Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä istuvat farkut reitevälle/persevälle, jos on kuitenkin kapea vyötärö?

Vierailija
27.10.2021 |

Hei päärynänaiset!

Mistä ostatte farkkunne näin koronanjälkeisenä aikana?

Ikuinen ongelma, sillä jos farkut menevät jalkaan, niin istua ei kannata julkisella paikalla tai vilahtaa "työmiehen hymy", ellei kisko päälle jotain tunikaa. Se mittatilausfarkkuja valmistava liikekin meni konkkaan jo vuosia sitten.

Legginsit eivät ole vaihtoehto, työturvallisuus vaatii paksumpaa kangasta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään nykyisin.

Vierailija
2/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki housuthan ovat sellaisia.

Mutta mistä löytyisi farkut kapealanteiselle, pienipeppuiselle ja isovyötäröiselle? Ei mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorella?

Vierailija
4/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mujissa voisi olla? Niillä on yleensä joustavampaa farkkukangasta käytössä.

Vierailija
5/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tämä ongelma, vaikka olen hoikka. Vyötärö on aina liian iso. Tuntuu kuin kaikki ois vyötärölihaville tehty. Yhdet farkut minulla on, jotka oli valmiiksi vyötäröstä hyvät. Wranglersin farkut, Stockalta. Ne ovat skinny-mallia, en tiedä millaiset heidän muut mallit ovat. Mutta muuten on kaikki pitänyt itse kaventaa.

Vierailija
6/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh miten inhoankaan sanaa reitevä, ja vielä enemmän sanaa persevä.... yöks

Minä taas rakastan noita sanoja. Meitä ihmisiä on niin monelaisia.😉

mies53v

Vierailija
7/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Prismassa tuli vastaan yllättävän hyvä farkkuvalikoima. Oli ainakin muutamat eri farkut jotain sellaista "Curvy" tms. mallia (en muista oliko se nimi juuri tuo, mutta joku joka viittasi muodokkuuteen) ja niissä oli juurikin reisissä ja takapuolessa enemmän tilaa, mutta vyötärö oli kapea. Sovitin päälle ja tuntuivat muuten hyviltä, mutta reisi jäi sitten vähän löysäksi minulle. Hintaluokka oli jotain 60-70e näissä. En tiedä onko kaikissa Prismoissa sama valikoima, tämä oli Tampereella .

Vierailija
8/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voglia

Gerry weber

Lewikselläkin on

Onhan noita naisten farkkuja monilla merkeillä

En menis halpavaateketjuun etsimään

Vierailija
9/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangosta on joskus löytänyt, mutta riippuu niin mallista. Ei auta kuin kiertää kauppoja ja sovitella.

Vierailija
10/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh miten inhoankaan sanaa reitevä, ja vielä enemmän sanaa persevä.... yöks

Totuus kirpaisee

En ole kumpaakaan, pidän vaan noita sanoja tosi rumina 😩

Vierailija
11/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyra Banks osti takapuolesta istuvat ja pienennetti vyötärön ompelijalla. Nykyään Pinterestistä löytää hyvät vinkit kavennukseen.

Vierailija
12/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi hyvä mäihä ja oon joskus löytänyt ihan Prisman alekorista sopivia farkkuja, täytyy joustaa.

Itse kans hoikka, mutta reidet on tosi muhkut. Usein jos reisistä on sopivat, niin vyötärölle jää tyhjää. Oikeastaan etsin nykyään vaan kirpparilta kun samanlaista hakuammuntaa se on kaupoissa, ei vaan maksa niin paljoa.

Jos on rahaa ja löytyy mukavat mutta vääränmalliset, niin käy muokkaamassa ompelijalla.

Vierailija
13/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vartalossa on vikana silloin, kun farkut istuvat muuten hyvin, mutta eteen alamahan kohdalle jää löysä pussi? Kokoa pienempiin ei saa takapuolta mahtumaan. Melkein aina sama homma.

Vierailija
14/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vinkeistä!

Osaan ommella, mutta en ehdi/jaksa. Siksi mieluusti ostaisin kerralla valmista. Vihaan shoppailua muutenkin ja mieluiten kävelen vaan sisään farkkukauppaan ja pyydän myyjältä apua, mutta nyt tuntuu ettei noita farkkukauppojakaan oikein ole missään enää.

Stockalla oli joskus joku "femine fit"-mallisto, joka istui todella kivasti. Ne tasapaksujen farkut taisi olla puolestaan "modern fit".

Tuota Mujia vähän epäilen, japanilaisilla ei hirveästi ole noita muotoja. En löytänyt yksiäkään farkkuja Japanissa asuessani, vaikka olin todella hoikka silloin. Eivät vain mahtuneet lantioluista yli myyjätytön suureksi hämmästykseksi.

Täytyy googlailla nuo Wranglers. Harmittaa kyllä kun eivät kaupoissa suoraan ryhmittele farkkuja muodon mukaan, ei se pelkkä tuumakoko mitään oikein kerro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi