KM, KT, mihin olette työllistyneet?
Ja mitä luitte sivuaineina? Paljonko saatte palkkaa?
Kommentit (35)
Täällä kanssa yksi kasvatustieteitä harkitseva abi!
En ole vielä varma haluanko yleiselle vai aikuiskasvatukseen (Helsinkiin olen hakemassa)
Minilla aikuiskasvatustiede ja työpsykologia. Olen aikuiskouluttaja. Palkka 4000 e.
KM, Luokanopettaja, sivuaineina erityispedagogiikka, englanti ja ruotsi. Palkka noin 3000€.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:20"]"Työllistynyt?" Hah.
[/quote]
Avaatko vähän. Pitäisi olla hyvä työllisyys.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:14"]KM, Luokanopettaja, sivuaineina erityispedagogiikka, englanti ja ruotsi. Palkka noin 3000€.
[/quote]
Miten olet kasvatustieteistä luokanopettajaksi päätynyt? Luulin ettei pysty, pystyisi vaan luokanopettajakoulutuksella
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:06"]Minilla aikuiskasvatustiede ja työpsykologia. Olen aikuiskouluttaja. Palkka 4000 e.
[/quote]
Mitä aikuiskouluttaja tekee? Paljon puhutaan kouluttajista mutta mitä ne käytännössä tekee?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:14"]KM, Luokanopettaja, sivuaineina erityispedagogiikka, englanti ja ruotsi. Palkka noin 3000€. [/quote] Miten olet kasvatustieteistä luokanopettajaksi päätynyt? Luulin ettei pysty, pystyisi vaan luokanopettajakoulutuksella
[/quote]
luokanopettajat ovat kasvatustieteiden maistereita pääaineenaan kasvatustiede.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:14"]KM, Luokanopettaja, sivuaineina erityispedagogiikka, englanti ja ruotsi. Palkka noin 3000€. [/quote] Miten olet kasvatustieteistä luokanopettajaksi päätynyt? Luulin ettei pysty, pystyisi vaan luokanopettajakoulutuksella
[/quote]
luokanopettajat ovat kasvatustieteiden maistereita pääaineenaan kasvatustiede.
[/quote]
Joo mutta yliopistolla olit siis luokanopettaja koulutuksessa eikä esim. Yleisellä kasvatustieteellä?
Tunnen kaksi KM:ää. Toinen on töissä ison firman henkilöstöhallinnossa ja toinen teki tutkintoon liittymättömästä harrastuksestaan ammatin ja työskentelee it-alalla.
Helsingissä ei enää pysty lukemaan erikseen yleistä ja aikuiskasvatustiedettä vaan siellä opiskellaan yleistä kasvatustiedettä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:39"]Olnko tää joku akateemisten keskustelu ?? Mä olen ammattikoulun käyny, eikä siellä mitää sivuaineita ollu.
[/quote]
T.elämäm koululainen
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:50"]Eikö tällaiset kannata selvittää ennen opintojen aloittamista?
[/quote]
Kaikkialla sanotaan niin ympäripyöreästi että "mihin vain"
km- kasvatustieteen maisteri, lehtori, 50000 e vuosipalkka brutto eli noin 4000 e/ kk brutto , julkinen sektori, kaikki ikälisät on
ps sivuaineet- sosiaalipolitiikka, sosiaalipsykologia
Upup