelu on noin tärkeää.

[/quote]

Tietäisitpä ne määrät ruokia, mitä normaalisti vedän. Laihdutus on alkanut jo ihan hyvin ja kahdessa päivässä lähtenyt kolme kiloa. Olen ennenkin onnistunut laihduttamaan 30 kiloa, mutta sittemmin olen taas lihonut 10 kiloa ja alkanut ahmimaan. Kun on tottunut syömään päivässä valtavat määrät ruokaa ja herkkuja, niin jos laihdutuksen jälkeen pahimman himon yllättäessä nautin jotain vähäkalorista herkkua, niin edelleen laihtuminen edistyy. Näin minulla. Kun pahin vaihe on mennyt ohi, niin tämä naposteluvaihekin loppuu. - AP

Vierailija
9/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden yllämainittujen lisäksi popcorn (Obh:n popparikoneella saa tehtyä vähällä rasvalla), lehtikaalisipsit ja jäiset viinirypäleet. 

Vierailija
10/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut hienosti alkaneesta painonpudotuksesta, tsempit jatkoon! - 10

Vierailija
11/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:04"]

Noiden yllämainittujen lisäksi popcorn (Obh:n popparikoneella saa tehtyä vähällä rasvalla), lehtikaalisipsit ja jäiset viinirypäleet. 

[/quote]

Jäiset viinirypäleet kuulostaa mielenkiintoisilta. Täytynee kokeilla. Kiitos vinkistä!

Vierailija
12/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ihan ehdoton suosikki on sokerittomasta (1kcl/250ml, en muista ihan tarkkaan) mehusta tehdyt n 1cm x 1cm kokoiset jääpalat!

Vierailija
13/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:04"]

[/quote]

Just niin, kun ei ole rasvaa niin naposteluhalut vaan yltyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän