Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa naiset mua yhden miehen suhteen

Vierailija
27.10.2021 |

Olen hiukan ihastunut yhteen mieheen ja ainakin musta tuntuu, että kiinnostusta on hänenkin puoleltaan.

Valitettavasti musta myös tuntuu, että eräs toinen nainen on hänestä myös kiinnostunut. Tai itse asiassa luulen, että naisen kiinnostus heräsi koska on huomannut että mulla on tunteita tätä miestä kohtaan. :/ Ei ole pakko uskoa, mutta hänellä on ilmeisesti jotain huomionhakuisuutta luonteessaan, käy ilmeisesti psykoterapiassakin sen takia.

Joka tapauksessa kävi joskus aiemmin niin, että ystävystyin yhden miehen kanssa ja aika pian tämän jälkeen nainen ja tämä mies alkoivat tapailla. Itse en siis todellakaan ollut kiinnostunut tuosta tyypistä, mutta joku ihme juttu siinä tuli että tuo nainen pokasi hänet. Eivät enää seurustele.

Huomaan päivittäin (koulumaailmassa ollaan), että tuo nainen flirttailee miehelle ja jos satun olemaan puhe-etäisyydellä niin nainen ottaa minut keskusteluun mukaan jotenkin ikävällä tavalla, haluaa jotenkin nolata tai hämmentää, nousta yläpuolelle. Tietää että mulla ei ole rahaa lähteä lomareissuun ja kysyy että olitkos syyslomalla reissussa tai jotain muuta, en keksi nyt oikein esimerkkiä.

Joka tapauksessa tuo miehelle flirttailu on nyt niin läpinäkyvää, että en pysty katsomaan sitä ja välttelen nyt sekä tuota naista että miestä.

Nainen on fiksu, kaunis, sosiaalinen ja halutessaan mukava niille joille haluaa olla kiva. Mullekin on kiva kahden kesken.

Menetän miehen kiinnostuksen aivan varmasti, koska olen tämmönen nynny vetäytyjä.

Ihmisenä olen kyllä kiltti ja hauska omasta mielestäni, tiedän olevani hyvännäköinenkin koska useasti mulle on niin sanottu.

Mutta en vaan jotenkin tiedä mitä tehdä, koska jos alan itse flirttailla, luulen että se on niin läpinäkyvää että tuo nainen saa vaan lisää intoa siitä.

En kerro nyt enempää, mutta olen muulloinkin ollut tuon naisen silmätikku, jostain syystä.

Näkeekö miehet tuollaisen läpi? Vai onko miehet niin hölmöjä että hairahtavat kun joku nainen osoittaa noin selvästi kiinnostustaan?

Kateellinen olen siitä että en uskalla lähteä iskemään miestä samalla tavalla, mun tyyli on enemmän sellainen herkän etäinen, olen kiinnostunut miehen päivästä ja olen kannustava. Hymyilen tietty joo ja jonkun vitsinkin joskus voin heittää.

Mitähän mä voisin tehdä? :( Katsonko vaan, että mihin heillä homma etenee. Toisaalta jos mies ei tiedä mun olevan kiinnostunut niin tuskin tekee mitään kun "tarjolla" on ihan yhtä hyvännäköinen nainen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä, en jaksa lukea. Minkälaista apua tarvitset meiltä palstalla olevilta naisilta?

Vierailija
2/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mies kahville koulun jälkeen tai lounaalle yhdessä. Etpä oikein voi muuta kuin saada mies kahden kesken kanssasi ja toivoa, että mies valitsee sinut.

Tuossa tilanteessa on pakko rohkaistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tään naisen kanssa kiinni toisistanne niin lujasti ettet pysty kahden kesken miestä näkemään?

Vierailija
4/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä, en jaksa lukea. Minkälaista apua tarvitset meiltä palstalla olevilta naisilta?

Oletpa hauska. Kuka jaksaa kuluttaa aikaansa täällä tuollaiseen? :) ap

Vierailija
5/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tään naisen kanssa kiinni toisistanne niin lujasti ettet pysty kahden kesken miestä näkemään?

No me opiskellaan ja siellä pääosin nähdään, on yhteisiä wa-ryhmiä jne.

Miehen kanssa toki satunnaisesti nähdään kahdestaan, mutta ei olla vielä siinä pisteessä että kysyisin ulos. Hän on kerran pari tarjonnut mulle kyydin kotiin ja muuta tämmöstä, siinä on sitten juteltu kahdestaan.

Kiinnostusta olen "aistinut" kyllä ihan käytöksestä mua kohtaan, on jotenkin eri tavalla huomaavainen tai jostain viesteistä/tikusta asiaa ym. Mutta ikinä ei voi olla ihan varma kuitenkaan... Ap

Vierailija
6/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kohtelias, ja jotkut luulee heti jotain mitä ei olekaan.

Vierailija
7/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kohtelias, ja jotkut luulee heti jotain mitä ei olekaan.

Aa, no kiitos tiedosta. :) Tosiaan niinhän hänkin saattaa olla vain kohtelias, mähän en varmuudella osaa sanoa että onko kiinnostunut. Mulla vaan on semmonen tunne.

Ei kuitenkaan niin kiinnostunut, että olisi ulos pyytänyt. Ap

Vierailija
8/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali kilpailu huomiosta mitä näkee aina kaikkialla

Vierailija
9/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta. Kolmiodraamat ovat väsyttäviä.

Vierailija
10/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä taidan luovuttaa.

Alan ehkä katsella semmosta miestä joka on kiinnostunut vain musta. Mä en lähde kilpailemaan yhtään mitään vaan haluaisin itse olla se palkinto. :( Hävettää kirjotella täällä.

Ap

Vierailija
11/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen on huomannut et mies on susta kiinnostunut. Yrittää nyt kaikkensa että saa mieheltä jakamatonta huomiota. Sitten kun onnistuu siinä niin menettää kiinnostuksen kyseiseen mieheen. Jotkut on vaan sellaisia kilpailuhenkisiä, egon pönkitystä. En kyllä tiedä mitä tehdä.

Vierailija
12/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se semmoinen piste on mikä pitää saavuttaa ennenkuin voi kysyä kahville? Ihan kuviteltua. Nyt rohkeasti vaan kysymään, muuten voi myöhemmin kaduttaa!

Vierailija
13/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on fiksu, niin tajuaa kyllä tilanteessa että toinen nainen puskee siihen teidän väliin. Jossei tajua, niin haluaisitko ihan oikeasti niin tyhmän miehen? Tai sitten se mies pitää enemmän sellaisesta naisesta, jolloin sinulla ei ollut mahkuja alunperinkään.

Jos ap olet siitä miehestä kiinnostunut, niin pyydä johonkin yhteisiin tekemisiin. Älä rupea "kilpasille" sen toisen naisen kanssa, keskity ihan niihin omiin tekemisiisi sen miehen kanssa. Jos kahville pyytäminen tuntuu liian latautuneelta, niin pyydä apua vaikka koulutöissä ja tarjoa kahvi siitä hyvästä. Mitä vaan, jotta saatte vähän omaa aikaa muualla kuin kaikkien luokkalaisten silmien alla. Jos se mies tarttuu innolla kaikkiin kissanristiäisiin mitä keksit ehdottaa, niin kyllä sekin on hyvin todennäköisesti kiinnostunut.

Vierailija
14/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen tarvitse odottaa tulevansa valituksi tai tehdä itseään tykö. Sä kysyt häntä ulos ja sillä se asia selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi