Jos pää ministerinä olisi mies, emme lukisi yhden ainuata "kohu" uutista
Jos pääministerinä olisi mies, emme lukisi näitä juhlien euro laskuja tai muitakaan " kohu " julkaisuja.
Kyllä on todella lapsellista touhua lehdistöltä, moni tärkeä asia jää jalkoihin kun päivän uutiset ovat tätä luokkaa :
Sanna Marin sitä ja Sanna Marin tätä 😤
Kommentit (49)
Luultavasti ei luettaisikaan. Miehet harvemmin raahaavat jotain ryyppyremmiä kapakasta kesärantaan jatkoille ja maksattavat sen vielä kansalaisilla.
Niin kumpi, pää ministeri vai pääministeri?
Ei niin, mutta hän olisikin eronnut jo ajat sitten.
Punainen Muumimammakin vei meiltä jalkaväkimiinat.
Ehkä olemme oppineet ajoissa nyt huomautteleen asioista.
Rinne sai kenkää kun puhui peetä Posti-jupakassa, Sannu se vaan porskuttaa vaikka on narrannut jo ties kuinka monesta asiasta, mm. väitti itse maksaneensa aamupalat vaikka näin ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Punainen Muumimammakin vei meiltä jalkaväkimiinat.
Ehkä olemme oppineet ajoissa nyt huomautteleen asioista.
Eiköhän ne miinat ole siirretty vain varastosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ei luettaisikaan. Miehet harvemmin raahaavat jotain ryyppyremmiä kapakasta kesärantaan jatkoille ja maksattavat sen vielä kansalaisilla.
t. Urho Kekkonen
Kyllähän Rinnettä mollattiin, vaikkei hän edes bilettänyt. Ja Kataista ja Stubbia. Mutta nykyään sillä paikalla ei voi istua sellainen ihminen, jota ei mollattaisi. Sellaista ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Urho Kekkonen
Urho kyllä taisi asua Kultarannassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mielestäsi näitä asioita saisi kertoa koko kansalle, vaan pitäisi demari-tyyliin salata. Olen itse maksanut huomattavasti veroja ja maksan nytkin eläkeläisen 5,85 % lisäveroa, jota en halua noin huolettomasti käytettävän.
Sinä et maksa pääministerin palkkaa.
Maksat veroeurosi ensisijaisesti omalle kotikunnallesi. Joka käyttää verorahat niihin palveluihin, mitä kunnassasi on tarjolla, kuten terveydenhuolto, päiväkodit, koulut, kirjastot ja infra sun muut.
Se mitä maksat valtion veroa on pikkuriikkinen summa siihen nähden.
Sipilääkään ei kohdeltu silkkihansikkain. Minusta olisi hyvä, jos ihmiset odottaisivat vaikka viisi minuuttia tai edes minuutin ennen kuin kirjoittaisivat näitä haukkuja, ihan kaikkien eri puolueiden kannattajat ja nekin, jotka ilman mitään oikeaa poliittista agendaa lämpimikseen haukkuvat. Siinä ajassa saattaisi jo tulla mieleen, että onko tämä välttämätöntä, onko tämä fiksua, onko tämä oikein, onko tämä väärin.
palstan ulifeministin harhat.
tai sitten olet syntynyt eilen
Juupa juu. Olet elänyt tynnyrissä koko ikäsi ennen Marinin pääministerikautta. Kukaan politiikkaa seurannut ei voi väittää noin päättömiä asioita, mutta siitähän ei olekaan kyse vaan haluat päästä riitelemään.
Vierailija kirjoitti:
Rinne sai kenkää kun puhui peetä Posti-jupakassa, Sannu se vaan porskuttaa vaikka on narrannut jo ties kuinka monesta asiasta, mm. väitti itse maksaneensa aamupalat vaikka näin ei ollut.
Eipä ole missään vaiheessa väittänyt, että olisi ne aamupalat itse maksanut, älä valehtele trolli.
Kun ei edes tiennyt noista jutuista alussa.
Ja ikisen euron eli yli 14 000 on maksanut takaisin valtiolle, siitä aamupala hyödystä jonka on saanut.
Se on todistettu eduskunnan kansiliasta.
Jotenka nyt vois tukkia turpansa tuosa aamupala kohusta, etenkin kun ei pääminiseri ole sitä itse vaatinut, vaan se on ollut yleinen käytäntö.
Ei tainnut AP seurata politiikka Sipilän aikoina? Ei olla edes sitä naiskorttia mitä heilutella
Jos Marinin kannattajat osaisi kirjoittaa edes "pääministeri", ei näitä ongelmia olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Urho Kekkonen
Urho kyllä taisi asua Kultarannassa.
Saattoi viettää kesiä siellä, mutta asui Tamminiemessä.
Höpö höpö. Valtapeli on kovaa ja erinäisiä mustamaalauskampanjoita on aina ollut. Kovimmat jutut tuodaan julki aina vähän ennen vaaleja.
Eikö mielestäsi näitä asioita saisi kertoa koko kansalle, vaan pitäisi demari-tyyliin salata. Olen itse maksanut huomattavasti veroja ja maksan nytkin eläkeläisen 5,85 % lisäveroa, jota en halua noin huolettomasti käytettävän.