Lue keskustelun säännöt.
Exä vainoaa (Oulu)
03.01.2015 |
Kertokaa kokemuksistanne, kun exä on alkanut vainota. Haitteko lähestymiskieltoa tmv.
Itsellä exä vainoaa, pommittaa sairailla textareilla omasta sekä kahdesta prepaid-liittymästä..
Ällöttävää on, että touhu jatkui, vaikka ko.tyypin naisystävä oli raskaana..ja jatkuu siis yhä.
Puhelinnumeron vaihtaminen ei auttanut.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:05"]
Nimi alkaa R:llä.Viestit tallessa! Ajattelin lähettää kirjalliset kopiot viesteistä miehen naisystävälle (kirjanpitäjä), jonka kanssa heillä on siis yhteinen poika.
[/quote]
Jospa nyt kuitenkin lähettäisit viestit poliisille niin kun asiaan kuuluukin, ja tekisit häiriköstä rikosilmoituksen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla oli/on kanssa tuollainen vainoaja -ex. Todella ahdistava ja mulkku tapaus kaiken tavoin. Petti suhteen aikana mua vasemmalta ja oikealta ja silti ei eron jälkeen jättänyt mua rauhaan. Kävi oven takana tiputtelemassa viestejä, stalkkasi kavereidensa kautta jotka kertoi missä mä olin, milloin ja kenen kanssa.
Yritän parhaillaan saada uutta työpaikkaa, koska nykyisessä työssäni saatan milloin tahansa törmätä häneen ja olen todella ahdistunut. Viestejä tulee vieläkin, vaikka olen estänyt sen numeron puhelimestani. Facebookista jouduin poistumaan kokonaan. Ihmettelen miksei se vainoaminen lopu, vaikka uusia naisiakin sillä on jo pilvin pimein. Mikä ajaa ihmisen tollaseen käytökseen?
Ja tämä tapaus ei ole Oulusta, vaan Kaakkois-Suomesta.