Hyviä psykologisia trillereitä - kirjoja etsiskelen
Tykkäisin lukea psykologisisia trillereitä. Esimerkiksi Ashley Audrainin kirja Lapsirakas imaisi heti mukaansa. Samoin jotkut Ruth Rendellin kirjat ovat hyviä.
Mutta en oikein tiedä, mitä seuraavaksi lukisin tai kuuntelisin. Vinkkejä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt kaikista Nikki Frenchin (itseasiassa pariskunta) kirjoista mitä olen lukenut. Huikeaa kuvausta mitä ihmisen pään sisällä tapahtuu; kauhua, pakokauhua, epäilystä jne.
Oon kyl itse kans jonku Nikki Frenchin lukenu, ihan mielenkiintosta.
Erin Kellyn Myrkkypuu, kuulemma muutkin ainakin yhtä hyviä.
Belinda Bauer, Paula Hawkins, Ruth Ware, J.P.Delaney, Clare Mackintosh, Lisa Jewell, Fiona Barton (lue järjestyksessä), nää on semmoset varmat tutut.
A.J. Finn, Nainen ikkunassa.
Shari Lapena, Hyvä naapuri.
Lucy Foley ihan ok.
Verdonin kirjoista oon tykännyt. Ahmimalla ahmii sivun, jotta pääsee seuraavalle. Hyvin osaa kasvattaa jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Erin Kellyn Myrkkypuu, kuulemma muutkin ainakin yhtä hyviä.
Belinda Bauer, Paula Hawkins, Ruth Ware, J.P.Delaney, Clare Mackintosh, Lisa Jewell, Fiona Barton (lue järjestyksessä), nää on semmoset varmat tutut.
A.J. Finn, Nainen ikkunassa.
Shari Lapena, Hyvä naapuri.
Lucy Foley ihan ok.
Lisa Jewell on enemmän "cozy crime"- Usein mitään rikostakaan ei edes lopulta ole. Ihan kivoja kuitenkin.
Sebastian Fitzekin teokset on ihan huippuja! Mielestäni tän genren parhaasta päästä.
Sorry, kirjoitin väärin. Se on tietenkin Nicci eikä Nikki.
Kannattaa googlettaa. Eniten ihastuin siihen jossa päähenkilö tutustui ja rakastui tulisesti mieheen joka oli ollut oppaana vuorikiipeilijöille, kirjan nimeä en nyt muista.
Yleensä aina näissä päähenkilö on nainen ja kirjoitetaan minä-muodossa.