Suomalaiselle naiselle ei kelpaa luotettava, kiltti, mukava mies, jos sattuu
olemaan vähän hiljaisempi. Leimataan heti hissukaksi ja epähaluttavaksi. Suomessa miehen pitää olla kännissä kovaäänisesti ärjyvä ja väkivaltainen, että kelpaa naisille.
Onneksi esim. Virossa ja Aasiassa naiset arvostavat noita otsikossa mainittuja ominaisuuksia enemmän kuin sitä, kuinka äänekäs on baarissa.
Kommentit (61)
Ovatko nämä asiat todella ainoat eroavaisuudet varattujen ja sinkkujen välillä? Mä en usko tohon ja oma mieheni ei myöskään istu kumpaankaan mainitsemaasi ihmistyyppiin.
Mun huomion mukaan aika monellakin suomalaisella naisella on hiljaiset miehet.
Voi, kyllä mulle kelpaa. Mun mies oli tavattaessa hiljane, (no ehkä syy voi ol siin etten itekkää mikää kovaäänine). Siin vaa oli jotai, pian kymmene vuotta oltu yhdes, ei mikää kovaäänine vieläkää.
Kohtuullisen harvoin tulee törmättyä baarissa väkivaltaisesti ärjyviin miehiin. Eikä sen puoleen myöskään näihin "suu vaahdossa puhuviin naisiin, jotka ei anna kenellekään suunvuoroa". Nämä tuntuu olevan keskustelupalstojen provoille tosi yleisiä ihmistyyppejä, noin 90% ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:44"]
olemaan vähän hiljaisempi. Leimataan heti hissukaksi ja epähaluttavaksi. Suomessa miehen pitää olla kännissä kovaäänisesti ärjyvä ja väkivaltainen, että kelpaa naisille.
Onneksi esim. Virossa ja Aasiassa naiset arvostavat noita otsikossa mainittuja ominaisuuksia enemmän kuin sitä, kuinka äänekäs on baarissa.
[/quote]no virossa ja aasiassa naiset nyt arvostavat vaikka sahapukkia kunhan se maksaa heidän ja heidän sukulaismummojensa elämisen
Mulla on sellainen mies ja rakas onkin. Tosin myönnän et aikaisemmin ei varmaan olisi kelvannut, nyt kun olen reilu 30v niin miehessä on tärkeää hieman eri asiat kuin esim. 10 vuotta sitten.
kannattaisiko ehkä harkita jotain muuta keinoa kuin baari siihen kumppanin metsästykseen. Lienee aika luonnollista, että noissa tilanteissä näkyvät kaverit yksinkertaisesti huomataan helpommin.
Nettitreffit ja harrastukset.
äänekkäät alfaurokset muuttuvat kyllä kovin hiljaisiksi oltuaan muutaman vuoden naimisissa suomalaisen naisen kanssa....
[/quote]
Minä vaihdoin hyvännäköisen alfan/petturin kilttiin, luotettavaan mieheen jolla sydän kultaa!! En ole katunut päivääkään. Suosittelen muillekin.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:13"]
Minä vaihdoin hyvännäköisen alfan/petturin kilttiin, luotettavaan mieheen jolla sydän kultaa!! En ole katunut päivääkään. Suosittelen muillekin.
[/quote]
Näin se toimii. 25 ikävuoteen asti ollaan niiden kanssa, joita halutaan oikeasti, ja sen jälkeen niiden kanssa, joita on järkevää haluta.
Miksiköhän vertailuja tehdään aina niin, että suomalainen nainen (kuka tahansa nainen) v. virolainen tai aasialainen ammatinharjoittaja. Kertoo paljon aloittajan maailmankuvasta. Kosketuspintaa on korkeintaan maksullisista. Nehän suurinpiirtein tyrkyttävät itseään kenelle tahansa länsimaalaisen näköiselle oletusarvona se, että kunhan pätikkää löytyy...
Taas tätä. Vali vali. Enpä usko aloituksesi perusteella, että olet muutenkaan mikään taivaan lahja kenellekään naiselle.
[/quote]Rentun kanssa tehdään lapset, sitten sitä hiljaisempaa etsitään elättäjäksi!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:51"]
[/quote]no virossa ja aasiassa naiset nyt arvostavat vaikka sahapukkia kunhan se maksaa heidän ja heidän sukulaismummojensa elämisen
[/quote]Tyypillistä kateuspuhetta suomalaisen siiderivalaan suusta.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:51"]
[/quote]Tyypillistä kateuspuhetta suomalaisen siiderivalaan suusta.
[/quote]
Ohis. Sinäkö olet se "kiltti" mies? Just joo...
Kyllä suomalaiselle naiselle hiljainen ja kiltti mies kelpaa kun etsitään vakavissaan kumppania jonka kanssa se perhe perustetaan. Se vain tapahtuu kun nainen alkaa olemaan lähemmäs 30v. Jostain syystä tuntuu että ne "mukavat" hiljaiset miehet jotka valittavat etteivät kelpaa ovat vähintään 30v ja haluavat niitä 18v naisia (tyttöjä) eivätkä edes vilkaise oman ikäisiin. Ja mikähän siinäkin on että mitä sovinistisempi kusipää mies on sitä enemmän mies mainostaa itseään mukavaksi?
Kelpaa, jos ei mies pidä omaa puheliaisuuttani rasittavana.