Eräästä kaupasta ruoka-apuna saadut paprikat olivat ryppyisiä vaikka kun kävin tarkastamassa paikanpäällä kaupassa, siellä myytiin sileitä paprikoita!
Eli kauppias ei halunnut köyhälle antaa sileitä paprikoita. Luuleeko taivaaseen pääsevänsä? Muista toki, että Raamatun mukaan kamelin on helpompi neulansilmän lävitse mennä kuin rikkaan taivaaseen päästä.
Pettynyt köyhä
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset yrittäjät antavat ilmaiseksi ainoastaan roskiin meneviä tuotteita muista on saatava maksimaalinen kate
Ja sitä katteesta kertyvää voittoa sitten verotetaan valtion toimesta, ja veroista ohjataan mm. suoraa tulonsiirtoa vähäosaisille elämisen kulujen kattamiseksi.
Helppo ratkaisu sulle ap: älä enää mene ruokajonoon tai älä ota vastaan ruoka-avun avustuksia. Oo ilman tai osta ihan itse, sun valintas eikä tarvitse loukkaantua ryppysestä paprikasta.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö pussista savukalaa?
Ei ollu savukalaa. Lapset tuijottaa nyt itkuntuhruisin silmin ryppyistä paprikaa :(
Miksi et osta sileää paprikaa? Niin minäkin teen vaikka olen työtön. En huolisi edes ilmaiseksi ryppyisiä.
Kyllä on Suomessa huono elää, ryppysiä paprikoitakin vaan tarjoillaan.
Olen nähnyt.