Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kullin kokoa korreloivat asiat?

Vierailija
03.01.2015 |

Kuulemma isojalkaisilla, pitkäsormisilla ja isonenäisillä miehillä on isompi vehje.

Exälläni oli jalka kokoa 45 ja hänellä oli huomattavan kookas elin. Nykyisellä on vissiin 43/42 ja hänellä on huomattavasti pienempi..

Onko muilla kokemusta asiasta? Korreloivatko miehiset piirteet "sen" koon kanssa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei korreloi mikään. Tai yleensä kai pienemmillä miehillä on isompi kalu ja varsinkin mitä pienempi pää, sen isompi vehje ja usein sellaisilla siellä päässä ei olekaan mitään toimintaan.

Vierailija
2/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että mitä pienempi auto niin sitä isommat vehkeet :D toiminut kaikkien kuuden seurustelukumppanin kohdalla.

Ps. Nykyisellä todella pieni auto :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:44"]

No ei korreloi mikään. Tai yleensä kai pienemmillä miehillä on isompi kalu ja varsinkin mitä pienempi pää, sen isompi vehje ja usein sellaisilla siellä päässä ei olekaan mitään toimintaan.

[/quote]

Oletko nyt ihan varma asiasta? Muistaakseni tästä on tehty ihan virallisia tutkimuksiakin, joissa sormien pituuden ja peniksen koon yhteys on osoitettu. Sama testosteronihan niiden kasvuun vaikuttaa.

Vierailija
4/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa todella merkittävä kullin kokoon liittyvä piirre on lihavuus. Lihavilla nimittäin peniksen varsi jää häpyluun päällä olevan läskimassan sisään, jolloin penis tietysti on lyhyempi.

Nuorena lihavina olleilla testosteronipitoisuudet ovat olleet matalammat, joka myös voi johtaa peniksen pienuuteen.

Vierailija
5/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo Päätalon kirjoistakin tuttu vanha viisaus, että se on tuurissa kenelle kasvaa suuri kyrpä. Eli ei siihen vaikuta sormien eikä nenän pituudet. Minulla siis on ollut tuuria!