Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä vainoaa (Oulu)

Vierailija
03.01.2015 |

Kertokaa kokemuksistanne, kun exä on alkanut vainota. Haitteko lähestymiskieltoa tmv.
Itsellä exä vainoaa, pommittaa sairailla textareilla omasta sekä kahdesta prepaid-liittymästä..
Ällöttävää on, että touhu jatkui, vaikka ko.tyypin naisystävä oli raskaana..ja jatkuu siis yhä.
Puhelinnumeron vaihtaminen ei auttanut.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy toimiin!

Vierailija
2/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita poliisille ja pidä viestit tallessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako kyseisen paskan etunimi P:llä?

Vierailija
4/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:16"] Kertokaa kokemuksistanne, kun exä on alkanut vainota. Haitteko lähestymiskieltoa tmv.
Itsellä exä vainoaa, pommittaa sairailla textareilla omasta sekä kahdesta prepaid-liittymästä..
Ällöttävää on, että touhu jatkui, vaikka ko.tyypin naisystävä oli raskaana..ja jatkuu siis yhä.
Puhelinnumeron vaihtaminen ei auttanut.
[/quote]

Miten kettu se numeron vauhto ei auttanut? Miksei salainen numero muutenkin.

Vierailija
5/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi vaan muutto ja nimen vaihto. Otin nykyisen miehen sukunimen (ei oltu naimisissa) ja muutettiin Lahdesta Ouluun oululaisten kaverien avulla yön pimeydessä. Ex kyttäsi meidän asuntoa päivät ja ois varmaan lähtenyt seuraamaan jos oltais päivällä muutettu. Asunto

Vierailija
6/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:15"]Mulla auttoi vaan muutto ja nimen vaihto. Otin nykyisen miehen sukunimen (ei oltu naimisissa) ja muutettiin Lahdesta Ouluun oululaisten kaverien avulla yön pimeydessä. Ex kyttäsi meidän asuntoa päivät ja ois varmaan lähtenyt seuraamaan jos oltais päivällä muutettu. Asunto
[/quote]
*asunto Oulussa ensin varalta mun äidin nimissä.

Vierailija
7/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat numeron salaiseks ja vaadit ettei KUKAAN jakele numeroas ILMAN sun lupaas. Ei pitäs eksälles mennö uus numero enää ton jälkee..

Vierailija
8/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on Samsungin älypuhelin, niin siinä ainakin saat numerot roskapostinumeroihin ja puhelut estolistalle, niin ettei pysty soittamaan, eikä tekstaamaan sulle. Pidä ko. numeroa pitkään pohjassa, niin tulee valikko, josta voi lisätä roskapostilistalle. Puheluasetuksista saat taas laitettua myös haluamasi numerot soitonestolistalle. Puhelut eivät tule sulle läpi ollenkaan.

Mullakin exä vainosi, ei vainoa enää onneksi, kun löysi uuden, Luojalle kiitos!

Vierailija
9/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto noita hulluja. Onneks oma eksä tajus vuoden häiriköinnin jälkeen jättää rauhaan...

Vierailija
10/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä lisättävää muihin. Alkaako nimi J:llä?

Vierailija
11/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Millainen se oli silloin kun olitte yhdessä?

Vierailija
12/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:26"]Voi hitto noita hulluja. Onneks oma eksä tajus vuoden häiriköinnin jälkeen jättää rauhaan...
[/quote]

Mun häiriköllä oli uusi, mutta aina hänen ollessaan töissä istui kyttäämässä mun kämppää ja päivisin välillä lun olin kotona hän kävi kyttäämässä myös postiluukusta sisään ja lähetteli viestejä ja uhkaili. "Valitettavasti" vaan ei ikinä varsinaisesti tehnyt mitään, niin eihän sitä saanut millään kuriin.

-6 ja 7

Vierailija
13/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka kyseessä?

Vierailija
14/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex vainosi minua! :/ ja olivat aikoinaan olleet vain vuoden yhdessä :'D
Olimme hänen kanssaan samassa koulussa ja hän vähitellen käänsi kaikki minua vastaan. Aina kun astuin koulun ruokalaan tunsin katseen selässäni, enkä voinut olla missään rauhassa. Aina kun kävelin jossain, vuotta vanhemmat supittelivat ja katsoivat todella pahasti.
Vapaa-aikana ajeli tai lenkkeili asuntomme ohi ja "sattumalta" kävi aina samoissa kaupoissa ja seurasi osastolta toiselle -.-
Aina kavereilleen (juuri silloin kun minä satuin kävelemään ohi) äänekkäästi päivitteli kuinka "Mikko soitti mulle viimeyönä ja sano et haluu mut takas!" Lopulta ahdistuin ja sairastuin vakavaan masennukseen ja ramppasin psykologilla ja sain lääkkeet.
Vaino jatkui ja hän levitti huhua, että mieheni oli hakannut hänet sairaalakuntoon heidän seurustellessaan (ei todellakaan ollut totta) ja että minä muka vainosin ja uhkailin häntä... Hän laittoi viestiä ja soitti miehelleni, että haluaa hänet takaisin ja että on jättänyt jo taas yhden miehen, koska ei ole päässyt miehestäni yli.
Lopulta muutimme paikkakunnalta ja saimme rauhan :) olemme edelleen yhdessä ja meillä on 2v lapsi ja seuraava tuloillaan :)

Vierailija
15/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex pommitti tekstareilla, teki uusia facebook-tyyppejä, joilla lähetti viestejä kun estin hänet, ym häiriköintiä. Onneksi ei tullut luokseni riehumaan, löysi ilmeisesti uuden uhrin. Eräälle exälleen oli kuulemma tehnyt niin, että oli vara-avaimella mennyt asuntoa hajottamaan ja autoa käynyt turmelemassa.

Vierailija
16/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen etunimen alkukirjain A?

Vierailija
17/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:42"]Ilkka kyseessä?
[/quote]

Kerropa lisää... ikä?

Vierailija
18/23 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:15"]Mulla auttoi vaan muutto ja nimen vaihto. Otin nykyisen miehen sukunimen (ei oltu naimisissa) ja muutettiin Lahdesta Ouluun oululaisten kaverien avulla yön pimeydessä. Ex kyttäsi meidän asuntoa päivät ja ois varmaan lähtenyt seuraamaan jos oltais päivällä muutettu. Asunto
[/quote]

Oketko Maija?

Vierailija
19/23 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi alkaa R:llä.Viestit tallessa! Ajattelin lähettää kirjalliset kopiot viesteistä miehen naisystävälle (kirjanpitäjä), jonka kanssa heillä on siis yhteinen poika.

Vierailija
20/23 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:05"]Nimi alkaa R:llä.Viestit tallessa! Ajattelin lähettää kirjalliset kopiot viesteistä miehen naisystävälle (kirjanpitäjä), jonka kanssa heillä on siis yhteinen poika.
[/quote]Hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi