Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miehellä ei seiso.

Vierailija
03.01.2015 |

Kertokaas, johtuuko se naisesta jos miehellä ei seiso tai muuten lerpahtaa kesken kaiken, esim. suihinoton jälkeen. Suihinottaessa kyllä on kova kuin kivi mutta sitten lerpahtaa kun pitäis ruveta tositoimiin. Seksikumppani kyllä sanoo ettei se johdu minusta mutta toisaalta taas sanoi että jännittää seuraani. Tämä juttu vaivaa ja tuntuu pahaltakin. Olenko ruma, onko vartaloni ruma vai miksei mies halua minua? Tätä on ilmennyt nyt parina viimeisenä kertana. Emme seurustele, harrastamme seksiä satunnaisesti eikä tietääkseni miehellä ole mitään erektiohäiriöitä tms. Ilmeisesti ei vaan enää halua minua tarpeeksi. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haepa vanhoja keskustreluita tämä kun on puitu moneen kertaan. 

mitä todennäköisemmin mies ottaa suorituspaineita ja ennemminkin tarkoittaa että on oikeasti sinusta kiinnostunut. 

Itselläni ole ennen nykyistä irtosuhteita ja peli toimi aina herkästi ja ilman huolen häivää. Sitten löysin elämäni rakkauden ja auta armias ekoilla kerroilla hirveetä jännittämistä ja lerpahtelua. Onneksi nainen jaksoi katsoa ja homma alkoi sujua eikä ongelmia koommin ole ollut. 

Eli koita asettaa mahdollisimman vähän paineita tilanteelle ja ole kärsivällinen. Mun vinkki myös olisi että kun tilanteesta ei tee numeroa ("no-ni! nyt se oli tässä" tai edes "ei se haittaa kokeillaan toiste") vaan jatketaan läheisyyttä, levoton olo ja harha-ajatukset saattaa mennä hetkessä ohi ja homma alkaa sujua. Jos ja kun hetkellisestä lerpahtamisesta tulee koko illan päätös paineet vaan kasvaa. 

Sitä kutsutaan mulkuksi ihan syystä...

Vierailija
2/3 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee selailla aiheita alaspäin. Tilanne on vielä siitä erikoinen etten ole ainut nainen tälle miehelle jota panee. Kyvyttömyys ei siis ainakaan ole ongelma. Eli eniten mua huolettaa josko en olekaan haluttava enää hänen mielestään, hän ajattelee jotakuta muuta tms. Välitän miehestä kovasti (hän ei tiedä että minulla on tunteita mukana) ja vaikken hänelle olekaan kuin pelkkä pano niin siitä huolimatta mieltäni kalvaa tämä ettei miehellä ole parina kertana seissyt. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä te ihmiset osaatte sotkea elämänne.