Eroaminen apua!
Eli erosin tyttöystäväni kanssa koska hänellä ei ole tunteita enään minua kohtaan. Onko mitään enään tehtävissä? Tuntu että masennun maan tasalle oltiin yli vuosi yhdessä ja todella onnellisia. Yhtäkkiä hän vain muuttui eikä enään rakastanutkaan? Onko mitään enään tehtävissä jos vaikka yllättäisin hänet jotenkin kukilla ja kertoisin tunteistani hänelle kasvotusten? Teen hänen puolesta mitä vain että saisin vielä hänet rakastumaan.. Annan hänelle nyt ainakin aikaa enkä häirihe häntä enempää ja annan miettiä asioita.. Vastatkaa joku nopeaa olen epätoivoinen onko mitään tehtävissä?
Kommentit (24)
Kitjoita hänelle kaunis kirje ja katso mitä tapahtuu? Ihan tavallinen postitettu ja käsin kirjoitettu kirje? Mutta jos siihen et saa vastakaikua, niin unohda ja jakta elämääsi. Pidän peukkuaj sulle:)
On erittäin tärkeää oppia päästämään irti, luopumaan. Lopulta koko elämä on sitä irti päästämistä. Moni ei tähän kykene vaan takertuu. Ei kestä sitä yksinäisyyttä ja kipua mikä luopumiseen kuuluuö. Ja sitten on edessä kaikenlaisia tunnevammaisia ihmissuhteita joissa tunteet vääristyvät, masennutaan, alkoholisoidutaan, hankitaan erilaisia korviketoimintoja kun tunteet eivät enää toimi. Toista ihmistä ei voi muuttaa eikä määrätä, ainoastaan kunnioittaa ja rakastaa. Hirveän kauaa ei kannata tuhlata elämäänsä yksipuoliseen rakastamiseen. Toinen asia on, että sun on itse tehtävä valintoja. Jos aina odotat muiden ihmisten valitsevan, päädyt elämään altavastaajana, armopaloilla. Ja siitä seuraa tuo sama takertuminen. Vaatiminen, manipulointi jne. Ja taas on edessä pelkkää tunnevammaista ihmissuhdetta. Tee siis omia valintoja, ole itse vastuussa siitä mitä valitset ja teet. ja opettele luopumaan, päästämään irti. Muuten onnellinen ihmissuhde tai edes elämä ei ole mahdollinen. Nykyihmiselle tämä on usein ihan dadaa. Surullista kyllä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:56"]
Eli erosin tyttöystäväni kanssa koska hänellä ei ole tunteita enään minua kohtaan. Onko mitään enään tehtävissä? Tuntu että masennun maan tasalle oltiin yli vuosi yhdessä ja todella onnellisia. Yhtäkkiä hän vain muuttui eikä enään rakastanutkaan? Onko mitään enään tehtävissä jos vaikka yllättäisin hänet jotenkin kukilla ja kertoisin tunteistani hänelle kasvotusten? Teen hänen puolesta mitä vain että saisin vielä hänet rakastumaan.. Annan hänelle nyt ainakin aikaa enkä häirihe häntä enempää ja annan miettiä asioita.. Vastatkaa joku nopeaa olen epätoivoinen onko mitään tehtävissä?
[/quote]
Tiedän tunteen ja se syö ihmistä, mutta valitettavasti juuri mitään ei ole tehtävissä sen suhteen, että saisit tyttöystäväsi takaisin. Jos jättäjä olisi mies, niin tsäänssejä voisi jonkun verran ollakin, mutta naisen lähtiessä tunteiden puutteen takia, ei kyllä mitään ole tehtävissä.
Se mitä on tehtävissä, on oman olosi parantaminen, tai se, että et ainakaan huononna sitä. Olon parantamiseen ei oikein mitään oikotietä ole, vaan aika on se ainut ja paras lääke. Toki ystävien tuki on tärkeä. Jos sinulla vain on joku kenelle jutella, niin se olisi hyvä asia, eli puhuminen ainakin itsellä on lievittänyt tuskaa.
Se mitä tässä kohtaa ei missään nimessä kannata tehdä, on se että alkaisit ryyppäämään, se kun vain pitkässä juoksussa (ja lyhyemmässäkin) pahentaa olotilaa. Myöskään ei kannata tapailla kyseistä extyttöystävää, vaan olla hänestä niin loitolla kuin mahdollista. Mitä vähemmän olet häneen yhteydessä ja mitä vähemmän häntä näet, sen nopeammin tuska helpottaa ja sitä nopeammin pääset hänestä irti.
t. miespuolinen kohtalotoveri
Kysyn vielä sitte tapaamisessa hänen tunteistaan vielä kauanko teidän mielestä kannattaisi antaa aikaa ennenkuin tapaa minä voisin vaikka heti tavata mutta en tiedä onko sekään välttämättä hyväksi