Elloksen huolimaton hinnoittelu
Joku robottiko Elloksen hinnat arpoo? Ostaisitko Esprit Casualin neuletakin, vain 399,00 euroa? Itseltä jää nyt kyllä tällä kertaa tilaamatta.. Tilasin sen sijaan suoraan Espritin nettikaupasta 39,99, kallis sekin, mutta edellinen samantyylinen on ollut lempparini työkäytössä jo vuosia.
Kommentit (12)
Huomannut saman. Noita pilkkuvirheitä on valikoimissa vähän turhan paljon. Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:08"]
Polyesteri kyllä nyppyyntyy tosi nopeasti :(
[/quote]
Yleensä kyllä, joskus taas säilyy vuosia hyvänä. Itse ostan vaatteet kaupoista, jotta voin "näprätä" niitä ennen ostopäätöstä; vuosien saatossa olen jotenkuten oppinut tunnistamaan millainen kangas menee nopeasti huonoksi ja mikä taasen kestää käyttöä ja pesua hyvin.
Inhottavaa jos vaikka joku vanhempi henkilö vahingossa ostaa si3ltä jotain noilla virhehinnoilla ..
Onko teillä niitä henkilökohtaisia tarjouksia tuolla Elloksen sivuilla? Syksyllä kun kirjauduin niin niitä oli tosi monta, mutta nyt ei yhtään. En kyllä normaalihinnoilla tuolta mitään osta varsinkin kun postarit joutuisi pulittamaan.
Mä odotin pussilakanoita 3kk. Vähän oli pitkä toimitusaika.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:31"]
Onko teillä niitä henkilökohtaisia tarjouksia tuolla Elloksen sivuilla? Syksyllä kun kirjauduin niin niitä oli tosi monta, mutta nyt ei yhtään. En kyllä normaalihinnoilla tuolta mitään osta varsinkin kun postarit joutuisi pulittamaan.
[/quote]
Ei oo mullakaan yhtäkään tarjousta. Näköjään aletuotteista olis vaan joku lisäale, mutta se on yleistarjous.
En viitsi tilata, koska lähimpään Siwaan on hankala matka (pitkä kävely + bussi), posti taasen sijaitsee ihan nurkan takana.
Tuo on hinta ruotsin kruunuissa. Eurohinta vaan jäänyt laittamatta. Tosi vakavaa...
http://www.ellos.se/esprit-casual/cardigan-finstickad/475983?N=1z13yy8Z1z141n2Z1z141qsZ1z141ll&Ns=Freshness|0&Nao=4&selArt=133259
Ongelma taitaa olla siinä, että sivut ovat alunperin ruotsalaiset eikä näköjään tuo hintojen päivitys toimi aina täällä suomen elloksella.
Polyesteri kyllä nyppyyntyy tosi nopeasti :(