Haluan blondin naisen
Haluan seksikkään blondin, mieluusti minua vanhemman. Olen 20v.
Kommentit (24)
pitääkö olla aito blondi? niitä on vähän vähemmän. mutta jos värjätty blondi kelpaa niin sit on valinnanvaraa...
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:36"]
pitääkö olla aito blondi? niitä on vähän vähemmän. mutta jos värjätty blondi kelpaa niin sit on valinnanvaraa...
[/quote]
Ei ole väliä, kunhan näyttää hyvältä. ap
Muista sitten sanoa sille blondillesi että blondius on ainoa kriteeri miksi hänet otit ettei mene värjäämään hiuksiaan.
Varmaan jonkun pubiruusun saat sua panemaan, mutta kunnon nainen ei koske 20 vuotta vanhoihin pikkupoikiin. Haluatko olla vain joku teinifetissi vanhalle akalle? Miettisit vähän. Ota nainen, joka arvostaa sinua itseäsi eikä vaan kiinteää lapsimaista kroppaasi.
En tajua miksi suosisit jotain Tuksua jonkun nätin nuoren ruskeaverikön sijasta :D oikeesti. Eihön siinä mitään. Jokaisella omat mieltymykset. Itse tykkään ruskeahiuksisista/silmisistä. T. Blondi N19
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:45"]Varmaan jonkun pubiruusun saat sua panemaan, mutta kunnon nainen ei koske 20 vuotta vanhoihin pikkupoikiin. Haluatko olla vain joku teinifetissi vanhalle akalle? Miettisit vähän. Ota nainen, joka arvostaa sinua itseäsi eikä vaan kiinteää lapsimaista kroppaasi.
[/quote]
Mikä sua vaivaa? Kauheen negatiivinen kommentti. Ei ollut paljoa kriteereitä ap:lla. Anna sen ihan rauhassa etsiä daaminsa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:47"]En tajua miksi suosisit jotain Tuksua jonkun nätin nuoren ruskeaverikön sijasta :D oikeesti. Eihön siinä mitään. Jokaisella omat mieltymykset. Itse tykkään ruskeahiuksisista/silmisistä. T. Blondi N19
[/quote]
Aijaa. Tuksu=blondi. No just. Missä tynnyrissä sä asut?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:45"]
Muista sitten sanoa sille blondillesi että blondius on ainoa kriteeri miksi hänet otit ettei mene värjäämään hiuksiaan.
[/quote]
Blondius ei ole ainut kriteerini. En vain jaksanut ruveta sen kummemmin luettelemaan. ap
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:47"]En tajua miksi suosisit jotain Tuksua jonkun nätin nuoren ruskeaverikön sijasta :D oikeesti. Eihön siinä mitään. Jokaisella omat mieltymykset. Itse tykkään ruskeahiuksisista/silmisistä. T. Blondi N19
[/quote]
Aijaa. Tuksu=blondi. No just. Missä tynnyrissä sä asut?
[/quote]
Tuksu on vanhempi nainen ja vielä blondi. Eksä sellasta halunnut? Mommy issues?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:45"]Varmaan jonkun pubiruusun saat sua panemaan, mutta kunnon nainen ei koske 20 vuotta vanhoihin pikkupoikiin. Haluatko olla vain joku teinifetissi vanhalle akalle? Miettisit vähän. Ota nainen, joka arvostaa sinua itseäsi eikä vaan kiinteää lapsimaista kroppaasi. [/quote] Mikä sua vaivaa? Kauheen negatiivinen kommentti. Ei ollut paljoa kriteereitä ap:lla. Anna sen ihan rauhassa etsiä daaminsa.
[/quote]
Minua säälittää, että nuoret miehet etsivät vanhempaa naista. Deittailisivat oman ikäisiään. Ne vanhat naiset ei muuta tee kuin hyväksikäytä näitä nuoria poikia tyydyttämään omat seksihalunsa. Ei kyseessä ole mikään rakkaussuhde.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:47"]
En tajua miksi suosisit jotain Tuksua jonkun nätin nuoren ruskeaverikön sijasta :D oikeesti. Eihön siinä mitään. Jokaisella omat mieltymykset. Itse tykkään ruskeahiuksisista/silmisistä. T. Blondi N19
[/quote]
Aivan, olen itse ruskeahiuksinen -ja silmäinen. Opposites attract vai miten se meni. ap
Ymmärrän, aloittaja on siis mieltynyt vaaleisiin. Vaaleita on myös tällaisia eikä pelkästään tuksuja..
Tai esim sofia ruutu...
tai esim minä :D
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:52"]
[/quote]
Blondius ei ole ainut kriteerini. En vain jaksanut ruveta sen kummemmin luettelemaan. ap
[/quote]
Tärkein? No hölmöin ainakin :D Kai sä itse näet sen?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:47"]
[/quote]
Aivan, olen itse ruskeahiuksinen -ja silmäinen. Opposites attract vai miten se meni. ap
[/quote]
Taivas varjele ihmiset älkää nyt hermostuko. Heitin ton Tuksun ihan vitsillä. Mutta se on kyl mielenkiintoista miksi jotkut nuoret haluaa vanhemman naisen/miehen. Itse en koe vetoa vanhempiin miehiin. Mutta kuten sanoin, jokaisella on mieltymyksensä. No judging. Ja todellakin, vastakohdat viehättävät. :D Itseasiassa en ole aienmmin miettinyt asiaa mutta totta on.
T. Blondi N19
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Miten niin hölmö? Eikö minulla saa olla mieltymyksiä? Eivät kriteerini kuitenkaan kovin vaativia ole noin muutenkaan. ap
juu- olen 52 v aito blondi, mutta en vapaa- mitat 170 cm pituus, 70 kg paino
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Miten niin hölmö? Eikö minulla saa olla mieltymyksiä? Eivät kriteerini kuitenkaan kovin vaativia ole noin muutenkaan. ap
[/quote]
"Haluan mukavan naisen" on jotain aiva muuta kuin "Haluan blondin naisen". Mieltymykset lavenee iän myötä ja opit näkemään muutakin kuin hiusten värin tai tietynkokoiset tissit tms. Mieltymyksiä saa olla mutta kannattaa katsoa kokonaisuutta. Niin sä varmaan katsotkin muttet tiedosta sitä vielä. Mä vähän epäilen ettet sä ole vielä tarpeeksi kypsä "saamaan" naista :)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:55"]
Ymmärrän, aloittaja on siis mieltynyt vaaleisiin. Vaaleita on myös tällaisia eikä pelkästään tuksuja..
Tai esim sofia ruutu...
tai esim minä :D
[/quote]
Ah sulan. Olipa kaunis nainen. ap
ok. Onnea metsästykseen. :) Onneksi Suomessa blondeja riittää!